2026-08-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du fattar alltså inte att tjejen du låg med när du var 17-18 år var oskuld!? 🤣🤣

Du hade behövt fortsätta träffa henne, "lärt upp henne", så ska du se att hon hade blivit grymt bra på sex med dig! Och att ni hade kunnat ha magiskt sex! Du kanske rentav hade blivit kär i henne du också. Och bildat familj med henne. Vet vet!

Men istället bestraffade du henne för att hon var helt grön på detta med sex (och därmed kass på det). Bestraffade tjejen som var kär I dig och gav dig sin oskuld. Klart hon blev sur!

Och sedan jämför du en ung oskuld med professionella sexarbetare. Alltså, du är för rolig! 🤣🤣

Exakt, jag var själv oskuld i den åldern och alla är oerfarna när dom börjar med något nytt.
Båda två har lika mycket ansvar över att lära sig om varandras kroppar.
Men nu saknar TS känsla för saker och ting och agerar och fattat beslut enbart på det mekaniska.

Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Jag hade kunnat knulla henne fler gånger ja. Men du förstår att det är konkurrens här. Om man inte bjuder till lite då fixar jag en ny.
Någon sexgudinna blir det inte av den tjejen kan jag säga.

Tjejer avvisar killar hela tiden av olika anledningar. Så jag kan inte påstå att jag förlorar sömn över det. Det är smällar man får ta.

Nej, inte i princip. Jag ska försöka gräva fram fler från mitt minne som var kassa. Jag återkommer.

Ens sexpartner kan inte ”bjuda till” om den har noll koll
Citera
2026-08-08, 20:21
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Jag har haft ihop det med tre oskulder. Samt även varit oskuld själv en gång i tiden. Man lär sig! De oskulder jag var med var oerfarna de första 2-3 månaderna, men blev bättre och bättre! Tills de till slut kunde sin sak! Likadant för min del. Dålig i början, men nu kan jag min sak! Man lär sig. Hon lär vara en sexgudinna för sin man (om hon har någon) nu. Ska du se.

Du avvisade henne inte, du låg med henne med vetskapen om att hon var kär i dig och sedan sket du I henne! Psykopat-varning över din obryddhet kring detta och din totala brist på empati för henne och hennes situation! Den enda du bryr dig om är dig själv, uppenbart!
Vi kan jämföra i jämförelser med fotboll. Om du har ett fotbollslag och några nya killar eller tjejer kommer för att träna, vilka satsar du på då - ett träben med dålig koordination eller en talang som Messi? Jag tycker synd om hennes man, om hon har någon. Ska kolla upp det nu när du nämner det.

Är tjejer som utnyttjar killar som är kära i dem psykopater? Ibland måste man sätta sig själv i första rummet, så är det bara. Annars kommer man aldrig att få det bra.
Citera
2026-08-08, 20:23
Medlem
Citat:
Jag har haft ihop det med tre oskulder. Samt även varit oskuld själv en gång i tiden. Man lär sig! De oskulder jag var med var oerfarna de första 2-3 månaderna, men blev bättre och bättre! Tills de till slut kunde sin sak! Likadant för min del. Dålig i början, men nu kan jag min sak! Man lär sig. Hon lär vara en sexgudinna för sin man (om hon har någon) nu. Ska du se.

Du avvisade henne inte, du låg med henne med vetskapen om att hon var kär i dig och sedan sket du I henne! Psykopat-varning över din obryddhet kring detta och din totala brist på empati för henne och hennes situation! Den enda du bryr dig om är dig själv, uppenbart!

Så man ska tvingas fortsätta träffa någon man inte längre intresserad av?

Nej man är inte psykopat för att man tappar intresset för någon. I så fall är världen full med kvinnliga psykopater.

Eller just ja, glömde bort att det är ok när kvinnor gör det. Oavsett vem som dumpar vem är det ju mannens fel, enligt dig.
Citera
2026-08-08, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Exakt, jag var själv oskuld i den åldern och alla är oerfarna när dom börjar med något nytt.
Båda två har lika mycket ansvar över att lära sig om varandras kroppar.
Men nu saknar TS känsla för saker och ting och agerar och fattat beslut enbart på det mekaniska.

Exakt! Man behöver ju få lite tid att lära sig! Sex är en färdighet som man blir bättre och bättre på, ju mer man "övar". Precis som alla andra saker. Och sedan behöver man ju finna varandra i sexet också, hur man gemensamt vill ha det, lära sig med och av varandra! Tills slut blir man ju sjukt bra synkade, om båda är villiga till det.

Men TS är bara intresserad av det mekaniska, att kvinnan ska kunna och veta på en gång. Då är det ju bäst för honom med professionella sexarbetare. Som gör det rätt rent mekaniskt.
Citera
2026-08-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

Nej man är inte psykopat för att man tappar intresset för någon. I så fall är världen full med kvinnliga psykopater.

Eller just ja, glömde bort att det är ok när kvinnor gör det. Oavsett vem som dumpar vem är det ju mannens fel, enligt dig.

Nej man ska såklart inte fortsätta träffa någon man inte är intresserad av.
Då meddelar man personen det enkla.
Citera
2026-08-08, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

TS var ju aldrig intresserad av henne. Så han skulle givetvis ha låtit bli henne helt och hållet och aldrig legat med henne. Man ligger liksom inte ned någon som är kär i en, bara för att själv få ligga. Det är psykopat-varning på det!

