Idag, 02:07
Medlem
https://www.instagram.com/dumpadumpennu/p/DbB4HUgCHj5/

Raketkuken varnar alla vad som händer med de som stödjer Dumpen.

Citat:
Något ni bulvaner borde ha tänkt på. Här har ni en försmak på vad som väntar er..

Citera
Idag, 02:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
https://www.instagram.com/dumpadumpennu/p/DbB4HUgCHj5/

Raketkuken varnar alla vad som händer med de som stödjer Dumpen.

Undertecknad bulvan har inte ens Instagram, så det är rätt svårt att kunna ta del av dårskapen. Vad är det Dr No hotar med nu, utöver sitt sprängstoff på 520TB? #588
Citera
Idag, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Undertecknad bulvan har inte ens Instagram, så det är rätt svårt att kunna ta del av dårskapen. Vad är det Dr No hotar med nu, utöver sitt sprängstoff på 520TB? #588

Fast du kan läsa utan instagram.
Citera
Idag, 04:09
Medlem
Citat:
Rekordhögt var nog att ta i. Han satt såvitt jag vet i styrelsen som fackets representant, dvs som en i princip observerande styrelsemedlem och inte som någon som har något att säja till om vad gäller företagets verksamhet.

Han tjänade ändå skapligt, runt 109 papp per månad. Att jämföra med tjommen som inte har råd med bussbiljett.
Senast redigerad av Florman Idag kl. 04:12.
Citera
Idag, 06:14
Medlem
SegerHelg88s avatar
#588 Raketgäddan och #494 Journalisten är oerhört lika i sitt beteende. Har de blivit introducerade för varandra tror ni?
Citera
Idag, 06:28
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:

Inlägget softblockas oftast till länk att ladda ned appen/bli medlem. Går ju se bilden.
Citera
Idag, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Inlägget softblockas oftast till länk att ladda ned appen/bli medlem. Går ju se bilden.

För mig kommer det bara upp en popup som går att stänga och sedan går inlägget att läsa.
Citera
Idag, 06:39
Medlem
Galejans avatar
Citat:
#802 är inte sjuksköterska. Han har förväxlats med en person med liknande namn.
Då hoppas vi att ni inte har börjat trakassera den här mannen som råkade heta samma sak genom att sprida hans namn i Telegramgrupper och kontakta arbetsgivare och lämna Dumpenlänkar på hans Facebook? Det hade ju varit tråkigt. Ett rykte är så lätt att skapa men så svårt att tvätta bort.

Citera
Idag, 09:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Då hoppas vi att ni inte har börjat trakassera den här mannen som råkade heta samma sak genom att sprida hans namn i Telegramgrupper och kontakta arbetsgivare och lämna Dumpenlänkar på hans Facebook? Det hade ju varit tråkigt. Ett rykte är så lätt att skapa men så svårt att tvätta bort.

För en gångs skull håller jag med dej. I mitt inlägg #67588 skrev jag; "Angående #802 vill jag förtydliga att han inte är sjuksköterska, inte är sambo/gift och inte bor i Småland. Jag var inne på MrKoll och fel person (som faktiskt är sjuksköterska) är enormt eftersökt. När flera personer har liknande namn är det mycket viktigt att rätt person identifieras så att oskyldiga inte behöver lida för vad gäddorna ställer till med." Tanken med mitt inlägg var ju just att ingen oskyldig ska behöva bli felaktigt utpekad pga att dom råkar ha ett gäddnamn. För inte så längesedan hade vi en gädda där samma problem uppstod i tråden, men det rättades snabbt till.
Citera
Idag, 09:35
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
#585 "Har du käkat karbonpapper?" Kallar sig för Benny, men för mig är han Kjell på Dumpen..

Hans frissa påminner mig om Ron Jeremy. Till skillnad från Ron tror jag inte Benny nånsin har fått ligga.
Den pajasen är underskattad på garvlistorna.
Citera
Idag, 09:43
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jag kan läsa vissa delar, ja. Det senaste från #588s "kampanjsida" jag hittar är om Nathalie som döms för förtal. Är det innehållet i den artikeln raketdåren menar är applicerbart på Dumpen så är han ju helt ute och cyklar. Detsamma gäller artikeln där han hänvisar till att t ex Lexbase försäljning av domar faller under GDPR. Inte heller det är någonting som påverkar Dumpen. Tyvärr kan vi inte göra så mycket åt att #588 sniffar raketbränsle dagarna i ända så att hans verklighetsuppfattning blir alldeles grumlig.
Citera
Idag, 10:26
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Jag kan läsa vissa delar, ja. Det senaste från #588s "kampanjsida" jag hittar är om Nathalie som döms för förtal. Är det innehållet i den artikeln raketdåren menar är applicerbart på Dumpen så är han ju helt ute och cyklar. Detsamma gäller artikeln där han hänvisar till att t ex Lexbase försäljning av domar faller under GDPR. Inte heller det är någonting som påverkar Dumpen. Tyvärr kan vi inte göra så mycket åt att #588 sniffar raketbränsle dagarna i ända så att hans verklighetsuppfattning blir alldeles grumlig.
Extremt inkonsekventa åsikter har korkskallen också. Ena stunden skriver han högtravande inlägg om hur dumpen och dess bulvaner(han borde verkligen googla ordet bulvan) begår lagbrott genom förtal och förolämpningsbrott och i nästa inlägg sitter han själv och listar Sara och Patriks brottsregister och kallar dom cancerkortet, kokainhoran och peddopappa Patrik 😁
Riktig psykosblogg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in