2026-07-24, 00:53
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Nu när T3/STADA är hemmapressade är Sandoz det säkraste kortet om du kan få tag på det.

Cirkulerar sandoz runt omkring göteborgsområdet? Om du vet något som kan hjälpa en gammal räv. Flera år aen jag tog tram. Var min huvuddrog i 3-4år men är 10år+ sen nu
Senast redigerad av YeahBuddy3000 2026-07-24 kl. 01:01.
Citera
2026-07-25, 12:23
Medlem
Sandoz grönvita alltid safecard, resten vetefan, äter just nu hemmapressade t3, dom funkar men underdoserade. Royal är katastrof, alla röda numera är kaos. Saneria är total katastrof. Så är väl bara Sandoz grönvita med en skåra man kan lita på numera.
Citera
2026-07-25, 13:54
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllseeingI
Sandoz grönvita alltid safecard, resten vetefan, äter just nu hemmapressade t3, dom funkar men underdoserade. Royal är katastrof, alla röda numera är kaos. Saneria är total katastrof. Så är väl bara Sandoz grönvita med en skåra man kan lita på numera.

Tråkigt att det bara cirkulerar dåliga märken nuförtiden. För 5år+ sen så kunde man inte ena hitta dåligt tram även om man försökte hitta det.

Förstår inte riktigt varför tram har gått ner i kvalitet. Är ju en väldigt populär drog. Om jag skulle langa tram så skulle Jag leta upp det bästa märket som finns. Även om det skulle kosta lite mer än andra dåliga märken. Kommer det ut att någon säljer dunder tram så går det ju åt fort även om en karta är 100kr dyrare..

Konstigt att det gått ner sjukt mycket I kvalitet under åren.. Vill ju helst inte lägga pengar på skit

Så tänker och tycker jag om saken. Men kan ha helt fel, vad vet jag egentligen. Är ju ingen allvetare direkt..
Citera
2026-07-25, 15:05
Medlem
Ja det är riktigt trist faktiskt! Man vet inte alls vad dom stoppar i skiten. Är ju samma med dom nya oxy som kommit. Dock ibland ramlar det in 50 mg kapslar och dom brukar faktiskt också vara äkta
Citera
2026-07-25, 15:22
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ja det är riktigt trist faktiskt! Man vet inte alls vad dom stoppar i skiten. Är ju samma med dom nya oxy som kommit. Dock ibland ramlar det in 50 mg kapslar och dom brukar faktiskt också vara äkta

Har slutat köpa droger som jag inte är 100% att jag vet vad som är i sakerna. Kan ju sluta med ett sjukhus besök och ev vara nära att dö. Det är inte alls värt att chansa när det kan gå jävligt illa om man har oturen med sig. Vill ju inte dö pga ett rus. Sån jävla pundare är jag inte. Har lite vett i huvudet även om jag älskar alla möjliga droger..men har ingen dödslängtan direkt
Citera
2026-07-25, 21:15
Medlem
Nej jag fattar vad du menar
Citera
2026-07-29, 19:45
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Nej jag fattar vad du menar

Bra att du förstår mig är inte värt att ev dö oavsett drog du vill ta. Fråga runt och försök hitt bra märke på tram. Är ju bättre om hela kartan är underdoserade än att det är annan farlig skit I tabletterna är såjag hade gjort om jag skulle försöka lösa tram nu. Lågdoserade slutar inte på sjukhuset iallafall...

Lycka till med ditt trammande . Ta det lugnt

När jag hade team som huvuddrog i ca 3år. Så åt jag mellan 2000-3000mg varje dag. Men fanns inga dåliga och farliga märken då. Alla märken som såldes var bra skit. Betalade bars 100kr 200mg kartan då box 700kr. Är helt annat idag tyvärr har det gått åt helt fel håll dom senaste 3-4åren... trångt att lägga pengar på skit...
Citera
2026-07-30, 05:13
Medlem
För tio år sen snackar vi, fanns bara äkta på marknaden för folk åkte och hämtade i Spanien bla och bilade hem med..
hittade 50 mg nu, dom klassiska spanska 50isarna, äkta, är så glad! Har sånt jävla öga för det när jag ser blistren! Ser direkt om det är Kalle anka grejer.
Dom nya t3 körde jag på rejäl test, på 15 sticka, enbart tramadol i men dom är underdoserade.
Sen vet man ju inte när det är fejk tabletter vad dom stoppar i. Kan likväl va något annat gift i som inte visar på drog sticka!
Citera
2026-08-03, 08:21
Medlem
cerns avatar
Här är brands som jag brukar köpa (om någon kanske kan bekräfta att de är bra här inne?)
Jag tycker dom funkar iaf

Matradol
Madolcap
Tramoda
Anadol
Citera
2026-08-06, 23:13
Medlem
goseigens avatar
Hur mycket käkar en missbrukare per dag?

Jag hittade ännu en karta hos en som nu är utslängd, där fanns ändå någon urskillning, då där fanns en halv tablett (100 mg), men eftersom det saknades ett antal andra tabletter så skulle det ändå teoretiskt vara mer per dag.

Märke Santeria, inte ett riktigt märke. Är det ens en opioid? När jag googlade tycktes den bestå av cannabismolekyler.

Och som kuriosa, någon som har någon aning om i vilket land den tillverkas?
Citera
2026-08-08, 17:04
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Hur mycket käkar en missbrukare per dag?

Jag hittade ännu en karta hos en som nu är utslängd, där fanns ändå någon urskillning, då där fanns en halv tablett (100 mg), men eftersom det saknades ett antal andra tabletter så skulle det ändå teoretiskt vara mer per dag.

Märke Santeria, inte ett riktigt märke. Är det ens en opioid? När jag googlade tycktes den bestå av cannabismolekyler.

Och som kuriosa, någon som har någon aning om i vilket land den tillverkas?

90% av allt tram är 200 eller 225mg. Om du hittade 100mg så var det nog en god chans att det var svenska tabletter.

Santeria kanske inte finns som ett riktigt märke som har samma standard som svenska apotek. Samma sak gäller dopning. Väldigt få preparat kommer ifrån apotek därifrån men kan ändå hålla ok/bra kvalitet på det dom säljer.

Men till din fråga. Ja åt mellan 2000-3000mg varje dag förr. Kunde ju variera lite beroende på hur stor budgeten var. När jag började så fick man en box med 200mg för 700-800kr. Annat än idag det
Citera
2026-08-08, 19:23
Medlem
Någon som kommit fram till hur T3 Stada är än? Bara testat T3 Krka. Hittar inte ens T3 Stada på Fass utan bara T3 Krka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in