Citat:
Du kan alltså inte peka på något exempel. Dina vanliga lögner och imbecillt gnäll således bara.
Allt jag skriver får stå för mig. Men det var inte FN jag kallade retard utan användaren RandomBelgare.
Fortfarande inga bevis för att en "IDF-soldat snajpat en 5åring" som du påstod. Vi lägger det påståendet i lögnhögen tillsammans med all annan förvirrad dynga du sprider.
Sen att du hela tiden flyttar målstolparna, slutar svara när källor begärs, byter ämne osv gör "diskussion" med dig meningslös. Du är helt enkelt för korkad för att läsa och ta till dig skrift. Hur var det med 700 ton sprängämne i Libanon? Fick du fram nåt uttalande från IDF där så vi kan se vad sprängämnet användes till? Eller backade du när du upptäckte att det handlade om att spränga terrortunnlar och Hizbollah...
Allt jag skriver får stå för mig. Men det var inte FN jag kallade retard utan användaren RandomBelgare.
Fortfarande inga bevis för att en "IDF-soldat snajpat en 5åring" som du påstod. Vi lägger det påståendet i lögnhögen tillsammans med all annan förvirrad dynga du sprider.
Sen att du hela tiden flyttar målstolparna, slutar svara när källor begärs, byter ämne osv gör "diskussion" med dig meningslös. Du är helt enkelt för korkad för att läsa och ta till dig skrift. Hur var det med 700 ton sprängämne i Libanon? Fick du fram nåt uttalande från IDF där så vi kan se vad sprängämnet användes till? Eller backade du när du upptäckte att det handlade om att spränga terrortunnlar och Hizbollah...
Ett konkret exempel:
Du har på forumet påstått att Israel bedriver "självförsvar" när dom attackerat 7(!) Länder dom senatse 2(!) åren och massmördat civilia .
Detta är ett tydligt exempel på sk Hasabara propaganda. Man upprepar ett lögnaktigt narrativ om och om igen, med total disrespekt för verkligheten.
FN s rapport bekräftat att terrostatens ockupationstrupper med vilje mördar barn i tusental i sitt folkmord. Du kallade alla som påstår detta för "retards" det kan vi alla läsa i ditt inlägg.
Citat:
Endast retards hävdar att något folkmord ägt rum. Endast retards kallar försvarskrig för angreppskrig.
Videos som jag länkade och du klippte bort är grafiskt och mycket tydliga bevis som stödjer det dom framkommer i FNs olika utredningar
Du fick en länk till ett inslag på Sveriges radio där det hänvisas till IDF, att du är intresserad av att få en direkt länk till IDF förstår jag då du är ute efter att kunna spinna vidare på deras bredare propagandanarrativ. (Se där ännu ett exempel på hur du driver Hasabara på forumet). Men ingen är intresserad av det , allra minst jag.
Du förstår, min lilla herre, folkmordsarmen IDF har ingen som helst trovärdighet kvar, för dom av oss som inte är helt hjärntvättade. Dom belagts med lögn efter lögn efter lögn. Ett horribelt och aktuellt exempel är när dom häromåret, avrättade dussintals sjukvårdare och sen grävde ner dom och deras ambulanser i öknen, för att sen LJUGA om det. Helt enligt deras modul operandi.
Man bombar sjukhus, skolor, kyrkor, moskéer, världsarv etc, alltid med Samma motivering "dom elaka terroristerna har sina tunnlar/sambandcentraler/toaletter under"
Absolut ingen som har någon kognitiv förmåga och besitter det minsta av kritiskt tänkande går längre på dessa hasbara lögner.
Här nedan är mitt hela inlägg(inklusive video klippen när IDF mördar barn samt länken till FN rapporten), som du klippte bort i ditt försök att mörka verkligheten , bygga stöd din desinformation och bygga acceptans för terrostatens aktuella angreppskrig mot Libanon och Iran .
Citat:
Det mesta av svamlet i dina inlägg faller under hasbara/desinformation
Att du anser att organisationer som FN, läkare utan gränser, HRW är "retards " får stå för dig.
Det dög alltså inte med en oberoende rapport, tur att det finns massvis med videoklipp där barn dödas av ockupationstrupperna från terrorstaten. Kanske enklare med mer grafiskt materiella för flashbacks läsare
https://youtu.be/nHYI-qZDwSo?si=Bedlu7bES3bSApxc
https://youtu.be/5r-s81d7GyQ
Det sista är särskilt vidrigt där pojken efter ha skjutits , låts ligga och förblöda medans trupper från terrostaten står bredvid och snackar (om deras nästkommande våldtäkt ?)
Det mesta av svamlet i dina inlägg faller under hasbara/desinformation
Att du anser att organisationer som FN, läkare utan gränser, HRW är "retards " får stå för dig.
Det dög alltså inte med en oberoende rapport, tur att det finns massvis med videoklipp där barn dödas av ockupationstrupperna från terrorstaten. Kanske enklare med mer grafiskt materiella för flashbacks läsare
https://youtu.be/nHYI-qZDwSo?si=Bedlu7bES3bSApxc
https://youtu.be/5r-s81d7GyQ
Det sista är särskilt vidrigt där pojken efter ha skjutits , låts ligga och förblöda medans trupper från terrostaten står bredvid och snackar (om deras nästkommande våldtäkt ?)
https://www.ohchr.org/sites/default/files/documents/hrbodies/hrcouncil/sessions-regular/session62/a-hrc-62-crp-2.pdf
Citat:
Israel’s
deliberate targeting of Palestinian children in the Occupied
Palestinian Territory since 7 October 2023
Independent International Commission of Inquiry on the
Occupied Palestinian Territory, including East Jerusalem,
and Israel
deliberate targeting of Palestinian children in the Occupied
Palestinian Territory since 7 October 2023
Independent International Commission of Inquiry on the
Occupied Palestinian Territory, including East Jerusalem,
and Israel