2026-08-06, 10:04
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Om inget av barnen vill samarbeta får hunden kliva in och ta en omgång till....

Jonna hade en huvudroll i månader.

Jag minns hur han frågade på IG, hon har feber… vad gör jag?

Trollfamilj.

Kul ändå att förhållandet började efter en polisanmälan.

Jonna har inga höga tankar om sig själv.
Citera
2026-08-06, 11:10
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Om inget av barnen vill samarbeta får hunden kliva in och ta en omgång till....

Skulle inte förvåna mig om han kommer manipulera sin fru, att avliva batman när detta blir jobbigt.

Sjukt som han skovade när jonna KÄMPADE för sitt liv, medans han satt å skovade loss i DM, iG och spelade in poddar.
Fast hon kämpade för sitt liv, så fick hon ändå komma hem en dag, så jockiboooi(så som Olof K säger det) kunde lajva student.
Citera
2026-08-06, 14:03
Avstängd
vichy6s avatar
Ok.

Noll skvaller.

Men någon som tackade nej till att fyllas Jockes tjejs läpp sade nej.

Fick väl till mig att Jonna på skoj vill ha en ”fuck off and cry” läpp.

Slynigt var grejen.

????????

( hon vägrade pga skulle ej bli bra )
Citera
2026-08-06, 14:29
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Ok.

Noll skvaller.

Men någon som tackade nej till att fyllas Jockes tjejs läpp sade nej.

Fick väl till mig att Jonna på skoj vill ha en ”fuck off and cry” läpp.

Slynigt var grejen.

????????

( hon vägrade pga skulle ej bli bra )

Vad är en fuck off and cry läpp?

Hennes nuvarande läpp är mer likt "jag är blåst i huvudet" läpp
Citera
2026-08-06, 14:30
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Vad är en fuck off and cry läpp?

Hennes nuvarande läpp är mer likt "jag är blåst i huvudet" läpp

Den kunde sprängas och det blev inte bra i TV.

Hon blev hänvisad till A***d
Citera
2026-08-06, 14:33
Avstängd
vichy6s avatar
Hon nämnde att Jocke körde ögonen och då suger jag.

Detta har det snackats om.
Citera
2026-08-06, 15:08
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Den kunde sprängasoch det blev inte bra i TV

Vi kanske ska skriva lite om alla skönhetsingrepp paret lundell har gjort och resultatet av dom.

Gamnacken vet vi har planterat hår i huvudet.
Hans glesa hjäsa fick lite hårsäckar planterade och jag ser ingen skillnad.

Får 0 gamnackar av 5 möjliga. Detta är ett obetydligt och tråkigt ingrepp.inga bonus poäng.

Sen har vi perioden när han försökte leka tjej, och gjorde fillers I sina läpppar.

Oj va rolig gamnacken såg ut då. Han liknade en homosexuell hora, hysteriskt roligt att se den läppen kombinerat med hans enorma påsar under ögonen.

Designmissen: Kombinationen av sprutade ankläppar och gigantiska påsar under ögonen gav honom en look som bäst beskrivs som en trött, opererad seriefigur som säljer sex.

Beteendet: Hans röst var lika monoton, sån som alla med psykiska störningar har. Men man kunde knappt höra var han sa, pg.a den gigantiska överläppen. Otroligt sjukt beteende.

Slutbetyg: Ett totalt misslyckande som bjöd på mer ofrivillig humor än framgång.

Denna får 5 gamnackar av 5 möjliga. Jätteroligt.

Påsar-under-ögonen operationen.

Efter år av maniska skov och fyra timmars sömn utvecklade Gamnacken ohyggliga sopsäckar under ögonen.
Solglasögonen han gömde sig bakom gav honom till slut inflammerade sår på både näsa och öron.

Designmissen: Han prickade in operationen samtidigt som sitt grövsta skov i mannaminne, vilket saboterade hela läkningen.

Beteendet: Istället för att vila satt han och skovade loss i folks DM dygnet runt medan istället för vila. Så mobilen satt fastklistrad i handen och maniska skovande gjorde att operationen blev totalt misslyckand.

Slutbetyg: Ett totalt misslyckande. Sopsäckarna är borta, men nu ser det istället ut som att han har två pungkulor under ögonen. Här ser man klart och tydligt att han är en väldigt sjuk person.

