2026-07-17, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nimbus2026
Har tagit 400 mg tram och 1200 mg lyrica idag och fan vilket skönt rus. Helt underbart. Rekommenderas. Men inte för höga doser, då kan man få kramp. Kanske tar några blå också senare när effekten börjar avta
Du är redan ute på djupt vatten men är inte medveten om det.
Lägg ned knarkandet är mitt tips.
Citera
2026-07-18, 01:03
Medlem
Nimbus2026s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjShamona
Du är redan ute på djupt vatten men är inte medveten om det.
Lägg ned knarkandet är mitt tips.
Jag knarkar inte varje dag och är inte beroende. Skulle aldrig lägga ner det. Det är ett av livets glädjeämnen. Tog 200 mg tram till i eftermiddags och ett par blå. Haft en underbar dag.
Citera
2026-07-18, 10:14
Medlem
Citat:
Jag knarkar inte varje dag och är inte beroende. Skulle aldrig lägga ner det. Det är ett av livets glädjeämnen. Tog 200 mg tram till i eftermiddags och ett par blå. Haft en underbar dag.
”Är inte beroende”.
”Är livets glädjeämne”.
Du vet att beroende tar sig in i de logiska delarna i din hjärna och får dig att rationalisera och förneka ditt beteende in i döden.

Moraltant orkar man ju inte vara men som tumregel så fort folk börjar blanda massa olika droger är det en varningssignal.

Ta tramadol ibland i rimliga doser, det har jag också gjort när jag var yngre men låt bli att blanda droger dumfan.
Citera
2026-07-18, 10:45
Medlem
Nimbus2026s avatar
Citat:
”Är inte beroende”.
”Är livets glädjeämne”.
Du vet att beroende tar sig in i de logiska delarna i din hjärna och får dig att rationalisera och förneka ditt beteende in i döden.

Moraltant orkar man ju inte vara men som tumregel så fort folk börjar blanda massa olika droger är det en varningssignal.

Ta tramadol ibland i rimliga doser, det har jag också gjort när jag var yngre men låt bli att blanda droger dumfan.
Hade jag varit beroende hade jag inte kunnat vara utan det flera dagar och det kan jag utan problem. Det är ju när man blandar som man oftast får skönaste effekten. Det är sällan jag bara tar en drog numera.
Citera
2026-07-18, 11:29
Medlem
Citat:
Hade jag varit beroende hade jag inte kunnat vara utan det flera dagar och det kan jag utan problem. Det är ju när man blandar som man oftast får skönaste effekten. Det är sällan jag bara tar en drog numera.
Du är redan beroende det märks.

Det finns olika typer av beroenden. Att du inte är kemiskt beroende av en substans just nu betyder inte att din hjärna inte kan vara kraftigt omprogrammerad för ett psykologiskt beroende, och att din hjärna automatiskt ofta tänker på droger som flykt.

Att du känner att du måste blanda droger är en stor varningssignal. Om du ska ta droger, ta istället ett uppehåll om det handlar om kicksökande.

Att blanda droger är den största varningen för missbruk, oavsett vad folk på Flashback säger. Du kan blanda med cannabis, nikotin, koffein osv. det är undantagen. Annars är du i ett riskbeteende.

Edit:
Det var en jävla moralpredikan från min sida, men när jag var yngre hade jag alltid vänner som blandade olika piller. Andra som nöjde sig med en drog blandade eventuellt i lite cannabis eller nikotin.

Kan du gissa vilka som lever idag? Det är ingen slump. Jag har sedan dess alltid stört mig på folk som måste blanda droger, då det är en slippery slope.
Menat väl såklart!
Senast redigerad av MjShamona 2026-07-18 kl. 11:40.
Citera
2026-07-18, 15:13
Medlem
Nimbus2026s avatar
Citat:
Du är redan beroende det märks.

Det finns olika typer av beroenden. Att du inte är kemiskt beroende av en substans just nu betyder inte att din hjärna inte kan vara kraftigt omprogrammerad för ett psykologiskt beroende, och att din hjärna automatiskt ofta tänker på droger som flykt.

Att du känner att du måste blanda droger är en stor varningssignal. Om du ska ta droger, ta istället ett uppehåll om det handlar om kicksökande.

Att blanda droger är den största varningen för missbruk, oavsett vad folk på Flashback säger. Du kan blanda med cannabis, nikotin, koffein osv. det är undantagen. Annars är du i ett riskbeteende.

Edit:
Det var en jävla moralpredikan från min sida, men när jag var yngre hade jag alltid vänner som blandade olika piller. Andra som nöjde sig med en drog blandade eventuellt i lite cannabis eller nikotin.

