2026-08-07, 21:07
Medlem
Kvinnor runt 40 45 är sköna att knulla men de är mentala vrak och allt går på autopilot tills deras psykiska ohälsa helt tar över. Ingen kul upplevelse.
Citera
2026-08-07, 21:34
Medlem
Skattebrotts avatar
Snygghet är allt. Om man nu lyckas vara snygg trots att man är 45 år, ja då är man ju det. Åldern spelar ingen roll i sig. Jag tar hellre en snygg 45-åring än en ful 18-åring. Och det säger jag trots att jag nästan alltid träffar betydligt yngre tjejer.
Citera
2026-08-07, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamwonderwoman
Ingen nyhet att män tycker om yngre kvinnor, men om man räknar bort viljan att få barn, hur stor roll spelar det då?

Exempelvis väljer en 45-årig man hellre en vacker 45-årig kvinna eller en medelmåttig 35-årig kvinna? Eller en 35-årig man som kan välja mellan motsvarande 35-åring eller 25-åring? Osv, uppåt eller nedåt i ålder.

Slår det likadant i alla åldrar (om man fortfarande räknar med att man inte vill ha barn)?

Din fråga är omöjlig att svara på. För min del så om någon deklarerar att den inte vill ha barn så är det något fel i huvudet på den och det är inget att satsa på i längden.

Det finns kvinnor som är relativt gamla som med sin charm och karisma framstår som mycket attraktiva.
Citera
2026-08-07, 21:37
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Helena Seger är 55, Zlatan är 44.
Ganska säker på att han kunde fått en yngre kvinna, om han så velat.

Känner inte till just detta par, men det är väldigt vanligt bland idrottsmän och gymkillar att de vill ha en partner som älskar dem, snarare än vice versa.

Så jag tror inte Zlatan varken dras till hennes utseende eller till hennes ålder. Utan något annat. Hon kanske är dominant i sängen? Gillar man sånt, är detta viktigare än snygghet till och med.
Citera
2026-08-07, 22:04
Medlem
a-mortals avatar
Kvinnans skönhet beror inte av åldern utan förmågan att hålla käften. Det gäller ju män också.
Citera
2026-08-07, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Din fråga är omöjlig att svara på. För min del så om någon deklarerar att den inte vill ha barn så är det något fel i huvudet på den och det är inget att satsa på i längden.

Det finns kvinnor som är relativt gamla som med sin charm och karisma framstår som mycket attraktiva.

Haha, jag förstår hur du menar. Jag ville plocka bort det rent biologiska barnavlandet för att renodla frågan. För dig kanske ett exempel där man redan har barn sedan tidigare och inte vill ha fler hade funkat bättre.
Citera
2026-08-07, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Snygghet är allt. Om man nu lyckas vara snygg trots att man är 45 år, ja då är man ju det. Åldern spelar ingen roll i sig. Jag tar hellre en snygg 45-åring än en ful 18-åring. Och det säger jag trots att jag nästan alltid träffar betydligt yngre tjejer.

Intressant. Är du själv under eller över 45?
Citera
2026-08-07, 22:19
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Goals

Nu handla tråden inte om mig och mitt liv, men ja, såhär långt har det varit bättre än jag vågade hoppas på.
Slumpen/tur?
Medvetna val?
Flexibilitet?
Vilja och attityd?
Mod?

En lyckad kombination av ovanstående, och förståelse för vikten av bra kommunikation, men helt ärligt så har jag nog framför allt haft tur.
Citera
2026-08-07, 22:24
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Intressant. Är du själv under eller över 45?

Över. (Men folk som känner mig tycker jag ser bättre ut nu än nånsin)
Citera
2026-08-07, 22:42
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ingen nyhet att män tycker om yngre kvinnor, men om man räknar bort viljan att få barn, hur stor roll spelar det då?

Exempelvis väljer en 45-årig man hellre en vacker 45-årig kvinna eller en medelmåttig 35-årig kvinna? Eller en 35-årig man som kan välja mellan motsvarande 35-åring eller 25-åring? Osv, uppåt eller nedåt i ålder.

Slår det likadant i alla åldrar (om man fortfarande räknar med att man inte vill ha barn)?
22-25 åriga killar väljer 30 åriga kvinnor framför 22 åriga kvinnor. Varför?

Jag har varit med och fortsätter vara med om detta hela tiden när jag går ut. Vi kan sitta ett gäng med tjejer och killar i blandade åldrar och fina tjejer som är runt 20 men den snyggaste killen raggar alltid på mig istället för att ägna sig åt kvinnor i hans egna ålder.

Unga män, finner kvinnor som är äldre än dem själva mer intressanta och sexiga. Jag får nästan lite skuldkänslor när jag tar deras killar. det är inte kul att vara ung och att en brud som är äldre får all uppmärksamhet.
Citera
2026-08-07, 22:49
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
22-25 åriga killar väljer 30 åriga kvinnor framför 22 åriga kvinnor. Varför?

Jag har varit med och fortsätter vara med om detta hela tiden när jag går ut. Vi kan sitta ett gäng med tjejer och killar i blandade åldrar och fina tjejer som är runt 20 men den snyggaste killen raggar alltid på mig istället för att ägna sig åt kvinnor i hans egna ålder.

Unga män, finner kvinnor som är äldre än dem själva mer intressanta och sexiga. Jag får nästan lite skuldkänslor när jag tar deras killar. det är inte kul att vara ung och att en brud som är äldre får all uppmärksamhet.
Ryktet går att du är lättast att få omkull bland killarna helt enkelt.
Citera
2026-08-07, 22:51
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Kvinnor blir psykologiskt sämre ju äldre de är.

Deras psykologiska förfall hänger antagligen ihop med antalet olika kukar de ridit på.

Dicaprio dumpar väl aina flickvänner samma dag de fyller 20? Det gör han rätt i.
Det stämmer inte alltid. Jag är snyggare nu är vad jag var när jag var 19. Jag hade ett babyface länge.. och då är man väldigt söt och ser väldigt ung ut. Nu tycker jag att mina drag har satt sig på plats. Jag har ett smalt feminint ansikte. Inga markanta käkar eller stora kindben. Och inga chubby kinder.. smalt petite ansikte och panna, läppar och näsa smälter in i ansiktet på ett finare sätt än vad de gjorde när jag var yngre. Jag är fan sjukt snygg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in