Detta är.också otroligt roligt atr beskåda. 5 gamnackar av 5 möjliga.
Citera
2026-08-06, 15:55
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Vi kanske ska skriva lite om alla skönhetsingrepp paret lundell har gjort och resultatet av dom.

Gamnacken vet vi har planterat hår i huvudet.
Hans glesa hjäsa fick lite hårsäckar planterade och jag ser ingen skillnad.

Får 0 gamnackar av 5 möjliga. Detta är ett obetydligt och tråkigt ingrepp.inga bonus poäng.

Sen har vi perioden när han försökte leka tjej, och gjorde fillers I sina läpppar.

Oj va rolig gamnacken såg ut då. Han liknade en homosexuell hora, hysteriskt roligt att se den läppen kombinerat med hans enorma påsar under ögonen.

Designmissen: Kombinationen av sprutade ankläppar och gigantiska påsar under ögonen gav honom en look som bäst beskrivs som en trött, opererad seriefigur som säljer sex.

Beteendet: Hans röst var lika monoton, sån som alla med psykiska störningar har. Men man kunde knappt höra var han sa, pg.a den gigantiska överläppen. Otroligt sjukt beteende.

Slutbetyg: Ett totalt misslyckande som bjöd på mer ofrivillig humor än framgång.

Denna får 5 gamnackar av 5 möjliga. Jätteroligt.

Påsar-under-ögonen operationen.

Efter år av maniska skov och fyra timmars sömn utvecklade Gamnacken ohyggliga sopsäckar under ögonen.
Solglasögonen han gömde sig bakom gav honom till slut inflammerade sår på både näsa och öron.

Designmissen: Han prickade in operationen samtidigt som sitt grövsta skov i mannaminne, vilket saboterade hela läkningen.

Beteendet: Istället för att vila satt han och skovade loss i folks DM dygnet runt medan istället för vila. Så mobilen satt fastklistrad i handen och maniska skovande gjorde att operationen blev totalt misslyckand.

Slutbetyg: Ett totalt misslyckande. Sopsäckarna är borta, men nu ser det istället ut som att han har två pungkulor under ögonen. Här ser man klart och tydligt att han är en väldigt sjuk person.

Detta är.också otroligt roligt atr beskåda. 5 gamnackar av 5 möjliga.

Jag tror inte påsarna under ögonen på Jockiboi har blivit mindre sedan Skilleras och Medvikt presenterade "Operation Kobra". Den blonderade mytomanen lär vara ett nervvrak just nu, med magsår och hårblekningen som det enda som fortfarande håller fasaden uppe.

Förmodligen sitter Jockiboi med sin gamnacke över mobilen och maniskt ringer rövslickaren Anjo var femte minut "Har du spelat in videon än? Ljug lite till och byt fokus, ingen ska få veta att jag är en kortvuxen mytoman med blonderat hår och en pervers dragning till småflickor som röker."
Citera
2026-08-06, 16:21
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag tror inte påsarna under ögonen på Jockiboi har blivit mindre sedan Skilleras och Medvikt presenterade "Operation Kobra". Den blonderade mytomanen lär vara ett nervvrak just nu, med magsår och hårblekningen som det enda som fortfarande håller fasaden uppe.

Förmodligen sitter Jockiboi med sin gamnacke över mobilen och maniskt ringer rövslickaren Anjo var femte minut "Har du spelat in videon än? Ljug lite till och byt fokus, ingen ska få veta att jag är en kortvuxen mytoman med blonderat hår och en pervers dragning till småflickor som röker."

Han börjar likna Frankenstein mer och mer för varje dag.
Citera
2026-08-06, 16:26
Avstängd
vichy6s avatar
Oj oj…. Lite bråk på gata.

Han är lite mer ihopsjunken och bär kalsong.
Citera
2026-08-06, 16:37
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Han börjar likna Frankenstein mer och mer för varje dag.

Frankensteins monster är söt jämfört med den blonderade dvärgen.
Citera
2026-08-06, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Frankensteins monster är söt jämfört med den blonderade dvärgen.

Frankenstein var en skepnad som man kunde känna sympati för. Jockiboiii...not so much!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in