2026-08-06, 16:58
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Frankensteins monster är söt jämfört med den blonderade dvärgen.

Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Frankenstein var en skepnad som man kunde känna sympati för. Jockiboiii...not so much!

Tänk er en anorektiska gamnacken axka rollen som Frankenstein 🤣
Citera
2026-08-06, 17:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Skulle inte förvåna mig om han kommer manipulera sin fru, att avliva batman när detta blir jobbigt.

Sjukt som han skovade när jonna KÄMPADE för sitt liv, medans han satt å skovade loss i DM, iG och spelade in poddar.
Fast hon kämpade för sitt liv, så fick hon ändå komma hem en dag, så jockiboooi(så som Olof K säger det) kunde lajva student.
Så länge han inte avlivar frun och skyller på batman för att få uppmärksamhet så .. batman har det väl redan varit dags för ett dag om man ska tro på hur mycket det är med den hunden ...
Citera
2026-08-06, 17:45
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så länge han inte avlivar frun och skyller på batman för att få uppmärksamhet så .. batman har det väl redan varit dags för ett dag om man ska tro på hur mycket det är med den hunden ...

Jo men han bölade ju ut för några ås sen om hur sjuk Burman var och skovade loss på instragram.

Men det är ett roligt scenario. Batman the killer!
Citera
2026-08-06, 18:26
Medlem
Citat:

Jag lider när jag ser den där stackars hunden. Tänker varenda gång, vad har den egentligen varit med om.
Citera
2026-08-06, 20:39
Medlem
Karl.Bracchettos avatar
Citat:

Har han döpt sin jycke till Batman?! Fiktionens mest stereotypiska wt-karaktär hade inte kommit på ett mer smaklöst namn för en olycksalig stackars hund.
Citera
2026-08-06, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.Bracchetto
Har han döpt sin jycke till Batman?! Fiktionens mest stereotypiska wt-karaktär hade inte kommit på ett mer smaklöst namn för en olycksalig stackars hund.
#justiceforBatman ...och när vi ändå håller på:
#justiceforMarsvinetBenny
Citera
2026-08-06, 20:55
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Vad är en fuck off and cry läpp?

Hennes nuvarande läpp är mer likt "jag är blåst i huvudet" läpp
Detta är sant. Men det är på grund av att hon blev förlamad när hon gjorde en piercing. Hon ser ju ut som … vill inte skriva det, för det låter nedlåtande. Jag vill inte racka ner på någon som inte kan hjälpa hur den ser ut (även om man faktiskt kan påverka sådant som operationer och piercingar).

Men en "individuell funktionsnedsättning" (som Rask skulle ha sagt) …? Är det PK nog och beskriver läget?
Citera
2026-08-06, 20:59
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Undrar hur det mås i det hyrda Lundellhuset nu när högerhanden är misstänkt för våldtäckt och med största sannolikhet kommer att fällas. Vem skulle vilja ha sex med den sliskbullen frivilligt? Jockiboooi får väl offra både jycken och en av avkommorna för att fokusförflytta bort att hans bästa vän och kollega sätter på en kvinna mot dennes vilja.
Nä du påsögat visa lite stake och ta avstånd från Fettot.
Jag tror att Jockibois största rädsla just nu är Operation Kobra. Att Danjal är misstänkt för våldtäkt kan han förklara bort. Dessutom tror jag, personligen, att D är oskyldig till just detta. Faktiskt.

Men vad gäller allt som nu kommer fram i chattarna blir det svårare att förklara, och det kommer att brisera som en bomb. Jag tror fortfarande att TV4 kommer att sända Löftesförnyelsen, men sedan är det tack och god natt och slut på sötebrödsdagarna!
Citera
2026-08-06, 21:20
Medlem
Citat:
Jo men han bölade ju ut för några ås sen om hur sjuk Burman var och skovade loss på instragram.

Men det är ett roligt scenario. Batman the killer!

Ja roine var ju döende? Har han dött än eller var de ännu en ropa varg?
Citera
2026-08-06, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag tror att Jockibois största rädsla just nu är Operation Kobra. Att Danjal är misstänkt för våldtäkt kan han förklara bort. Dessutom tror jag, personligen, att D är oskyldig till just detta. Faktiskt.

Men vad gäller allt som nu kommer fram i chattarna blir det svårare att förklara, och det kommer att brisera som en bomb. Jag tror fortfarande att TV4 kommer att sända Löftesförnyelsen, men sedan är det tack och god natt och slut på sötebrödsdagarna!
Om jag också tillåts betta på det här så tror jag att det är morsas stämning som stressar honom mest av allt. Som tidigare diskuterats här så handlar den ju på pappret bara om uttalanden han gjort i en specifik video. Men han har ju sagt samma saker på flera ställen genom åren, så för gemene man kommer det genomsyra hela hans historia. Och det är ju den som bär upp hela den Lundellska imperiet.

Att han äcklar sig i gruppchattar och i diverse DM är redan allmänt känt, hans mammisföljare skiter i. Men han har ju många av mammisföljarna just för att de tror att det är så himla synd om honom. Och de kan nog tänkas tolka en eventuell dom till Annikas fördel som att det nog inte är synd om honom trots allt. Inte alla såklart, men många.
Citera
2026-08-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Om jag också tillåts betta på det här så tror jag att det är morsas stämning som stressar honom mest av allt. Som tidigare diskuterats här så handlar den ju på pappret bara om uttalanden han gjort i en specifik video. Men han har ju sagt samma saker på flera ställen genom åren, så för gemene man kommer det genomsyra hela hans historia. Och det är ju den som bär upp hela den Lundellska imperiet.

Att han äcklar sig i gruppchattar och i diverse DM är redan allmänt känt, hans mammisföljare skiter i. Men han har ju många av mammisföljarna just för att de tror att det är så himla synd om honom. Och de kan nog tänkas tolka en eventuell dom till Annikas fördel som att det nog inte är synd om honom trots allt. Inte alla såklart, men många.

Det vore ju intressant att låta Skilleras ”sekreterare” Chalant köra igenom alla olika intervjuer som Jockiboi varit med i och berättat sin livshistoria. Vore mycket intressant och se hur lögnerna ändrar sig från intervju till intervju genom åren.
Citera
2026-08-06, 22:09
Medlem
micro113s avatar
Kritiken mot bröllopsfokus är inte helt ny. Redan förra veckan stormade det kring TV4 när det stod klart att även parets bröllopsresa ska få stort utrymme i tv-rutan

TV4 möts nu av en massiv tittarstorm på sociala medier efter beslutet om Joakim och Jonna Lundell. "Obegripligt", skriver en upprörd tittare, "Skräp" kommenterar en annan.
https://nyheter24.se/noje/tv/1503180-tittarstorm-mot-tv4-efter-beslutet-om-jocke-och-jonna

Det är bra att tittarna säger ifrån. Det är ju helt absurt att TV4 ens kom på tanken att sända en hoprafsad fest i form av ett fejkbröllop.

Hörde för övrigt på Anjos hur han och Lisen är någon slags andrahandsval som tärna och marskalk .. Stort garv på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in