Kan du gissa vilka som lever idag? Det är ingen slump. Jag har sedan dess alltid stört mig på folk som måste blanda droger, då det är en slippery slope.
Menat väl såklart!
Jag älskar att knarka så psykiskt beroende är jag kanske, men kan som sagt vara utan det utan att jag får abstinens. Har blandat så mycket som enligt vissa ska vara så farligt och ändå sitter jag här fullt frisk.
Citera
2026-07-19, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllseeingI
Nya t3 funkar, körde test på dom och ger bara utslag på tramadol, dock är dom ju fake till 100 procent

Citat:
Ursprungligen postat av JanuariSonen
Precis köpa STADA Tramal 200 T3 retard för första gången. Polsk text.
Står T3 på tabletterna. De smular väldigt lätt.

Är dessa verkligen äkta? Har lite svårt att avgöra effekten men tyckte kanske Krka kickade bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
De där ”nya” T3 Stada skiljer sig från de som man köpte förut. Undrar om de kanske kommer från en annan fabrik.

Någon som mådde konstigt efter att ha käkat dem?

ah kände direkt att de var hemmarpressade. Både på förpackningen och tabletten.

Tror de är underdoserade dock. Inga 200mg där heller. Möjligtvis halva.
Senast redigerad av R1D2 2026-07-19 kl. 11:10.
Citera
2026-07-21, 16:09
Medlem
Ja precis så jag upplever det med
Citera
2026-07-22, 04:08
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Finns det några bra och seriösa märken längre med tram? Känns som att alla skriver att allt är skit eller underdoserade. Om man ska köpa i dagsläget, vilket märke är bäst ensligt er här på forumet? Var flera år sen jag åt tram, var min huvuddrog förr många år sen och då var alla märken bra och gjorde det de skulle.

Så vilken sort är bäst nu om man skulle vilja lösa någon karta framöver?

När jag började med tram så gick en 200mg karta för 100or, var bra tider det. 700kr för box.

Önskar hjälp från en gammal räv.

Senetria fortfarande ryska roulette karta till karta? Tacksam för hjälp i förväg vänner.
Citera
2026-07-23, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Finns det några bra och seriösa märken längre med tram? Känns som att alla skriver att allt är skit eller underdoserade. Om man ska köpa i dagsläget, vilket märke är bäst ensligt er här på forumet? Var flera år sen jag åt tram, var min huvuddrog förr många år sen och då var alla märken bra och gjorde det de skulle.

Så vilken sort är bäst nu om man skulle vilja lösa någon karta framöver?

När jag började med tram så gick en 200mg karta för 100or, var bra tider det. 700kr för box.

Önskar hjälp från en gammal räv.

Senetria fortfarande ryska roulette karta till karta? Tacksam för hjälp i förväg vänner.
Ja santeria skulle jag inte köpa. Jag har bara provat två kartor och löper ej fler. Känns som underdoserade samt ett hopkok av tramadol, metadon och säkert nåt annat. Känns som metadon då de tar fyra timmar till full effekt, den effekten kommer efter en timme och slår hårdare varje timme. Känns som tram också men absolut inte 200 mg.

Ska ska prova Sandoz och/eller T3 nästa vecka, Uppdaterar med resultat. Har även en med svenska tramadol, köper nog en karta av båda sorter
Senast redigerad av Hellishexistance 2026-07-23 kl. 17:41.
Citera
2026-07-23, 17:49
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Ja santeria skulle jag inte köpa. Jag har bara provat två kartor och löper ej fler. Känns som underdoserade samt ett hopkok av tramadol, metadon och säkert nåt annat. Känns som metadon då de tar fyra timmar till full effekt, den effekten kommer efter en timme och slår hårdare varje timme. Känns som tram också men absolut inte 200 mg.

Ska ska prova Sandoz och/eller T3 nästa vecka, Uppdaterar med resultat. Har även en med svenska tramadol, köper nog en karta av båda sorter

Om du fått metadom i en karta så hade jag blivit glad. Mem viktig att vara försiktig, tar upp mot 3 timmar innan metadon slår på fullt.

Återkom när du testat T3 och sandoz. Går ju på LARO men sub blockerar inte tramadol alls.
Citera
2026-07-24, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Om du fått metadom i en karta så hade jag blivit glad. Mem viktig att vara försiktig, tar upp mot 3 timmar innan metadon slår på fullt.

Återkom när du testat T3 och sandoz. Går ju på LARO men sub blockerar inte tramadol alls.

Nu när T3/STADA är hemmapressade är Sandoz det säkraste kortet om du kan få tag på det annars är det bara Santeriaskiten som florerar men hellre hemmapressade T3 än Santeria.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in