Citat:
Ursprungligen postat av
HudHertiginnan
Jag tror att Jockibois största rädsla just nu är Operation Kobra. Att Danjal är misstänkt för våldtäkt kan han förklara bort. Dessutom tror jag, personligen, att D är oskyldig till just detta. Faktiskt.
Men vad gäller allt som nu kommer fram i chattarna blir det svårare att förklara, och det kommer att brisera som en bomb. Jag tror fortfarande att TV4 kommer att sända Löftesförnyelsen, men sedan är det tack och god natt och slut på sötebrödsdagarna!
Om jag också tillåts betta på det här så tror jag att det är morsas stämning som stressar honom mest av allt. Som tidigare diskuterats här så handlar den ju på pappret bara om uttalanden han gjort i en specifik video. Men han har ju sagt samma saker på flera ställen genom åren, så för gemene man kommer det genomsyra hela hans historia. Och det är ju den som bär upp hela den Lundellska imperiet.
Att han äcklar sig i gruppchattar och i diverse DM är redan allmänt känt, hans mammisföljare skiter i. Men han har ju många av mammisföljarna just för att de tror att det är så himla synd om honom. Och de kan nog tänkas tolka en eventuell dom till Annikas fördel som att det nog inte är
så synd om honom trots allt. Inte alla såklart, men många.