Jag är ok med att både män och kvinnor dumpar någon, när förhållandet inte alls funkar. Och det bara är destruktivt. Men TS hade inget förhållande med den här tjejen, han utnyttjade hennes känslor för honom för att få sex och sket i henne sedan. Och det är något helt annat det.

Han gör bäst i att fortsätta åka till sina bordeller. Sexarbetarna kommer ju inte bli kära i honom. Så dem kan han iaf. Inte såra, som han gjorde med den där tjejen. Helst ska han köpa sig en sexdocka. Det vore bäst.
Citera
2026-08-08, 20:38
Medlem
Citat:
Exakt! Man behöver ju få lite tid att lära sig! Sex är en färdighet som man blir bättre och bättre på, ju mer man "övar". Precis som alla andra saker. Och sedan behöver man ju finna varandra i sexet också, hur man gemensamt vill ha det, lära sig med och av varandra! Tills slut blir man ju sjukt bra synkade, om båda är villiga till det.

Men TS är bara intresserad av det mekaniska, att kvinnan ska kunna och veta på en gång. Då är det ju bäst för honom med professionella sexarbetare. Som gör det rätt rent mekaniskt.

Man kan väl till viss grad lära sig någon slags ”grund” med åren men alla detaljer och där den riktiga njutningen ligger skiljer sig från person till person. Det är där nervositeten och nyfikenheten kan finnas. Man vill utforska och sånt sker inte på sekunden som TS förväntar sig.

TS borde inte ens få köpa människokroppar. Han borde hålla sig till sexdockorna som du tipsade om.
Vem vet vad han för får sig att göra mot dom prostituerade helt plötsligt. Han är ju öppen om att han enbar prioriterar sin egen njutning, till varje pris.
Citera
2026-08-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Man kan väl till viss grad lära sig någon slags ”grund” med åren men alla detaljer och där den riktiga njutningen ligger skiljer sig från person till person. Det är där nervositeten och nyfikenheten kan finnas. Man vill utforska och sånt sker inte på sekunden som TS förväntar sig.

TS borde inte ens få köpa människokroppar. Han borde hålla sig till sexdockorna som du tipsade om.
Vem vet vad han för får sig att göra mot dom prostituerade helt plötsligt. Han är ju öppen om att han enbar prioriterar sin egen njutning, till varje pris.

Ja, precis! Jag och min partner blev ett par när vi båda var över 30. Första samlagen var pirriga, som vore man oskuld på nytt! Så är det ju med varje ny sexpartner! Och även med samna sexpartner om man inte har haft sex med varandra på ett tag...

Ja, fy fan! Han borde verkligen köpa sig en sexdocka eller flera...
Citera
2026-08-08, 20:44
Medlem
Citat:
Vi kan jämföra i jämförelser med fotboll. Om du har ett fotbollslag och några nya killar eller tjejer kommer för att träna, vilka satsar du på då - ett träben med dålig koordination eller en talang som Messi? Jag tycker synd om hennes man, om hon har någon. Ska kolla upp det nu när du nämner det.

Är tjejer som utnyttjar killar som är kära i dem psykopater? Ibland måste man sätta sig själv i första rummet, så är det bara. Annars kommer man aldrig att få det bra.

Inte samna sak. Sex är ingen tävlingsgren.

Att utnyttja andras känslor för en, är det psykopat-varning över, ja. I synnerhet om man dessutom leker med den andras känslor. Tex. Har sex med någon som är kär I en, bara för att få sex.
Citera
2026-08-08, 20:51
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Inte samna sak. Sex är ingen tävlingsgren.

Att utnyttja andras känslor för en, är det psykopat-varning över, ja. I synnerhet om man dessutom leker med den andras känslor. Tex. Har sex med någon som är kär I en, bara för att få sex.
Men du förstår kanske poängen (eller inte), det handlar om talang.

Nja, det är du som beskriver det så. Man kan ha goda intentioner och sen ändra sig. Men jag kan stå för att jag inte är någon ängel.
Citera
2026-08-08, 21:01
Medlem
Citat:
Men du förstår kanske poängen (eller inte), det handlar om talang.

Nja, det är du som beskriver det så. Man kan ha goda intentioner och sen ändra sig. Men jag kan stå för att jag inte är någon ängel.

Talang får man av övning. Jade hon fått öva med dig, så hade hon blivit en talang med dig. Så funkar det.

Du såg en snygg kropp som du ville ligga med. Hon låg med dig för att hon var kär i dig och blev med största sannolikhet ännu mer kär av ligget (vanligt att framförallt kvinnor blir det). Medans du tyckte att den snygga kroppen var ett dåligt ligg, så du sket i den dåliga kroppen. Och sedan fattar du inte varför hon var sur på dig i månader efteråt. Tyder på empatistörning.
Citera
2026-08-08, 21:38
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Talang får man av övning. Jade hon fått öva med dig, så hade hon blivit en talang med dig. Så funkar det.

Du såg en snygg kropp som du ville ligga med. Hon låg med dig för att hon var kär i dig och blev med största sannolikhet ännu mer kär av ligget (vanligt att framförallt kvinnor blir det). Medans du tyckte att den snygga kroppen var ett dåligt ligg, så du sket i den dåliga kroppen. Och sedan fattar du inte varför hon var sur på dig i månader efteråt. Tyder på empatistörning.
Alla kan bli Messi, bara man övar?

Det är inte mitt problem i så fall. Jag löste mitt problem, hon fick lösa sitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in