2026-08-07, 22:10
Medlem
gregersnegrers avatar
Fan, den här hamnade i fel delforum!!

AfD är nu Tysklands största parti och snart större än regeringspartierna tillsammans:

https://www.friatider.se/nytt-rekord-afd-narmar-sig-regeringens-samlade-stod

I Sverige växer i sin tur AfS så att det knakar och givetvis försöker olika medier mörka deras existens, men vad spelar det för roll? Tiden är mogen för ett parti som AfS. Jag har i grunden ingenting emot NMR, men kan förstå om deras Tredje riket-nostalgi och fokus på judarna inte går hem i de faluröda stugorna. AfS har dock visat sig tillräckligt antisionistiska för att få min röst.

Med en växande AfD i Tyskland och nationalistiska krafter rejält på frammarsch i Storbritannien kan vi nog se fram emot en etnisk rensning av Europa: total repatriering av oöanskade element. Strålande tider, härliga tider väntar - och just nu törs jag nästan, men bara nästan våga tro att vi kan slippa blodiga inbördeskrig.

Våldtäkternas tid går mot sitt slut, Muhammed ska kastas ut och igelkottarna ska inte användas som fotbollar mer.

Men ett problem ser jag: att Nato/EU börjar ett krig mot Ryssland innan detta går att genomföra, och att en hel generation av våra vita män offras i denna köttkvarn - för att sedan ersättas av ännu fler negrer och araber. Vad tror ni om det?
Senast redigerad av gregersnegrer 2026-08-07 kl. 22:23.
Citera
2026-08-07, 22:47
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Med en växande AfD i Tyskland och nationalistiska krafter rejält på frammarsch i Storbritannien kan vi nog se fram emot en etnisk rensning av Europa: total repatriering av oöanskade element. Strålande tider, härliga tider väntar - och just nu törs jag nästan, men bara nästan våga tro att vi kan slippa blodiga inbördeskrig.
Du har rätt men det beror inte på att dessa partier någonsin kommer att få regeringsmakten.

Det beror på att de etablerade partierna skärper sig och tar sig i kragen, för att de inser att deras sociala experiment misslyckats och att om ingenting görs så kommer etablissemanget att förlora makten för att folket går över till partier som AfD och AfS.

Det tar många år för den här pendeln att svänga, men vi är redan på god väg. Jag är försiktigt optimistisk.

Inbördeskrig har jag aldrig varit rädd för. Varken högern eller vänstern vill det, och muslimerna skulle inte ha en chans. De skulle bli mosade.
Senast redigerad av Bone Collector 2026-08-07 kl. 23:03.
Citera
2026-08-07, 22:53
Medlem
Citat:
Fan, den här hamnade i fel delforum!!

AfD är nu Tysklands största parti och snart större än regeringspartierna tillsammans:

https://www.friatider.se/nytt-rekord-afd-narmar-sig-regeringens-samlade-stod

I Sverige växer i sin tur AfS så att det knakar och givetvis försöker olika medier mörka deras existens, men vad spelar det för roll? Tiden är mogen för ett parti som AfS. Jag har i grunden ingenting emot NMR, men kan förstå om deras Tredje riket-nostalgi och fokus på judarna inte går hem i de faluröda stugorna. AfS har dock visat sig tillräckligt antisionistiska för att få min röst.

Våldtäkternas tid går mot sitt slut, Muhammed ska kastas ut och igelkottarna ska inte användas som fotbollar mer.

Men ett problem ser jag: att Nato/EU börjar ett krig mot Ryssland innan detta går att genomföra, och att en hel generation av våra vita män offras i denna köttkvarn - för att sedan ersättas av ännu fler negrer och araber. Vad tror ni om det?

Är verkligen AfD antisionister dock? Jag är lite dåligt insatt i Tysklands politik men är inte AfD Tysklands motsvarighet till SD, alltså kontrollerad opposition. Restore Britain är samma sak, kontrollerad opposition i UK.

Du har dock rätt om krig, världen rustar upp för det.
Citera
2026-08-07, 22:58
Medlem
AfD motsvarar dock inte AfS, de motsvarar SD. Kommer inte göra så mycket med andra ord.
Citera
2026-08-07, 23:03
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
NATO är en försvarsallians och kommer inte att starta ett krig mot ryssland.

NATO kommer bara att kriga mot ryssland, om ryssland anfaller ett NATO-land.

NATO har funnits i nästan 80 år, som en försvarallians mot rysk aggression, och krig är inte mer troligt nu än vad det varit tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Du har dock rätt om krig, världen rustar upp för det.
Man rustar upp för försvar, inte för ett anfall. Det är väl bra om vi kan försvara oss mot angripare?

Den upprustning som sker nu är ingenting jämfört med kalla kriget. Märks att du inte levde då.

Under kalla kriget kretsade nästan allt i hela samhället kring krigsberedskap. Sverige var nästan lika militariserat som Nordkorea.

Alla män gjorde värnplikt och Sverige kunde kalla in en miljon soldater "vid behov".
I varenda berg byggde man bergrum och militäranläggningar. På 90-talet fyllde man igen dem med cement eftersom ryssarna inte längre var ett hot.
Citera
2026-08-07, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
NATO är en försvarsallians och kommer inte att starta ett krig mot ryssland.

