Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Fyfan. Hade det inte varit för Baronens fullständigt osympatiska personlighet hade jag nästan tyckt lite synd om honom.
Tänk hur han under alla dessa år kallat Jocke för en god vän, men ändå kan han inte ens få en liten inbjudan, där det säkert måste handla om flera hundra som får komma.
Jag är kluven till hur deras relation faktiskt ser ut.
Jag menar jag har mig veterligen inte sett de två bråka offentligt någonsin? Och har då följt Byfånen sedan storhetstiden 2017.
Att han inte är bjuden eller kommer på bröllopet är ingen direkt shocker, den alkoholfria Baronen klarar helt enkelt inte av sociala tillställningar.
Utåt sett däremot så varken ser eller hör man Jockiboi nämna Baronen. Trots alla strider kuksugarbaronen tagit för den blonderade mytomanen så är det ingen som kommer till försvar när Baronen blir bestämd, utsätts för "mordhot" fejkade ai-bilder. m.m
Jockiboi har däremot använt ljudet från Skilleras påstådda "mordhot" i sin podd. (Med tron om att det skulle låta sig vara riktat mot Jockiboi)
Trots ALLT så fortsätter Baronen tala gott om Jockiboi, jag menar - han behöver ju inte? Han får absolut ingenting ut av det mer än kanske löftet att inte bli stämd av Jockiboi.
Aldrig att dem liksom skriver enskilt med varandra, allt tas i gruppchatten.
Den lättkränkta Baronjävelen som inte tvekar att hänga ut vem som helst som begår honom den minsta oförrätt.
Vänskapen är ett mysterium.
Baronjävel - Att inte lägga ut hela Gubbhyllan-gruppen för allmän beskådan är som att ha en trisslott med garanterad miljonvinst men strunta i att skrapa.
FÖRSTÅ HUR MYCKET VÄRDE SOM BOKSTAVLIGEN FINNS I DIN TELEFON!!!