Citat:
Jag har återigen goda betyg gällande textförståelse och en hög intelligens.
Du hopppar på mog med en massa skit och vräker ur dig skit. Sedan kallar du mig rättshaverist baserat på att jag till skillnad från dig kämpar för ett bättre Sverige. Du är så jäkla tappad men det inser du inte. Förövrigt så kan du inte själv läsa då jag aldrig haft problem med att arbetsgivare inte vill ha mig att göra utan att de överbelastat mig för att jag "arbetat så bra" att de sett en chans att försöka suga ut allt de kan ur mig och jag då lämnat istället. Tror du, att jag är den uppsagda personen är det din egen textförståelse du ska fundera kring.
Ja de flesta men inte de läsare som räknas.
Du hopppar på mog med en massa skit och vräker ur dig skit. Sedan kallar du mig rättshaverist baserat på att jag till skillnad från dig kämpar för ett bättre Sverige. Du är så jäkla tappad men det inser du inte. Förövrigt så kan du inte själv läsa då jag aldrig haft problem med att arbetsgivare inte vill ha mig att göra utan att de överbelastat mig för att jag "arbetat så bra" att de sett en chans att försöka suga ut allt de kan ur mig och jag då lämnat istället. Tror du, att jag är den uppsagda personen är det din egen textförståelse du ska fundera kring.
Ja de flesta men inte de läsare som räknas.
Tja, glädjebetyg är ju mycket vanligt numera och uppenbart är det vad du fick på ditt betygspapper, i synnerhet med tanke på både ditt fladdrande resonemang och din totala brist på stringens och struktur i ditt skrivande. För att inte tala om att du helt missar ämnet. Det är för mig helt uppenbart att du tillhör generation snöflinga. De har ofta en urusel skolgång men fina betyg.
Mitt råd vore att försöka läsa upp betygen på Komvux och söka en bra utbildning. Då slipper du hemtjänsten. Det finns säker mängder av personer där som är empatiska och rara o gör sitt jobb under svåra arbetsförhållanden, men jobbar man där tillhör man inte den svenska begåvningsreserven.
Därmed inte sagt att man ska acceptera dåliga arbetsvillkor och usel lön. Alla förtjänar en bra arbetsplats, även dumskallar. Men arbetsgivare förjänar även plikttrogen arbetskraft som inte får ” ångest” och behöver vila stup i kvarten och som därmed sätter sina arbetskamrater på pottan!
det gör inte du iallafall.