2026-08-12, 18:19
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jexxx22
Våra killar skrev att det blir senare i höst…

De vill att folk ska få slut på grejer så att deras receptorer nollas innan de släpper något nytt. Annars blir det bara tårar och elände om hur värdelös den nya produkten är.

Folk får ju inte ens effekt av oxy efter att ha gått på det här.
Citera
2026-08-12, 18:24
Medlem
Citat:

Ajdå det var inte kul att läsa
Citera
2026-08-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
De vill att folk ska få slut på grejer så att deras receptorer nollas innan de släpper något nytt. Annars blir det bara tårar och elände om hur värdelös den nya produkten är.

Folk får ju inte ens effekt av oxy efter att ha gått på det här.

Folk har varit utan i snart en månad, jag kände av 2 oxy rejält efter 20 dagar. Tycker de drar ut på det lite väl länge, men jag är dock desperat.
Citera
2026-08-12, 21:25
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Folk har varit utan i snart en månad, jag kände av 2 oxy rejält efter 20 dagar. Tycker de drar ut på det lite väl länge, men jag är dock desperat.

Jo, men många av dem som redan tänt av har säkert bestämt sig för "aldrig mer" när de nyligen behövt genomlida avtändningen. Ge det en månad eller två så är alla lika sugna på att hoppa på igen...

Nu behöver det ju dock inte förhålla sig så, men som entreprenör i jakt på vinst så är det nog det smartaste draget i nuläget. Pengarna rullar in ändå med tanke på hur de säljer till resterande länder.
Citera
2026-08-13, 00:27
Medlem
Citat:
Jo, men många av dem som redan tänt av har säkert bestämt sig för "aldrig mer" när de nyligen behövt genomlida avtändningen. Ge det en månad eller två så är alla lika sugna på att hoppa på igen...

Nu behöver det ju dock inte förhålla sig så, men som entreprenör i jakt på vinst så är det nog det smartaste draget i nuläget. Pengarna rullar in ändå med tanke på hur de säljer till resterande länder.

Ja förstår det, synd bara att man måste vänta, jag är sugen nu, om 2 månader kanske jag känner mig såpass okej att jag inte har behov av det längre. Jag är desperat
Citera
2026-08-13, 01:14
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ja förstår det, synd bara att man måste vänta, jag är sugen nu, om 2 månader kanske jag känner mig såpass okej att jag inte har behov av det längre. Jag är desperat

Absolut, men samtidigt tar de ju sitt "sociala ansvar" - kanske där det skaver? Ett sjuhelvetes samvetskval mitt uppe i allt?!

Citera
2026-08-13, 01:25
Medlem
Citat:
Absolut, men samtidigt tar de ju sitt "sociala ansvar" - kanske där det skaver? Ett sjuhelvetes samvetskval mitt uppe i allt?!

Jo så är det, företaget har varit reko i alla år, men tröttsamt när de för en månad sen skriver ”1-2 månader men förhoppningsvis går det snabbare än så” och sen efter 1 månad så ändrar de sig till ”senare i höst”, man blir ju lagom trött när man genomlidit 1 månad och hoppas på lansering och sen ändrar de sig och man måste lida några månader till. Jag söker mig till andra vägar då för jag orkar inte vänta mer
Citera
2026-08-13, 13:25
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Citat:
Vart skrev dom det
Citera
2026-08-13, 15:04
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Vart skrev dom det

Hemsidan.

Vad jag har sett så är USA på väg att klassa Alkaloider såsom 7oh och mgm nationellt. Antar federal klassning då för hittills har ju olika stater haft olika lagar kring dessa.

Och många tillverkare ligger också i USA. Om denna klassningen går igenom får alla fabriker i USA stänga igen verkar det som.

Men det finns väl kanske kvar nått ställe i Nederländerna, andra europeiska stater där kratom inte är narkotikaklassat samt Indien, Kina etc...
Citera
2026-08-13, 18:35
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Hemsidan.

Vad jag har sett så är USA på väg att klassa Alkaloider såsom 7oh och mgm nationellt. Antar federal klassning då för hittills har ju olika stater haft olika lagar kring dessa.

Och många tillverkare ligger också i USA. Om denna klassningen går igenom får alla fabriker i USA stänga igen verkar det som.

Men det finns väl kanske kvar nått ställe i Nederländerna, andra europeiska stater där kratom inte är narkotikaklassat samt Indien, Kina etc...
Okej. Njaa lär inte slutas producera grejer. Kommer nya saker istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in