Citat:
Ursprungligen postat av
ModernisticMan
Med tanke på att han sedan gömde sig i 33 timmar och försökte simma ifrån poilsen så tror inte jag att det var en snedtändning som han plötsligt vaknade upp från. Det känns också rätt troligt att han har psykologiskt misshandlat tidigare partners, och från det är steget inte särskilt långt till fysiskt våld. Särskilt med tanke på processen han drev mot sin förra sambo men även att han inte verkar ha någon kontakt med sina barns mamma heller, men däremot har förra sambon samt hans barns mamma kontakt. Jag tror att det kommer att komma fram en bild utav MGM som visar att han varit kontrollerande och hotfull i tidigare relationer också, även om han inte dömts för det. Att psykologiskt våld är straffbart är också väldigt, väldigt nytt. Typ från i år tror jag.
Håller fullständigt med, detta kan inte bara kommit plötsligt när man är över 50år gammal, denna figur har garanterat varit kontrollerande, svartsjuk mm hela tiden, haft flera kvinnor korta perioder, tror svaret finns hos flera av dom kvinnor han dejtat samt barnens mamma, dom borde nu träda fram