Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
AfS kommer inte att komma in i riksdagen.
Att media möjligen lyfter fram dem är för att härska genom söndring. Ett gammalt beprövat medel mot fienden, låt fienden förgöra sig själva (i det här fallet, splittra motståndet för att själva säkra valseger)
Beror på vårat engagemang. Som jag ser det börjar startsträckan nu för att komma in i rikstagen till Nästa val!
Pessimister tänker inte jag lyssna på iaf, jag vet att vi kan göra det.
håller iaf med AfS mer än SD, därför kommer AfS få min röst... Sen borde de som vill hjälpa AfS in i rikstagen, kopiera upp tiotusentals, hundratusentals flygblad och dra omkring och sätta upp över de kommande 4 åren, och ge buntar till andra som är villiga att hjälpa dem fram i samhället.
Det är ändå på jävla tiden att inte globalisvt-media får diktera längre vilka personer som får komma till tals och vilka som utesluts helt, via podcasts, SM, osv. Monopolet på vilka som får synas i samhället är snart borta om de inte får igenom sina planer med att stoppa sådant genom t.ex. digital valuta och kontroll över internet/sociala medier osv.
Men om vi är engagerade hjälpare/aktivister åt partier utanför rikstagen, delar, informerar, osv i kombination med en massa podcasts så kan spelplanen vändas ganska snabbt. Kolla bara hur en klubb för fotboll och hockey i en stad kan få upp deras reklam/logga precis överallt i en stad. Finns väl knappt en enda ort som inte har en massa aik, hif eller dif eller alltihop. Det är så vi behöver göra, med flyers, stickers, färg/klotter kan jag låta vara osagt...Det kanske inte små partier vill associeras med. Men brevlådeutskick m.m. Inte bara nu över någon månad. Jag menar över fyra år!
Är det inte ganska pinsamt att supporterklubbar bryr sig 100 gånger mer om sina lag än vad nationalister gör om att rädda sitt land och folk från en invasion och framtida inbördeskrig? Jag antar många nationalister finns inom supporterklubbar med, det vore bra om man kunde få några av dem att rikta om sitt fokus med.. Samt resten av oss med, då(!) kommer det ta fart.
Hade nationalister, eller bara allmänt folk som tycker invandringen gått för långt och till för stora kostnader, konsekvenser, brottsoffer och risker haft en bråkdel av deras villighet och driv... 😤 Det är dags att köra nu, folk kommer ångra sig om man inte gjorde vad man kunde för att vända det här.
Läs på om islam och eller hör om berättelser om deras erövringar, historiskt och i modern tid från överlevare .. hur det skedde steg för steg så kommer ni förstå...Det finns knappt något viktigare fokus nu för folk i Europa m.fl. länder än att hindra en katastrof.
Om vi ens har tid när det gäller återvandring och blocka invasion från tredje världen på fredlig och demokratisk väg är en annan fråga, men det måste ändå tas steg mot, minst kan det iaf minska problemet..förbereda folk.... Det väntar konflikter och krig annars, främst som sagt startat från kulten islam som ju invarderat, tillåtits in, infiltrerat, fått mängder av felaktigt utdelade medborgarskap av antagligen jihadister och förrädare/idioter som behöver dras tillbaka(!), med motivation av vad islam är. Givetvis kan inte en kult som är ute efter erövring genom så småningom (mer) terror, krig & folkmord accepteras vara kvar här, de måste åka hem. Många av dem, antagligen hundratusentals är här och bara lever på plundring av bidragssystemen och bedrägerier ("rättfärdigat" med jizyah), och många är kriminella, utöver inte minst bara islams mål.
Men först ut måste givetvis kriminella, folk med invandrarbakgrund som begått brott av en typ där det finns brottsoffer. förbrukat all felaktigt utdelad rätt att befinna sig här. ut på livstid. utländska välfärdsplundrare och islam-förespråkare där efter.
Vi ska INTE ha kultens stenålders sharialagar i Sverige och inte heller deras förtryck mot kvinnor, barngiften osv och det ena med det andra helt störda saker som deras förebild "profeten" sysslade med, och om de tillåts bli majoritet -förtryck, hot, utpressning, överfall, massvåldtäkter, terror, fördrivning, folkmord mot alla som inte konverterar till den falska religionen. Vi behöver använda militären för att få ut dem antagligen, då det redan är krig enligt dem, i alla områden som inte lyder under kultens regler, och bokstavligen kommit för försök till erövring.
Processen av söndringen av SD, infiltrering och liberalisering är redan långt gånget. Jag tror det började redan före de kom in i rikstagen, tyckte det såg ut som halvt låtsas opposition redan då ..
Nytt måste in. Gränsen behöver stängas, inte fortsatt massinvasion från långtbortistan. Det måste reverseras.
Det kanske även får SD och andra partier att börja ändra riktning med, när vi får något utanför rikstagen att närma sig med stormsteg. Och när det går upp för dem att folket börjar förstå, fler och fler, att vad många av dem sysslar med, sysslat med genom årtionden är solklart landsförräderi.
(Edit, inlägg från annan tråd
(FB) Har islamisterna tagit över myndigheterna? där jag nämnde lite om vad jag anser är det...)