2026-08-08, 22:03
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
...

Det är inte mitt problem i så fall. Jag löste mitt problem, hon fick lösa sitt.
Det här är lite mer än bara din frågeställning i TS. Hennes problem var ett krossat hjärta och ditt en otillfredsställd kuk. Det går liksom inte att jämföra.
Men det ligger en hund begraven här. Ni båda drevs/drivs av fantasier. Du behöver inte bekymra dig om nånting när du köper sex. Även om du låtsas förhålla dig mekaniskt, är det också en fantasi du köper. Det blir kanske billigare än om du skulle ge dig ut i dejtingdjungeln ja, men det stannar vid fantasin.
Du har checkat ut från verkligheten.
Citera
2026-08-08, 22:09
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Det här är lite mer än bara din frågeställning i TS. Hennes problem var ett krossat hjärta och ditt en otillfredsställd kuk. Det går liksom inte att jämföra.
Men det ligger en hund begraven här. Ni båda drevs/drivs av fantasier. Du behöver inte bekymra dig om nånting när du köper sex. Även om du låtsas förhålla dig mekaniskt, är det också en fantasi du köper. Det blir kanske billigare än om du skulle ge dig ut i dejtingdjungeln ja, men det stannar vid fantasin.
Du har checkat ut från verkligheten.
Du skulle inte tycka synd om den här tjejen om du kände henne. Det är ingen oskyldig tjej med ett krossat hjärta. Jag skulle mer beskriva henne som bortskämd och kränkt för att hon inte fick som hon ville.

Man köper en upplevelse. Fantisera kan man ju göra hemma.
Citera
2026-08-08, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, precis! Jag och min partner blev ett par när vi båda var över 30. Första samlagen var pirriga, som vore man oskuld på nytt! Så är det ju med varje ny sexpartner! Och även med samna sexpartner om man inte har haft sex med varandra på ett tag...

Ja, fy fan! Han borde verkligen köpa sig en sexdocka eller flera...

Ja har det gått ett tag kan det kännas som på nytt. Inget fel med det egentligen.

Citat:
Inte samna sak. Sex är ingen tävlingsgren.

Att utnyttja andras känslor för en, är det psykopat-varning över, ja. I synnerhet om man dessutom leker med den andras känslor. Tex. Har sex med någon som är kär I en, bara för att få sex.

Det är samma sak när man har en kk-relation. Så fort om/när den ene får för sig att den är kär så avbryter man upplägget och går skilda vägar.
Aldrig att jag skulle utnyttja någon för sex om jag visste att personen var intresserad på riktigt.
Det är verkligen empatilöst.

Citat:
Alla kan bli Messi, bara man övar?

Det är inte mitt problem i så fall. Jag löste mitt problem, hon fick lösa sitt.

Sex är inte sport.
Men TS mål är kanske att nå orgasm snabbast? Haha
Citera
2026-08-08, 22:12
Medlem
Citat:
Talang får man av övning. Jade hon fått öva med dig, så hade hon blivit en talang med dig. Så funkar det.

Du såg en snygg kropp som du ville ligga med. Hon låg med dig för att hon var kär i dig och blev med största sannolikhet ännu mer kär av ligget (vanligt att framförallt kvinnor blir det). Medans du tyckte att den snygga kroppen var ett dåligt ligg, så du sket i den dåliga kroppen. Och sedan fattar du inte varför hon var sur på dig i månader efteråt. Tyder på empatistörning.

Så där håller kvinnor på hela tiden. Men då har du förmodligen inga problem med det. Ombytta kön här och du hade tagit kvinnan i försvar då också.
Citera
2026-08-08, 22:16
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Sex är inte sport.
Men TS mål är kanske att nå orgasm snabbast? Haha
Okej, vi tar nåt annat.

Du ska scouta en musiktalang och får välja mellan en tondöv och Beethoven?
Citera
2026-08-08, 22:18
Medlem
Citat:
Okej, vi tar nåt annat.

Du ska scouta en musiktalang och får välja mellan en tondöv och Beethoven?

Beethoven var döv.
Citera
2026-08-08, 22:19
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Beethoven var döv.
Men hade han talang? Du förstår poängen.
Han föddes inte döv, heller.
Citera
2026-08-08, 22:30
Medlem
Citat:
Men hade han talang? Du förstår poängen.
Han föddes inte döv, heller.

Beethoven övade och var committed.
Han blev slarvig först efter att han började förlora hörseln. Blir svårt att hålla en standard om det saknas gehör men det skiter ju du i.
Varför skulle en partner till dig vilja ”ge dig allt” när du ger ingenting tillbaka?
Citera
2026-08-08, 22:35
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Beethoven övade och var committed.
Han blev slarvig först efter att han började förlora hörseln. Blir svårt att hålla en standard om det saknas gehör men det skiter ju du i.
Varför skulle en partner till dig vilja ”ge dig allt” när du ger ingenting tillbaka?
Han var alltså ingen talang eller vad försöker du säga? Han var i alla fall inte tondöv.

Den här frågan är mer intressant. Det finns inga speciella skäl för en partner att ge mig allt. Men om man vill vara med mig, då kräver jag det. Annars finns det andra de kan vara med.
Citera
2026-08-08, 22:38
Medlem
Citat:
Han var alltså ingen talang eller vad försöker du säga? Han var i alla fall inte tondöv.

Den här frågan är mer intressant. Det finns inga speciella skäl för en partner att ge mig allt. Men om man vill vara med mig, då kräver jag det. Annars finns det andra de kan vara med.

Du föds inte färdigutbildad

Det låter rimligt att du inte går i närheten av det motsatta könet. Bra att du insett det själv.
Citera
2026-08-08, 22:45
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Du föds inte färdigutbildad

Det låter rimligt att du inte går i närheten av det motsatta könet. Bra att du insett det själv.
Nej, men en tondöv blir inte Beethoven. Ett träben blir inte Messi. De kan öva tills öronen blöder.

Varför är du så fientligt inställd? Du är vad jag förstår man, du kommer aldrig råka ut för mig ju.
Citera
2026-08-08, 22:49
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
...

Man köper en upplevelse. Fantisera kan man ju göra hemma.
Det du köper, som någon redan varit inne på, är att inte bli avvisad. Du riskerar inte att bli avvisad alltså. Det är kärnan i själva fantasin.
Den mekaniska sexuella tjänsten som du är ute efter, kan du få med en verklig kvinna om du vill. Du kan lära upp henne att tillfredsställa dig precis som du vill ha det. Det är inte ens svårt.
Men du är rädd att bli avvisad, fantiserar både hemma och borta, och köper dig fri från rädslan med prostituerade. Tyvärr är det en återvändsgränd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in