2026-08-05, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almira1234
Hej alla.. mitt första fb konto så ja fattar ingenting..
vill börja med att säga - bra kämpat alla med avtrappning! Jag tog sista dosen måndags förra veckan, 2 första dagarna är HELVETE, sen är det värsta över! Jag drack alkohol för att minska AT (hatar alkohol egentligen) men det tar bort det värsta av atn! Så skit i andra opiater sup bara..

MEN!
varför jag skriver är för att jag i fredags 31/7 fick gå på förhör angående en beställning från mars via DB-Shenker..
fick inte ta del av förundersökningen just nu men dom nämnde att jag beställt ”7-OH samt pseudo” vilket jag tvär nekade till såklart.. vet inte allt var som kommer hända nu för jag vet inte om det verkligen är den gamla sorten eller den nya.
Därför vill jag härmed varna alla som fått sitt paket taget och ÄNNU inte fått svar från Tullverket, räkna med förhör! Jag har skrivit till SS för att få innehållsförteckningen på det dom sålde innan det blev olagligt men för första gången har jag ej fått svar..(konstigt va &#128579
Så nu är det droppen, kommer inte spendera en krona till hos dom. Kämpa på alla, ATn är verkligen kortvarig! Kommer ni över första 48H blir resten mycket enklare 🌸
Lycka till alla detta var droppen att beställa från dom efter sisådär 10år..

SS har ju en sida för andra europeiska länder där dom fortfarande säljer 7oh/Pseudo… undra om det skett lite mixups med tabletterna?

Utgår ju rimligtvis från samma lager…
Citera
2026-08-05, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jexxx22
Jag blev misstänkt för ringa narkotikasmuggling, böter är påföljden.

Jag sa som det var, jag beställde och företaget marknadsförde det som något lagligt, vilket det var också. Och efter det fanns det inget underlag för fällande dom

Väldigt märkligt att dom ens tar in på förhör när du beställt en laglig substans, de labbtestar ju tabletterna… wtf?

Skönt att det lades ner iallafall.
Citera
2026-08-05, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaFIare
Väldigt märkligt att dom ens tar in på förhör när du beställt en laglig substans, de labbtestar ju tabletterna… wtf?

Tycker det med, men de hade dålig koll på denna substans.
Citera
2026-08-06, 06:30
Medlem
Citat:

Helt sinnes?? Lägga pengar och energi på lagliga saker. Sverige i ett nötskal.

Förstår om det visa sig vara 7oh/psuedo i tanden men annars är det helt efterblivet
Citera
2026-08-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Har 5mg kvar som jag ska dela upp idag och imorgon. Imorgon kväll (fredag) tar jag sista dosen.

Har påbörjat vitamin c protokollet.
Igår tog jag 1000mg varannan timme under hela dagen.
Idag tar jag 2500mg varannan timme under hela dagen.
Imorgon ska jag ta 5000-7500mg var tredje timme.

Kan gå 6-8h utan att tycka det är jobbigt nu? Vet inte om det är placebo och någon förhoppning om att c vitaminet ska hjälpa. När jag låg på 20-30mg/dag kunde jag börja känna att det blev små jobbigt redan efter 4h.

Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Jag hörde om nån som testat. Som jag fattade det så hjälpte det. Men inte så jättebra kanske...

Kanske något sent svar, men för andra. Det är liposomalt c-vitamin du vill överdosera, inte det billigaste c-vitamin du kan komma åt.

Det lindrar bäst då det hjälper kroppen att ta upp betydligt mer av c-vitaminet.
Senast redigerad av Nudelpaj 2026-08-06 kl. 22:55.
Citera
2026-08-06, 23:37
Medlem
Citat:
Hej alla.. mitt första fb konto så ja fattar ingenting..
vill börja med att säga - bra kämpat alla med avtrappning! Jag tog sista dosen måndags förra veckan, 2 första dagarna är HELVETE, sen är det värsta över! Jag drack alkohol för att minska AT (hatar alkohol egentligen) men det tar bort det värsta av atn! Så skit i andra opiater sup bara..

