Citat:
Ursprungligen postat av
Farbror8
Jag kan städa mitt egna hem och jag är faktiskt rätt grym på att städa. Om jag behöver äta kan jag äta ute, jag är inte fattig. Tvätta mina egna kläder kan jag göra själv. Att städa toaletten kan vara lite otympligt men det brukar gå. Om jag vill ligga finns det luder online, på krogen eller så tar man en resa utomlands.
Vad är poängen med en relation? Jag fattar inte. Jag fattar verkligen inte. Det enda jag behöver kvinnan till är att avla mina barn, om jag då vill ha barn.
Mina polare är roligare, till och med mina kollegor är roligare att hänga med än en kvinna.
Jag fattar inte poängen med en relation. Jag fattar inte poängen med att konstant försöka upptukta en kvinna när jag endast behöver henne för att avla barn. Kan någon snälla förklara för mig poängen med en relation?
Som (straight) kvinna så känner man en djup känsla av
meningsfullhet av att ha en man som sin närmsta. Det bör kännas precis likadant för män fast vice versa.
Så antingen känner du också detta, men ljuger om det, eller så avviker du från en av de mest primitiva instinkter som människan har.
Sen ger det också rätt sköna endorfin och dopaminkickar att ligga tätt och mysa och kyssas med någon man gillar extra. Har du aldrig gjort det så borde du prova. Men nämn bara inget om att hon ska städa din äckliga toalett, det kan du göra själv, eller allra helst kan du betala för städhjälp.