NATO kommer bara att kriga mot ryssland, om ryssland anfaller ett NATO-land.

NATO har funnits i nästan 80 år, som en försvarallians mot rysk aggression, och krig är inte mer troligt nu än vad det varit tidigare.

Man rustar upp för försvar, inte för krig.

Den upprustning som sker nu är ingenting jämfört med kalla kriget. Märks att du inte levde då.

Under kalla kriget kretsade nästan allt i hela samhället kring krigsberedskap. Sverige var nästan lika militariserat som Nordkorea.

Alla män gjorde värnplikt och Sverige kunde kalla in en miljon soldater "vid behov".
I varenda berg byggde man bergrum och militäranläggningar. På 90-talet fyllde man igen dem med cement eftersom ryssarna inte längre var ett hot.

Vi ska ut ur krigs och terrororganisationen som heter NATO. Vi ska även ut ur EU. Stödjer du NATO och EU så är du på fiendens sida.
Citera
2026-08-07, 23:11
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Vi ska ut ur krigs och terrororganisationen som heter NATO. Vi ska även ut ur EU. Stödjer du NATO och EU så är du på fiendens sida.
Du pratar emot bättre vetande.

NATO har försvarat europas länder mot rysk invasion i 77 år. Tack vare NATO så har vi haft fred i europa.

Man förstår som sagt, att du inte levde under kalla kriget. Du fattar ju ingenting.
Citera
2026-08-07, 23:18
Medlem
Citat:
Du pratar emot bättre vetande.

NATO har försvarat europas länder mot rysk invasion i 77 år. Tack vare NATO så har vi haft fred i europa.

Man förstår som sagt, att du inte levde under kalla kriget. Du fattar ju ingenting.

Då kan du sitta där och fortsätta rösta på SD eller vad du nu röstar på för valfritt riksdagsparti och sedan sitta förvirrad när massinvandringen aldrig upphör och vi dras in i krig i framtiden.
Citera
2026-08-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltig.narvaro
AfD motsvarar dock inte AfS, de motsvarar SD. Kommer inte göra så mycket med andra ord.

AfD motsvarar inte AfS, men inte heller SD. AfD har en betydligt hårdare framtoning än SD. Sedan om de kommer vika ner sig när/om de kommer in i maktens korridorer låter jag vara osagt.
Citera
2026-08-07, 23:27
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Då kan du sitta där och fortsätta rösta på SD eller vad du nu röstar på för valfritt riksdagsparti och sedan sitta förvirrad när massinvandringen aldrig upphör och vi dras in i krig i framtiden.
Invandringen har minskat radikalt jämfört med nivåerna för 10 år sen.

Den har inte upphört, eller börjat gå åt andra hållet (repatriering), eftersom det kan ta flera årtionden för pendeln att svänga helt, men politiken är ju helt klart på väg åt rätt håll.

Jag garanterar dig att vi inte kommer dras in i ett krig, så länge ryssland inte anfaller oss först. NATO är ett försvarssamarbete.
Citera
2026-08-07, 23:38
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Kan ju också säga så här till er ynglingar som är emot både invandring och upprustning av försvaret:

Blattarna kom när vi slutade att satsa på försvaret. När vi slutade med obligatorisk värnplikt för alla svenskar, så började invandrarna flöda in.

Under kalla kriget, när svenska samhället genomsyrades av krigsberedskap, så var patriotism det normala.
Citat:
Vad är detta för trams? Menar du att om vi fortfarande hade haft obligatorisk värnplikt så hade vi inte haft massinvandring?

Fienden har bedrivit massinvandring in till landet och tagit oss in i NATO. Båda helt utan folkomröstning. Två av de största förändringarna i svensk historia. Om man inte fattar att vi styrs av främmande makt vid det här laget så kommer man aldrig vakna upp innan det är försent.
Självklart så hänger invandringen ihop med landets försvarsvilja och krigsberedskap.

Ju mindre vilja att försvara landet, desto fler invandrare och mindre patriotism.

Ju större vilja att försvara landet, desto mindre invandrare och mer patriotism.

Det säger sig självt.
Senast redigerad av Bone Collector 2026-08-07 kl. 23:53.
Citera
2026-08-07, 23:44
Medlem
Citat:
Kan ju också säga så här till er ynglingar som är emot både invandring och upprustning av försvaret:

Blattarna kom när vi slutade att satsa på försvaret. När vi slutade med obligatorisk värnplikt för alla svenskar, så började invandrarna flöda in.

Under kalla kriget, när svenska samhället genomsyrades av krigsberedskap, så var patriotism det normala.

Vad är detta för trams? Menar du att om vi fortfarande hade haft obligatorisk värnplikt så hade vi inte haft massinvandring?

Fienden har bedrivit massinvandring in till landet och tagit oss in i NATO. Båda helt utan folkomröstning. Två av de största förändringarna i svensk historia. Om man inte fattar att vi styrs av främmande makt vid det här laget så kommer man aldrig vakna upp innan det är försent.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in