Citat:
Ursprungligen postat av
icon
Hennes mission är att minsann visa alla taskmörtar att hon kan klä sig som hon vill.

Att kritik inte rör henne i ryggen. Synd att det blir så genomskinligt att hon bryr sig när hon ändå inte kan låta bli att skriva som hon gör i tillhörande text och i kommentarsfältet.

Hennes läsare som inte läser här eller på Bloggbevakning måste väl till slut undra över hennes ändrade ton och fokus i texterna. Det skiner igenom som sagt att hon berörs av det som skrivs och tycks och det bidrar till ändrad stämning på bloggen. Tycker synd om alla snällisar som bara tror att så många skriver kritiskt om Clara utan anledning och därmed rusar till hennes försvar. Att det på riktigt skulle handla om intolerans mot att hon bara vill byta klädstil eller har fel t-shirt en dag.

Ja, det är ju snarare så att hennes rätta personlighet börjar sippra fram mer och mer. Tycker det märktes ganska snabbt efter att hon började podda med Malin, att hennes gamla bloggpersona var en fasad som hon byggt upp under många år där väldigt lite av hennes riktiga personlighet syntes. Jag erkänner att jag är en av de gamla följare som kände mig lite lurad av det, men jag har bara mig själv att skylla. Jag gick på den falska myten om lyckligt äktenskap och liv på landet, och hyllade henne troget. Men ju mer jag började lyssna och läsa mellan raderna så började bilden av henne krackelera och när hon sedan la ut inlägget om skilsmässan samtidigt som hon lanserade premiumtjänsten så var det droppen för mig. Hennes nya image, eller rättare sagt så kanske det är så här hon egentligen varit hela tiden men nu orkar hon bara inte längre hålla upp den falska fasaden hon byggt upp sitt varumärke på, tilltalar mig inte alls. Jag bara hoppas att hennes betalande kunder inser detsamma, att de köpt grisen i säcken så att hon får tar sitt lata arsle och börja jobba på riktigt.