MEN!
varför jag skriver är för att jag i fredags 31/7 fick gå på förhör angående en beställning från mars via DB-Shenker..
fick inte ta del av förundersökningen just nu men dom nämnde att jag beställt ”7-OH samt pseudo” vilket jag tvär nekade till såklart.. vet inte allt var som kommer hända nu för jag vet inte om det verkligen är den gamla sorten eller den nya.
Därför vill jag härmed varna alla som fått sitt paket taget och ÄNNU inte fått svar från Tullverket, räkna med förhör! Jag har skrivit till SS för att få innehållsförteckningen på det dom sålde innan det blev olagligt men för första gången har jag ej fått svar..(konstigt va &#128579
Så nu är det droppen, kommer inte spendera en krona till hos dom. Kämpa på alla, ATn är verkligen kortvarig! Kommer ni över första 48H blir resten mycket enklare 🌸
Lycka till alla detta var droppen att beställa från dom efter sisådär 10år..

De är troligen dåliga på att svara eftersom de inte har någon verksamhet just nu.
Du kommer troligen få svar när de börjar uppdatera hemsidan igen.

Jag sparar alltid beskrivningen av preparatet, samt en kopia av labbrapporten innan jag beställer något ifall jag någonsin skulle bli kallad på förhör. Då kan jag tydligt visa att de inte funnits något uppsåt att bryta mot lagen.
Citera
2026-08-07, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jexxx22
Jag blev misstänkt för ringa narkotikasmuggling, böter är påföljden.

Jag sa som det var, jag beställde och företaget marknadsförde det som något lagligt, vilket det var också. Och efter det fanns det inget underlag för fällande dom

Det var många av oss som fick våra paket tagna i den vevan. Köpte du en väldigt stor mängd eller tror du de bara väljer ut någon att förhöra? Den här marknaden verkar inte gångbar längre i Sverige, ska inte vara något sorts lotteri att köpa lagliga grejer med så mycket risker och stora kostnader.
Citera
2026-08-07, 09:27
Medlem
Citat:
SS har ju en sida för andra europeiska länder där dom fortfarande säljer 7oh/Pseudo… undra om det skett lite mixups med tabletterna?

Utgår ju rimligtvis från samma lager…

Alltså jag beställde från samma ställe som alla andra antar jag, har ju beställt därifrån i flera år, innan men dom visade bild i förhöret och där stod det ”mitragyn, 7-OH och Pseudo” och jag beställde i mars.. så det är än då några månader efter det blev olagligt, jag beställde mgm-15 som va lagligt men fick väl säkert någon konstig mix där dom blanda fel.. har fortfarande inte fått svar från dom heller och nu är alla deras produkter borta helt, detta måste hänt fler och att dom går under jorden nu ett tag.. det är bara vänta och se vad domen säger jag återkommer
Citera
2026-08-07, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Det var många av oss som fick våra paket tagna i den vevan. Köpte du en väldigt stor mängd eller tror du de bara väljer ut någon att förhöra? Den här marknaden verkar inte gångbar längre i Sverige, ska inte vara något sorts lotteri att köpa lagliga grejer med så mycket risker och stora kostnader.

Ja köpte bara 20st men det var i samma veva som dom avslutade med DB schenker för att just flera paket blivit stoppade så därför fattar ju inte jag heller hur ja kan ha fått det så fel.. jag fick bara kolla på pappret va in nr hållet va men fick inte ta kort eller ta med mig före förundersökningen är klar.. men där stod det ”mitragyn, 7-OH och pseudo” och det är ju den gamla sorten som blev olaglig flera månader tidigare.. ja fattar verkligen ingenting men jag återkommer när domen kommer
Citera
2026-08-07, 09:32
Medlem
Citat:
Ja köpte bara 20st men det var i samma veva som dom avslutade med DB schenker för att just flera paket blivit stoppade så därför fattar ju inte jag heller hur ja kan ha fått det så fel.. jag fick bara kolla på pappret va in nr hållet va men fick inte ta kort eller ta med mig före förundersökningen är klar.. men där stod det ”mitragyn, 7-OH och pseudo” och det är ju den gamla sorten som blev olaglig flera månader tidigare.. ja fattar verkligen ingenting men jag återkommer när domen kommer

Såg nu att du hade svarat än annan 😂
Citera
2026-08-07, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig

Det var en ganska stor mängd ja… ingen aning hur de väljer ut folk, de valde säker mig pga det var såpass mycket.
Citera
2026-08-08, 12:57
Medlem
Städade läggan och hittade 1/4 7oh tab bakom tv-bordet dammig som fan menmen, tycks mig ändå känna av den

Enligt SS andra webshop så är dom tillbaka efter semestern nu till måndag. Undrar om vi får någon uppdatering då, hur de går kanske. En sak jag funderade lite över är vart dom får sina grejer ifrån, USA håller ju på att schedula MGM-15/16 7oh och psuedo så undrar om de kommer påverka produktionen av nya alkaloider i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in