2026-08-07, 01:12
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
4570 personer har öppnat tråden. Om jag lyckas få några tusen läsningar till så innebär det att några hundra av dem kommer läsa och tänka WTF?! och se att något är riktigt sjukt med hur Sverige fungerar och fungerat länge.

Jag kämpar med näbbar och klor med att skydda barn och blir motanmäld för att jag försöker anmäla en man som förföljt mig och andra kvinnor. Samt ofredat barn dessutom.

Det är sådant som blir politisk aktivism när folk ser hur det fungerar i verkligheten.

Hur systemet alltid gett sig på mig för att ställa mig till svars så fort jag försökt att ingripa mot förövare.

Se det som civilt motstånd. Och jo, budskapet når en del människor. Det här är vad ni också får om ni inte agerar

Ingen lyssnade på mig när jag pratade om övergrepp inom vården, inte ens när en förövare mördade sitt ex efter att ha anmälts och sedan begick självmord. Idag så blir istället äldre våldtagna på löpande band. Man hade kunnat lyssna på mig 2009 eller 2010. Många år man haft på sig att motverka brott inom vården sedan är alla förvånade idag på att jag tydligen inte var galen trots att människor i systemet då gick till attack för att kalla mig för.det.

Den här tråden är politisk aktivism. Någon kommer se det som galet nog för att fundera över hur myndigheter och människor i maktpositioner agerar för att straffa den som berättar om fel.

Det är som att leva i ett krig, där bara jag är med i men mot alla med makt.

Fast, det du beskriver är något som pågått sen 1980-talet och alla som inte protesterat mot det är medskyldiga. Det blir lite ”tamt” att nu ”5 i 12” beskriva den verkligheten som varit så uppenbar så länge. Att du upplever att hela samhället är korrupt är inte fel, men det har pågått väldigt länge nu och var var du då?
Citera
2026-08-07, 01:14
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Jävla psykostråd.

Är det någon som på riktigt orkar läsa alla dina jävla inlägg? Ta och lägg in dig på psyket istället. Jag tror att du kan rösta därifrån också.
Citera
2026-08-07, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Fast, det du beskriver är något som pågått sen 1980-talet och alla som inte protesterat mot det är medskyldiga. Det blir lite ”tamt” att nu ”5 i 12” beskriva den verkligheten som varit så uppenbar så länge. Att du upplever att hela samhället är korrupt är inte fel, men det har pågått väldigt länge nu och var var du då?
Då var jag ett utsatt barn, vill du se papprena soc skapat under 80-talet där de väl visste om att jag for illa?

Jag får be dig så hemskt mycket om ursäkt för att jag var tvungen att bli 12-14 innan jag började ta mig ton mot vuxna och försökte få andra att ingripa mot fel och då slösade bort 80 talet och första delen av 90'talet med att vara ett barn.

Det här är inte mitt första konto. Jag blev aktivist online med spaltmeter texter för att beskriva verkligheten pga vårdens försök att genom korruption skada mig. Jag har arbetat hårt emot fel, sexualbrott, korruption och maktmissbruk och även emot invandringen. Men jag har aldrig arbetat för rasism elller utsatthet av andra, bara försökt stoppa ett större utanförskap och svårare angripen välfärd.

Som jag skrek åt socialtjänsten idag så polisanmälde jag även i maj en man för att han slog ett barn, och man kanske ska anmäla mig för det också.

Vad du inte fattar är att jag har gjort jävligt mycket.
Jag må vara svår men till och med missbrukare har trots min kantighet och ibland klumpiga uttalanden kring problem sagt att de är stolta över mig. Mer än vad mina egna anhöriga sagt. Bröt med syrran när hon påstod att jag "minsann aldrig haft det värre än någon annan" när jag var frustrerad över att jag kämpat som et as i hela mitt liv för att göra mitt liv och andras bättre men hela tiden får alla möjligheter att ta mog framåt saboterade.

Exakt allt jag gjort, har det suttit akademiker och försökt förstöra för att inget resultat ska ske. Exakt allt. Man har slagit på mig i hela mitt liv och sedan tål man inte att jag fortsätter kämpa men utan att tala deras värdelösa akademiska språk utan tar i med mitt eget och min efen röst. Jag föraktar de här akademinerna så det finns inte utrymme att förklara hur mycket.

Exakt allt har de saboterat. Min skolgång, flera gånger om. Oftast kallar de sina attacker för just "samordningsmöten" vilka går ut på att koordinera attacker mot mig. Det förstod jag inte i tonåren när de feågade om lov att förtala mig när jag försökte påbörja studier osv utan trodde på det de sa om att det handlade om att erbjuda mig hjälp och stöd. Det är skitsnack. Det handlar om att skada mig för att jag inte speglar deras självbild.

Gällande invandringen så fick människor som mig inte berätta om korruptionen och maktmissbruket. Att det inte bara var medellösa invandrare som utsattes umder något de kallade "rasism" utan även drabbade många av oss andra. Man blev hånad istället om man försökte berätta hur angripen man själv blev. Idag så är diskrimineringen och korruptionen antagligen bra mycket mer omfattande. Jag hör helt galna historier ibland.
Citera
2026-08-07, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Får ni ha mobiler i psykhemet?
Det har jag inte en susning om men du kan väl kolla nästa gång du är inlagd?
Citera
2026-08-07, 01:51
Avstängd
Citat:
Det har jag inte en susning om men du kan väl kolla nästa gång du är inlagd?
Bombasticsideeye.jpeg*
Citera
2026-08-07, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Bombasticsideeye.jpeg*
Är det smart av dig att hålla tråden levande när du har dina horn i sidan till mig tycker du?

