2026-08-06, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Vad tror ni?
Deras mediatäckning är fortfarande obetydlig. De flesta väljarna känner knappt till partiet och de kommer knappast bredda sin väljarbas genom att synas i dessa kanaler. Resultatet för deras del blir i bästa fall typ 0.3 %
Citera
2026-08-06, 21:20
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
Kommer rösta på AFS. Det är det enda nationalistiska partiet med ett genomarbetat och önskvärt partiprogram. Stoppa massinvandringen, påbörja storskalig återvandring, lämna EU och kasta sionismen i papperskorgen.
Hoppas också det blir internationellt samarbete som Rupert Lowe talar om i remigrationen, att skapa ett deportations-NATO i Europa & för allierade. Det kan behövas...
Citera
2026-08-06, 21:25
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Deras mediatäckning är fortfarande obetydlig. De flesta väljarna känner knappt till partiet och de kommer knappast bredda sin väljarbas genom att synas i dessa kanaler. Resultatet för deras del blir i bästa fall typ 0.3 %
Inte obetydligt..Och podcasts är bara en del av det.

Men dela såna parallelt på andra forum med, fler sociala medier man har, eller reggar sig på osv, varför inte.. utan ansträngning når man ut till många många fler på några minuter extra bara. Skicka till bekanta med.

Vill du att de ska in i rikstagen eller inte? Om, isf varför så pessimistisk..? Om inte, varför inte? Jag ser inte hindret om folk kör och aktiverar sig. Ge förslag för mer spridning istället. Fler forum osv.

Folk som vill demoralisera, trollarmeer och dylikt är väntat såklart, men skit i dom.

Som sagt, hela grejen jag redan förklarat är - massmedias tidigare monopol är skört, och ÖVER om vi kör. (på vilka som får synas i samhället. givetvis har de fortfarande extremt mycket inflytande och makt).

Om ett enda slumpat dedikerat graffitigäng kan få upp en jävla tag/signatur överallt, som vissa enskilda målare kan t.o.m., varför i hela friden skulle inte vi kunna (få upp flyers och klistermärken) Enkelt. De som inte vill göra sin del- när vi kan lösa det här enkelt får stå för dem.

Bara maxa kopiatorn, klipp ut(om mindre reklamblad än hela a4, som man nog bör om man ska sätta upp på lyktstolpar. Kanske 6 till 9 per A4 då), köp genomskinlig tejp, dra ut på turer i tid och otid. Brädan, bilen, cykeln, promenaden, elscootern, kommunalt, vad man än tar sig runt med - men Alltid något med sig..
Senast redigerad av Room531 2026-08-06 kl. 22:25.
Citera
2026-08-06, 21:34
Medlem
Tycker han sköter sig ganska bra av det jag har sett, håller inte med han i allt men han är väldigt vettig , tror dock dom kan glömma riksdagen, skulle dom få en 1 procent skulle jag bli impad..
Citera
2026-08-06, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Inte obetydligt..Och podcasts är bara en del av det.

Men dela såna parallelt på andra forum med, fler sociala medier man har, eller reggar sig på osv varför inte.. utan ansträngning på några minuter extra bara. Skicka till bekanta med.

Vill du att de ska in i rikstagen eller inte? Om, isf varför så pessimistisk..? Jag ser inte hindret om folk kör och aktiverar sig. Ge förslag för mer spridning istället. Fler forum osv.

Och som sagt, hela grejen jag redan förklarat är - massmedias tidigare monopol är skört, och ÖVER om vi kör.

Om ett enda slumpar dedikerat graffitigäng kan få upp en jävla tag/signatur överallt, som vissa enskilda målare kan t.o.m., varför i hela friden skulle inte vi kunna. Enkelt. De som inte vill göra sin del- när vi kan lösa det här enkelt - det får stå för dem.

Bara maxa kopiatorn, klipp ut(om mindre reklam än hela a4), köp genomskinlig tejp, dra på en tur i tid och otid. Brädan, bilen, cykeln, promenaden, kommunalt, Alltid något med sig..

Alltså... Du kan knappt uttrycka dig begripligt i skrift och föreslår organiserade klotterkampanjer som ett rimligt sätt att ta partiet till riksdaganivå. Självklart vill varken jag eller (med försumbara undantag) så gott som alla andra röstberättigade svenskar att ni ska styra landet. Effektivare vore att ombilda partiet till en brukarförening inom LSS.
Senast redigerad av BrotherClark 2026-08-06 kl. 21:45.
Citera
2026-08-06, 21:43
Medlem
gregersnegrers avatar
360 000 enligt mina beräkningar.

Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hur många röstar tror du Afs får då?
Citera
2026-08-06, 21:47
Medlem
gregersnegrers avatar
Om man spraymålar AfS på framrutan på folks bilar så tror jag att många kan tänka sig rösta på dem, för då kopplar de ihop partinamnet med riktningen framåt/köra framåt.

Citat:
Alltså... Du kan knappt uttrycka dig begripligt i skrift och föreslår organiserade klotterkampanjer som ett rimligt sätt att ta partiet till riksdaganivå. Självklart vill varken jag eller så gott som alla andra röstberättigade svenskar att ni ska styra landet. Effektivare vore att ombilda partiet till en brukarförening inom LSS.
Citera
2026-08-06, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Om man spraymålar AfS på framrutan på folks bilar så tror jag att många kan tänka sig rösta på dem, för då kopplar de ihop partinamnet med riktningen framåt/köra framåt.

Absolut. Särskilt alla sydsvenska SD-Gubbar med orimligt hög lön och ett stort motorintresse kommer sannolikt rösta AFS om någon bara klottrar ned partiförkortningen på deras ögonsten. Börja där vettja!
Citera
2026-08-06, 22:00
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
360 000 enligt mina beräkningar.

Afs är ett pytteparti med drygt 2500 medlemmar….

Röstar man på dessa i årets val, så tackar vänstern Er så mycket.
Citera
2026-08-06, 22:01
Medlem
gregersnegrers avatar
Det var en bra idé: då kan de också köra runt och fortsätta göra reklam eftersom spraymålningen är så välsynlig där fram. Kan även öppna deras bagagelucka med kofot och lämna flygblad där: det symboliserar återvandringspolitiken.

Citat:
Absolut. Särskilt alla sydsvenska SD-Gubbar med orimligt hög lön och ett stort motorintresse kommer sannolikt rösta AFS om någon bara klottrar ned partiförkortningen på deras ögonsten. Börja där vettja!
Citera
2026-08-06, 22:06
Medlem
gregersnegrers avatar
För exakt vad tackar de oss? Jag röstar inte på höger eller vänster, jag röstar nationalistiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Afs är ett pytteparti med drygt 2500 medlemmar….

Röstar man på dessa i årets val, så tackar vänstern Er så mycket.
Citera
2026-08-06, 22:09
Medlem
Yungvidzibois avatar
Alternativmedia will be alternativmedia. Inget nytt under solen alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in