2026-08-08, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
*Sätter ihop händerna "Snälla, snälla, nej, nej, förlåt förlåt.... FÖRLÅT MIG!" sen springer han iväg 😂😂
De som ber om ursäkt eller förlåtelse (bla #785 och #770), vad är det de ber om ursäkt för? Och till vem? De har ju gjort något medvetet, rätt meningslöst att be om ursäkt kan jag tycka, det är ju inte som att de har råkat trampa någon på tån...
Senast redigerad av Birds-of-a-feather 2026-08-08 kl. 16:00.
Citera
2026-08-08, 15:46
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
De som ber om ursäkt eller förlåtelse (bla #785 och #770), vad är det de ber om ursäkt för? Och till vem? De har ju gjort något medvetet, rätt meningsllst att be om ursäkt kan jag tycka, det är ju inte som att de har råkat trampa någon på tån...
Det kan ha varit så att de vill slippa undan ganska så lätt och inte bli publicerade
Citera
2026-08-08, 16:02
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Exakt, jag nämnde journalisten #494 innan också för det är en minnesvärd konfrontation där man fick se honom få panik och vara på väg att cykla iväg när kameran slängdes upp mot honom och sen babblade om saker och ting. Han pratade ju omkull Patrik och Sara och då menar jag inte att han vann argumenten utan bokstavligen bara babblade på hela tiden 😂😂

Ja, allt bubblande 494 journalisten håller på med är ju bara en affekt av ett extremt stresspåslag
Lite som när man fastnat med fingrarna i pedofilbögsyltburken

494 raggade på småpojkar
Citera
2026-08-08, 16:32
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Ja, allt bubblande 494 journalisten håller på med är ju bara en affekt av ett extremt stresspåslag
Lite som när man fastnat med fingrarna i pedofilbögsyltburken

494 raggade på småpojkar
Exakt, det är sant men numera verkar han ha gått under jorden och syns ingenstans mer
Citera
2026-08-08, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Dumpen meddelar väl ofta arbetsgivaren, speciellt om gäddan jobbar med barn, så de lär inte ha missat vad som hänt. Många i skolvärlden är väl iof på semester nu och skolan stängd, men nån rektor eller liknande borde de fått tag på?
"En anställd på en skola i Malmö har stängts av från sin tjänst. Detta efter att personen konfronterats av den omdiskuterade sajten Dumpen.

– Känslomässigt är det en chock, säger rektorn.

Chock att bli påkommen eller inte sett det? Äckliga pedofiler skall hängas ut."
Taget från X
Citera
2026-08-08, 18:01
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Exakt, det är sant men numera verkar han ha gått under jorden och syns ingenstans mer
Är inte det målet också?
Citera
2026-08-08, 18:31
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Är inte det målet också?
Jo, kanske beroende på vem som hamnar på Dumpen
Citera
2026-08-08, 19:07
Medlem
Mr.Parakits avatar
#810 är en äldre Svensk man, som enligt sina uppgifter i loggen finns kring Orust. Han kör truck ibland, 54 år (ser ut som jerky i ansiktet). Liknande gubbar brukar identifieras ganska snabbt, men Dumpen har inte fått ID. Måste indikera att han lever mycket ensamt och isolerat. Inga kollegor, ingen familj.

Hur ska vi identifiera gubben? #810
Citera
2026-08-08, 19:17
Medlem
Wolfie72 Göteborg #810
Han var inte 54år!! 64år kanske!
Vad blir det nu?
Hänga sig?
Spränga sig?
Sänka sig i havet?
Sök hjälp o kastrera dig. Jävla peddo!
Eller min favorit. Åk till havet och simma ut och fortsätt. Rakt ut bara. Titta inte bakåt.

Frågade min son vad han ville att jag skulle gjort om jag var peddo och åkte fast på Dumpen.
Ovanstående blev svaret.
Citera
2026-08-08, 19:19
Medlem
Citat:
Exakt, jag nämnde journalisten #494 innan också för det är en minnesvärd konfrontation där man fick se honom få panik och vara på väg att cykla iväg när kameran slängdes upp mot honom och sen babblade om saker och ting. Han pratade ju omkull Patrik och Sara och då menar jag inte att han vann argumenten utan bokstavligen bara babblade på hela tiden 😂😂

494 taktik var oförglömlig, men allt föll ju platt. På slutet så vädjade han ju om att slippa publicering. Snackade om att släppa tillbaka fisken, att han kunde släppa dem. Jaja, gäddan sprattlade ända fram till slutet, men likväl hade han svalt vobbler, linan och hela spöet.
Citera
2026-08-08, 20:14
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
494 taktik var oförglömlig, men allt föll ju platt. På slutet så vädjade han ju om att slippa publicering. Snackade om att släppa tillbaka fisken, att han kunde släppa dem. Jaja, gäddan sprattlade ända fram till slutet, men likväl hade han svalt vobbler, linan och hela spöet.
Ja, men precis och det är därför han är minnesvärd lol
Citera
2026-08-08, 20:43
Medlem
MDTAAs avatar
Jag *roade mig med att se 494 konfrontationen igen.

Idiotpedofilen är en veritabel citatmaskin, faktiskt snäppet värre/bättre än Hank 292 eller tusan man nu skall benämna saker.

Även om det har gått viss tid behöver den här göken att få lite mer tid i rampljuset

"Du heter Sara, eller Hur?"
" Är ni människor, jag är människa "
"Ni kan klippa det som ni vill"
"Såhär är det, jag ville träffa er"
"Jag är.medveten om vad som händer"
"Ibland är man sjuk på flera sätt höll jag på att säga"
"Jag visste ju att det var ni"
"personer som är barn har också en sexualitet som dom har rätt till"
"Jag tänker inte hänga mig "
"Det här kommer att bli värdefullt att ha på band"
"Jag kommer att dela med mig av det här"

Och pricken över i:et

"Patrik Sjöberg hur långt har du sjunkit från det att du hoppade så högt"

Med andra ord - Gädda 494 "Journalisten" förtjänar mer rampljus, han (hen) är lätt en av topp 15 bögpedofilergrisar i min bok

https://dumpen.se/2024/10/13/journalisten-napp-494-stockholm/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in