2026-08-06, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror8
Är man en incel om man lever självständigt? Du är svag som behöver hjälp med vardagssysslor.
Ja, du är en incel. Följdfrågor på det?
Citera
2026-08-06, 23:42
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Att man har begränsade interaktioner med kvinnor utanför jobbet betyder inte att interaktioner inte sker.

Extremt begränsade skrev du, och det går väldigt dåligt ihop med påståendet att "många kvinnor har velat bli ihop" med dig.

Någon som beskriver kvinnor som luder och att skaffa familj/barn med orden avla/impregnera är inte precis vad kvinnor i allmänhet vill ha.

Behöver du hjälp, råd och stöd för att hitta kärleken så skriv det istället för ditt svammel om avel och luder.
Citera
2026-08-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Som (straight) kvinna så känner man en djup känsla av meningsfullhet av att ha en man som sin närmsta. Det bör kännas precis likadant för män fast vice versa.

Så antingen känner du också detta, men ljuger om det, eller så avviker du från en av de mest primitiva instinkter som människan har.

Sen ger det också rätt sköna endorfin och dopaminkickar att ligga tätt och mysa och kyssas med någon man gillar extra. Har du aldrig gjort det så borde du prova. Men nämn bara inget om att hon ska städa din äckliga toalett, det kan du göra själv, eller allra helst kan du betala för städhjälp.
Som sagt, jag behöver inte hjälp med något av en kvinna. Jag tillskriver inte mig dessa traditionella könsroller. Jag kan göra allt själv. Det är hela poängen.
Citera
2026-08-06, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Ja, du är en incel. Följdfrågor på det?
Jag är ingen incel.
Citera
2026-08-06, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Extremt begränsade skrev du, och det går väldigt dåligt ihop med påståendet att "många kvinnor har velat bli ihop" med dig.

Någon som beskriver kvinnor som luder och att skaffa familj/barn med orden avla/impregnera är inte precis vad kvinnor i allmänhet vill ha.

Behöver du hjälp, råd och stöd för att hitta kärleken så skriv det istället för ditt svammel om avel och luder.
Många är subjektivt. Jag använde ordet ”Extremt” som en hyperbol.
Citera
2026-08-06, 23:53
Medlem
Citat:
Jag kan städa mitt egna hem och jag är faktiskt rätt grym på att städa. Om jag behöver äta kan jag äta ute, jag är inte fattig. Tvätta mina egna kläder kan jag göra själv. Att städa toaletten kan vara lite otympligt men det brukar gå. Om jag vill ligga finns det luder online, på krogen eller så tar man en resa utomlands.

Vad är poängen med en relation? Jag fattar inte. Jag fattar verkligen inte. Det enda jag behöver kvinnan till är att avla mina barn, om jag då vill ha barn.

Mina polare är roligare, till och med mina kollegor är roligare att hänga med än en kvinna.

Jag fattar inte poängen med en relation. Jag fattar inte poängen med att konstant försöka upptukta en kvinna när jag endast behöver henne för att avla barn. Kan någon snälla förklara för mig poängen med en relation?

Skulle du kunna tänka dig att bo ihop med en annan man?
Citera
2026-08-06, 23:56
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Jag kan städa mitt egna hem och jag är faktiskt rätt grym på att städa. Om jag behöver äta kan jag äta ute, jag är inte fattig. Tvätta mina egna kläder kan jag göra själv. Att städa toaletten kan vara lite otympligt men det brukar gå.

Jag fattar inte poängen med en relation.

Har du hört talas om samlag?

Citat:
Om jag vill ligga finns det luder online, på krogen eller så tar man en resa utomlands.

Fast det är ju dyrare. Om du nu inte är en sån som bjuder tjejer på dyra dejter och presenter förstås.

Citat:
Jag fattar inte poängen med att konstant försöka upptukta en kvinna när jag endast behöver henne för att avla barn. Kan någon snälla förklara för mig poängen med en relation?

Skaffa en du INTE måste upptukta då?
Citera
2026-08-06, 23:56
Medlem
Förresten, jag fattar inte heller hur man kan vara så fäst vid en specifik individ. Det finns vackra kvinnor i parti och minut. Om hon är snäll och omtänksam finns det också i stor mängd. De båda kombinationerna finns även det med. Varför tror män att just deras kvinna är oersättlig. Det är så naivt.
Citera
2026-08-06, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Skulle du kunna tänka dig att bo ihop med en annan man?
Varför inte? Dock inte sexuellt. Jag är inte gay.
Citera
2026-08-07, 00:04
Avstängd
Citat:
Jag kan städa mitt egna hem och jag är faktiskt rätt grym på att städa. Om jag behöver äta kan jag äta ute, jag är inte fattig. Tvätta mina egna kläder kan jag göra själv. Att städa toaletten kan vara lite otympligt men det brukar gå. Om jag vill ligga finns det luder online, på krogen eller så tar man en resa utomlands.

Vad är poängen med en relation? Jag fattar inte. Jag fattar verkligen inte. Det enda jag behöver kvinnan till är att avla mina barn, om jag då vill ha barn.

Mina polare är roligare, till och med mina kollegor är roligare att hänga med än en kvinna.

Jag fattar inte poängen med en relation. Jag fattar inte poängen med att konstant försöka upptukta en kvinna när jag endast behöver henne för att avla barn. Kan någon snälla förklara för mig poängen med en relation?
Finns ingen poäng faktiskt

Jag tycker att vi borde skriva om reglerna med relationer bara för vår arts överlevnad
Citera
2026-08-07, 00:05
Medlem
Citat:
Det är många kvinnor som har velat bli ihop med mig. Jag har dock satt mina gränser väldigt tidigt. Det är verkligen inte mig det är fel på.
När du blir äldre kommer du förstå att mysa med den kvinnan du gillar är det finaste av allt.
Citera
2026-08-07, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Finns ingen poäng faktiskt

Jag tycker att vi borde skriva om reglerna med relationer bara för vår arts överlevnad
Wow, håller helt och hållet med dig. Äntligen en klok människa i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in