Igår, 18:31
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Historikern1234
Jag fick hem mina igår. Dom hade skickats i måndags efter ha legat på ”vänt” tills nya batchen skulle komma in.

Jag har inte känt igen mig i tidigare inlägg att senaste batchen skulle vara dålig och ha mkt färgämnen. Dock gör jag det med dessa. Svagare än de jag fick hem i början av juni och blir helt blå i käften.
Batchen innan hade hårdare pellets och var svåra att smälta i munnen men jag tyckte dom gjorde sitt jobb.

Men dom här jag fick igår är lite tröttare, smakar äckligare och som sagt har väldigt mycket färgämnen fast SS skrev i ett mail att dom skulle se till att den nya inte skulle ha så mkt färgämnen.

Har dom kanske skickat från ett gammalt lager eller? För den stämmer så bra överens med vad folk skrivit om tidigare batchar.
Hoppas på att få en annan om jag beställer en till innan 7e

Vämligen ge inga förkortade referenser till säljaren.

Dom hårda du nämner är dom jävlarna som var hit and miss. Som dom stoppade och skaffade ny batch, dom blå med mkt färgämnen. Dom hårda var bra, utom när dom inte var det. Jag och många med mig, verifierat via pm, hade ca 50% fullgoda tabs blandade med 50% homeopati dvs skit. Kanske 2 mg mgm i varje tab på 50% av mängden i den jävla batchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in