Inte för att det kommer bli en jättemassa läsningar men ändå. Jag har verkligen arbetat arslet av mig som nätaktivist genom åren. Vad tror du om att jag övergår och blir politiskt aktiv istället?

Är du medveten om att det inte funkar att försöka dra samma argument mot mig som förr? Att folk släppt dem sedan länge?
Citera
2026-08-07, 03:11
Medlem
Citat:
Jag är inte rasist. Jag trivs med att se människor som inte ser ut som mig, inte sig som mig och inte gör allt likadant som mig. Men jag tål fan inte män kommer hit och får fri spelplan för att agera hur som helst. Men jag har noll problem med att se invandrare överallt omkring mig.

SD har ändrat en del. Alla är sura över att de inte fått vad de velat men ingen berättar vad det nu var.

Jag är ju faktiskt röd och har varit både med i SSU som vänsterpartiet. Gick ur vänstern pga invandrarmän, ej inom partiet utan de som tror att de kan ge sig på mig och uppträda illa på olika vis. Svort på att rösta på SD efter att ett jäkla paketbud stal mitt paket och bar sig åt som ett svin för att jag ifrågasatte varför jag inte fått det levererat dagen det var ute för leverans. Men jag ör ju inte SDare men jag spyr på alla skitmän även om de är en handfull jämfört med alla normala människor av andra bakgrunder.

Jag tål verkligen inte att jag år efter år efter år ska råka ut för olika as som kommer till mitt hemland och uppträder illa på olika vis. Det har ingentimg med att jag inte skulle acceptera andra grupper. Jag vet inte ens vilka AFS är. Ärligt talat har jag dålig koll på de flesta politiska partier. Gjorde valkompassen och ligger likvärdigt utsmetad över de flesta partierna dessutom.

Jag har en positiv uppfattning av mångkultur men stenhårt negativ kring män som (och kvinnor som stöttar dem) ger sig på människor de uppmevwr som svagare.

Jag är riktigt jävla förbannad för att någpn inom socialtjänsten, vilket kan vara den invandrarkvinna jag vägrat låta anmäla barn för att de utsatts, anmält mig. Så här agerar vi inte i Sverige och man ska tamejfan inte skapa dokument kring mig som motvåld mot mig för att jag försöker skydda mig själv och andra.

Varför sticker de inte till lekplatsen och anmäler alla som är därute med småbarn vid 21.00-22.00 på kvällarna istället för att vilja jaga barn som utsatts efter klockan 18.00?

Jävla dumheter!

Uröver det upplever jag många politiskt positiva förändringar. Jag gillar inte att man utvisar skötsamma ungdomar som pluggar medan man låter vuxna män och medelålders sådana också, löpa fritt utan konsekvenser. Sedan gillar jag inte att SD står för totalt förbud mot slöjor då kvinnor måste kunna täcka sitt hår om.de vill det. Har inte heller glömt deras kampanj emot tiggare när de satte upp banderoller ovanför dem, vilket jag kraftigt ogillade. Att vara emot något innebär inte att man ska kränka människor på köpet.

Jag måste kolla upp olika partiers program. Har nästan lust att slriva in mig som medlem i SD rakt av för att jag fått nog med det här jävla skitsamhället men lite får man hejda sig. En bra sak om man kollar partiers politik mer noga. Jag gjorde det den vända när jag för första gången lessnade helt på maktmissbruk och invandrare. Kände då att SD inte var partiet för mig men det har ju gått 12-13 år sedan dess.

Du förstår ju fortfarande inte, det du beskriver är ju bara symtom på det de ”onda rasisterna” har påtalat i årtionden.

Svenskar är ett utdöende folk som håller på att förlora sitt land. Att Sverige skulle vara ditt land är knappast sant längre, speciellt som kvinna. Snart lever vi alla på nåder av män från främmande regioner som det kuvade folk vi är.
Citera
2026-08-07, 03:49
Avstängd
Citat:
Är det smart av dig att hålla tråden levande när du har dina horn i sidan till mig tycker du?

Inte för att det kommer bli en jättemassa läsningar men ändå. Jag har verkligen arbetat arslet av mig som nätaktivist genom åren. Vad tror du om att jag övergår och blir politiskt aktiv istället?

Är du medveten om att det inte funkar att försöka dra samma argument mot mig som förr? Att folk släppt dem sedan länge?
Vad gör en till knäppgök till politiker?

Du skulle nog passa in kör hårt

Vilket parti ska du företräda? Jag tror Kalle Anka partiet skulle passa dig fint
Citera
2026-08-07, 04:01
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Det kommer bli många inlägg för att ni ska få läsa varje rad

Den enda lösningen jag ser på detta är en skolskjutning.

Nä, nu var jag sarkastisk. Seriöst då. Känner du till hur andra människor uppfattar dina långa och många inlägg? Vi kan börja där.

#autism
Citera
2026-08-07, 08:35
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Det kanske är dags att ta dina mediciner och logga ut från flashback ett par dagar och sen kan du logga in igen när medicinerna tatt sin verkan.
Citera
2026-08-07, 08:38
Medlem
Är det någon som orkat läsa allt och kan sammanfatta i ett par meningar?

Tack på förhand.
Citera
2026-08-07, 10:01
Medlem
Citat:
Jag är inte rasist.

Då ska du nog inte rösta på varken SD eller AFS.. kolla bland de små partierna man missar dom ganska lätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in