2026-08-03, 12:37
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Sista gäddan 808 kan väl kanske klara sig.. knappt nå bilder, konfrontationen var ju inte mycket se.. väldigt farlig gädda som lyckades ta sig tillbaka till vattnet dessvärre..

Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Nuvarande elever och tidigare elever lär känna igen gäddan på hans hår och den blurrade bilden.
Men det är sjukt att Malmöpolisen bara blundar för pedofilernas framfart. Kan detta ha att göra med att MENA är en av de största befolkningsgrupperna i Malmö ?

Citat:
Ursprungligen postat av graventhulmar
Han har lyckligtvis inte klarat sig så bra. Livet verkar raserat, det finns indikationer på att han förlorat sitt jobb och han befinner sig just nu inskriven på psykakuten. #808

Dumpen meddelar väl ofta arbetsgivaren, speciellt om gäddan jobbar med barn, så de lär inte ha missat vad som hänt. Många i skolvärlden är väl iof på semester nu och skolan stängd, men nån rektor eller liknande borde de fått tag på?
Citera
2026-08-03, 12:47
Medlem
graventhulmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Nyfiken, hur vet man att 808 är inskriven på psykakuten?

Gissning Önskemål eller Fakta ?
En medlem i Gräv har haft kontakt med honom via SMS. Han mår verkligen uselt, och var enligt egen utsago på väg att skriva in sig på akutpsyk igår kväll. #808
Citera
2026-08-03, 12:51
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Jag fattar inte, om nu som han #808 säger att giller både pojkar och tjejer i tydligen vilken ålder som helst, och sedan finns det ju fler som även håller på med hundar.
Om det nu inte spelar någon större roll vad dom där nötterna vill "sätta på" så borde man väl kunna ägna sig åt Leksands Knäcke med hål i mitten istället för att ge sig på barn.
Det finns ju t.ex. hårdgräddat, och speciellt grovt för verkligt dedikerade o.s.v.
Citera
2026-08-03, 13:20
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
En medlem i Gräv har haft kontakt med honom via SMS. Han mår verkligen uselt, och var enligt egen utsago på väg att skriva in sig på akutpsyk igår kväll. #808

Ok

Märkligt ändå att ngn från gräv smsar med någon på akutpsyk, särskilt om det då inte känt varandra sedan tidigare.
Hade jag varit 808 och suttit på dårhus hade jag knappast börjat smsa med någon random individ
Särskilt inte efter den där konfrontationen.

Tack

Citera
2026-08-03, 14:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Vi kan omöjligen avgöra om #808 bara fantiserat i chatten eller inte, men vi kan i alla fall slå fast att han faktiskt tog sej till platsen för att träffa pedofilmamman och är man normal skulle man naturligtvis tacka nej till en fika med en så skruvad kvinna. Även om han bara fantiserat hitintills hade han ju för avsikt att göra verklighet av det som han eventuellt bara fantiserat om i chatten. Det som jag också finner märkligt med den här dåren är hans val av namn. Att välja Simonthaur som nick på Snapchat är inte ett ögonblick konstigare än något av alla knepiga alias här på Flashback t ex. Att däremot välja att lägga till ett namn som refererar till ett rätt udda litterärt verk och som dessutom syns i folkbokföringen landar på en annan nivå, skulle jag säja. Namn handlar för väldigt många människor om identitet och jag förmodar att det är det hans egendomliga namnval handlar om. Det har bara varit en tidsfråga innan denne pedofil skulle blomma ut för fullt. Någon gång är det ju den första gången en pedofil begår övergrepp.
Citera
2026-08-03, 15:02
Medlem
Citat:
Det är #680 som avses.

https://dumpen.se/2025/10/02/runkmaraton/

Har tyvärr ingen info om hur det gått för honom. Borttagen från söktjänster och lever nog undangömt.

