2026-08-08, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Att hon tar kontakt med Niklas Orrenius av alla säger väl mer än tillräckligt.

Har försvarat henne i många trådar.

Men det påminner om Ashton Birdie-fallet. När hon gick på collage blev hon diskad för att hon stöttade MAGA. När blev äldre har hon övergett högern och börjat med OnlyFans istället.

Inte för att Sanna Hill skulle börja med OF. Men nu är det väldigt många fall med tjejer i högern som sedan överger rörelsen. Lauren Southern ytterligare ett fall.

Är inte sånna här exempel på kontrollerad opposition.

Lauren Southern är väl en negerknullare?
Sanna Hill har man inte hört nått av 15 år.
Är hon en så där som hatar muslimer?
Men med judar har man säkert inge problem att vara med.
Citera
2026-08-08, 12:34
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Låter som ni nazister och islamister har ungefär samma kvinnosyn 😉

Jaså? Det tycker jag knappast.
Citera
2026-08-08, 12:36
Medlem
Kebabkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Tänkte också lite i dessa banor, men att hon pga av "bråket" (misshandeln av henne) blivit bränd inom rörelsen (fega människor där som inte tar ställning mot partnern). Hennes inkomster har genererats av hennes arbete inom rörlesen, vilka nu förvinnner. För ett nytt levebröd kör hon ett nytt race hos den andra sidan.

Exakt så. Vem var ynkryggen som gjorde att hon behövde bo på skyddat boende?
Citera
2026-08-08, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Jag tycker Dan Erikssons artikel ger ett ganska bra svar på ditt inlägg. Sanna har medvetet omgåtts med kufar som hon sedan har brutit med, vilket är bra. Men att klumpa ihop de värsta rötäggen och sedan kalla dem den "nationella rörelsen" är inte särskillt förtroendeingivande.
Visst, om det är nu är sant att det är så. Men skrev delvis allmänt, för kollar jag på andra nationalistiska rörelser från andra länder så är de samma, de är alla kvinnohatiska och vill strypa kvinnors friheter. Finns ingen nationaliströrelse utan massa kufar, alla har varit kufar som gillar mörker som jag har träffat. De är inte alltid inavlade men inåtvända.
Citera
2026-08-08, 12:39
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
White Sharia är ju bara trams som pushas av män som verkligen hatar kvinnor. Oftast är det inte ens män utan tonåringar som är "edgelords".

Det är absolut inte något som särskilt många etnonationalister står bakom.

Begreppet finns dokumenterat i den amerikanska alt-right-miljön sedan åtminstone 2016 från Trumps presidentkampanj.
Citera
2026-08-08, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Lyssnade du verkligen på intervjun? Det var ingen radiointervju utan en artikel i DN.
Jag hittade en på Facebook när jag googlade henne och där hon tog upp avhoppet.
Citera
2026-08-08, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Du kan inte besegra en idé.

En etnonationalist behöver egentligen inte göra så mycket mer än att bilda familj med en person som tillhör samma ras för att vinna.

Nej, men de krävs att det finns en motpart att starta den med. Vi ska väl till fronten snart? Får de invandrade stanna då, är ju frågan
Citera
2026-08-08, 12:55
Medlem
Bajsmoderatorers avatar
– De är besatta av att kontrollera kvinnor och vill se vita barn födas.

Globalsisterna kör tvärtom och mena kontrollerar kvinnorna.
Citera
2026-08-08, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Nu har Christian Petersson vaknat till liv: Om Sanna Hills oförmåga att välja rätt.

Han skriver bland annat:

"Jag skulle kunna ägna spaltmeter åt att räkna upp Sanna Hills långa ligglista över män med dokumenterat destruktiva beteenden. Den skulle bli längre än ett kvitto från Ullared. Hon särar villigt på benen för de mest psykotiska exemplaren."
Alltså förhåller det sig så då att väldigt många farliga män söker sig till dessa högerkretsar.

Hon ska ha bott på skyddade boenden i nio månader och det är nog där hon blivit avprogrammerad, i ännu en extrem miljö.
Citera
2026-08-08, 13:02
Medlem
Sanna har varit mycket modig och skrivit många oerhört bra artiklar.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Begreppet finns dokumenterat i den amerikanska alt-right-miljön sedan åtminstone 2016 från Trumps presidentkampanj.

Jag vet. Det var Anglin som var bland de första (kanske den första) som pratade om det runt 2015 (?).

Det var inte många som tog det på allvar då och det gäller fortfarande.

Det här med Sanna Hill handlar ju om att hon säkert är trött på hennes nuvarande liv och vill göra någonting annat.

För att "någonting annat" ska kunna bli möjligt så måste hon givetvis först och främst göra avbön i judemedia eftersom hon har varit aktiv i olika nationella grupper.
Citera
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Jag som svensk kvinna hade inget hellre gjort än lagat mat och födit barn åt en snugg vit man.
Sanna borde föda några söta lintottar det hade gjort henne gott.
Tusen gånger bättre än att bo ensam i ett negerinfekterat ghetto helt ensam.

Kvinnor med svensk man och barn är Herren mest välsignade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in