Citat:
Ursprungligen postat av
Negerhanen
Jag är osäker på vad du menar.
Tänkte att jag skulle nyansera tråden lite
För att göra det måste jag tyvärr bli lite personlig. Jag brukade i mina yngre dagar tänka precis som andra flashbackmän - som naturligtvis brukar vara mycket attraktiva och befriade från kvinnoproblem - att sexköp är för förlorare. Skumma gubbar som ingen vill ha sex med.
Jag kan berätta lite om mina sexuella eskapader, naturligtvis är det svårt att bedöma äktheten i dem, men here it goes:
Jag var runt 17-18 år och träffade en tjej. Söt, fin kropp. Hon var lite dum men jag hade inget emot det. Hon var enlig utsago mycket förtjust i mig så jag fick med henne hem till mig. Nice tänkte jag. Här ska det knullas. Knulla fick jag, men sexet var kasst. Det var inte mycket inlevelse där. Avsugning med tänder och lite vaginalt knull. Besviken av det dåliga knullet så ville jag inte träffa henne igen. Hon blev mycket kränkt och var bitchig och dryg varje gång jag träffade henne efter det i andra sammanhang. Jag tänkte att hon måste vara helt blåst som inte fattar att om inte ger mig bättre sex än så - då får hon hålla till godo med nån annan.
Jag har också haft sex med tjejer där knullet är riktigt bra. Och jag vill understryka här att det inte hade med kärlek att göra. Tjejen i min berättelse ovan var "kär" i mig och sexet sög ändå. Suck & fuck är inte bra sex. Då kan man lika gärna köpa suck & fuck med en hora. Det är alltid lite hit and miss. Både med horor och vanliga tjejer. Poängen är att illustrera för er att ett vanligt knull inte alltid är bra, trots att andra i tråden menar att det maaagiskt att ha sex med nån som "vill". Det var inte värt besväret att ta med henne hem till mig, och behöva hantera henne efteråt. Där vinner köpesexet för min del.
Du fattar alltså inte att tjejen du låg med när du var 17-18 år var
oskuld!? 🤣🤣
Du hade behövt fortsätta träffa henne, "lärt upp henne", så ska du se att hon hade blivit grymt bra på sex med dig! Och att ni hade kunnat ha magiskt sex! Du kanske rentav hade blivit kär i henne du också. Och bildat familj med henne. Vet vet!
Men istället
bestraffade du henne för att hon var helt grön på detta med sex (och därmed kass på det).
Bestraffade tjejen som var
kär I dig och gav dig sin
oskuld. Klart hon blev sur!
Och sedan jämför du en ung
oskuld med professionella sexarbetare. Alltså, du är för rolig! 🤣🤣