Han har lyckligtvis inte klarat sig så bra. Livet verkar raserat, det finns indikationer på att han förlorat sitt jobb och han befinner sig just nu inskriven på psykakuten. #808

Haha, Fyfan första gången jag såg #680. Vilket ångest man känner genom skärmen 😂. Någon som har hans uppgifter. Namn eller gammal adress eller något? Skicka pm
Citera
2026-08-03, 15:21
Medlem
Malmögäddat är supersuddig skulle kunna vara vilken skolbibliotekarie som helst vet man något mer om honom? Hade han peruk när han joggade tex?
Citera
2026-08-03, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Är vi helt säkra på att #808 är sanningsenlig när han pratar om att han fingerpullar sjuttonåringar och ska träffa en tonårspojke för en avsugning en timme innan han ska träffa en pedofilmamma? Gubbstrutten är nästan 50 år gammal. Det låter mer som en sexuellt urspårad dåre vars fantasiliv har skenat iväg något helt oerhört. Hade han gått fram som en häradsbetäckare bland Malmös tonåringar på det sätt han hävdar så hade han varit ökänd redan och då hade han haft övergreppsdomar i bagaget, som en del andra Dumpengäddor har.

Jag tror att det här är en man som lever i en sexlös relation och som radikaliserat sig själv genom fantasier och runkande och porr. Han pratar inledningsvis i chatten om att han inte bara tänder på barn utan på gamla tanter också. Men då måste de vara över 40 och rejält kinky, skriver han. Det låter som arketypen för en porrskadad runkdåre som dragit i snoken till allt grövre saker för varje år som gått och nu är alla dopamindepåer så avtrubbade att de inte släpper ifrån sig något om det inte är riktigt skadade fantasier. Bögeri, 11-15-åringar, gamla tanter osv. Min slant ligger på att han inte har några verkliga offer utöver sin stackars sambo som nu får hela sitt liv upprivet på grund av runkdårens chattande.

Fast det är klart, det passar ju inte den högaffelförsedda pöbeln i tråden som redan lurkar runt hans sociala medier med facklorna i högsta hugg.

Vet
Man att han är 50?

På selfien är han lik en bibliotikarie i Malmö som är 28-29 år men den är lite suddig bilden så vill inte outa än

Håret stämmer tex inte men kan ju också varit peruk när han joggade?
Citera
2026-08-03, 16:00
Medlem
det stämmer såklart det ni skrev innan om #771 att han blev intupsad av flera personer men han visste om det och därflr sga han till mig att han skulle prata med en polis då den där mellanhanden hade sagt att han skulle tipsa polsen om att han skrev med något som verkade helt skum så senare i videon så sa han att han hade pratat med en polis och spelade in och så. med det så är dt så att han är oskylidg
Citera
2026-08-03, 16:05
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vet
Man att han är 50?

På selfien är han lik en bibliotikarie i Malmö som är 28-29 år men den är lite suddig bilden så vill inte outa än

Håret stämmer tex inte men kan ju också varit peruk när han joggade?
Han är 46, så du kan släppa tankarna på att det är den du menar
Citera
2026-08-03, 16:35
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdDefiant6971
det stämmer såklart det ni skrev innan om #771 att han blev intupsad av flera personer men han visste om det och därflr sga han till mig att han skulle prata med en polis då den där mellanhanden hade sagt att han skulle tipsa polsen om att han skrev med något som verkade helt skum så senare i videon så sa han att han hade pratat med en polis och spelade in och så. med det så är dt så att han är oskylidg

Va? Förstår ingenting av din text. Knappt en röd tråd ens.
Citera
2026-08-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Va? Förstår ingenting av din text. Knappt en röd tråd ens.
ursäkta jag ahde lite bråttom med att skriva det där men det jag menar egentligen är att han skrev med någon skum typ och då hade han pratat med mellanhanden om det och då hade han senare sagt att han skulle ringa polisen och sen så när jag pratade med hobom så sa han att han visste om att det var dumpren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in