2026-08-06, 15:31
Medlem
PalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matte666
Notera att han säger att han säger "ansvarar för vår samling" när han beskriver vad han gör där. Väldigt märkligt sak att säga för en chefstekniker.
Han skrev ju att han åker till landet.... landstället som kvinnan och kvinnans ex betalar.
Citera
2026-08-06, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Så en fattig vänstersnubbe som jobbar med teater och lever över sina tillgångar boendes på Södermalm träffar bankkvinna med miljonlön per år, har jag förstått det rätt?

En (Chefs)Musei-tekniker som tjänar 7-800k per år. Boendes vid Slussen. Vet inte vad han röstar på.

Tycker inte han verkar så fattig eller misslyckad (bortom det han är misstänkt för dådå) som tråden vill få det till.. Ojoj, det är en hyresrätt ojoj. Det är nog fan så mycket svårare att få tag i en hyresrätt än att köpa sig en lägenhet. Tyder på goda sociala kontakter.
Senast redigerad av B.Dowie 2026-08-06 kl. 15:36.
Citera
2026-08-06, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Man känner ett visst obehag när man ser GM.

Inte alls förvånad att det är han.

Skönt nån känner samma. Hur lång tid tar det innan dokument blir offentliga? Så vi kan spara energi till dess.
Citera
2026-08-06, 15:34
Medlem
Mbabbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Så en fattig vänstersnubbe som jobbar med teater och lever över sina tillgångar boendes på Södermalm träffar bankkvinna med miljonlön per år, har jag förstått det rätt?
Jepp. En vänstersosse!
Citera
2026-08-06, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalleAnka
Han skrev ju att han åker till landet.... landstället som kvinnan och kvinnans ex betalar.

Mega red flag kille. JA.
Citera
2026-08-06, 15:37
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Jag tycker också han är snygg och stilig
Tror fortfarande inte det är han
Du måste vara ovanligt korkad om du ”fortfarande inte tror det är han”! Media har ju mer eller mindre outat honom.
Citera
2026-08-06, 15:38
Avstängd
Johan201s avatar
Frågan är hur Robert Weil ställer sig till att en utav hans anställda är potentiellt mördare?
Citera
2026-08-06, 15:40
Medlem
Bra jobbat med dörrarna.

Tycker givet omständigheterna att det är ytterligare ett indicium. Caset är starkt nu. Som man skulle säga i rätten så måste man väga bevisningen samlat. Inget av det vi hittat är enskilt ett tillräckligt bevis. Men nu är vi riktigt jävla nära att kunna säga case closed.

Flashback löser ännu en mordgåta.
Citera
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Mega red flag kille. JA.
Red flag för att han försöker "klättra karriärstegen" alt. "bli nyrik" på hennes bekostnad ?
Inte okej usch.
Citera
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mbabbe
Ok, tack.
Då är det alltså Th*omas N*ordin som mördade Åsa, vilken feg sopa 🤮

Citat:
Ursprungligen postat av Mbabbe
Jodå, det är bekräftat.
Är du på riktigt?..

Användaren du menar "bekräftar" att det är TN som är anhållen säger själv att han fått infon i tråden (dvs SPEKULATIONER)
Se nedan:

Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Det framgår tidigare i tråden.
Citera
2026-08-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Alltså, är ni medvetna om att analyser av en persons karaktär och personlighet utifrån ett foto post factum (alltså när du redan känner till vad personen är för en typ) är snudd på värdelösa. Ni är gravt påverkade av det ni redan vet (eller tror er veta) och tittar på bilderna genom svarta känsloglasögon.

Jag ser ingenting i den här mannens utseende som pekar åt något speciellt håll. Han ser ut som en typisk man ur medelklassen i min egen ålder. Ganska vältränad faktiskt. Inget lätt uppsvullet face som skulle kunna indikera alkoholproblem (vilket han naturligtvis kan ha ändå - den som sköter sin hälsa i övrigt kan dricka stora mängder under längre tider innan det på allvar börjar synas/märkas). Ingenting konstigt i blicken. Han påminner en aning faktiskt om en gammal kollega till mig, en av de mest vänliga och empatiska människor jag känner.
Jag är fullt medveten. Du behöver inte oroa dig. Sluta spamma tråden med analyser om användare. I den här tråden diskuterar vi BO samt MGM. Punkt!
Citera
2026-08-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloe
Nivån är ändå extremt låg på forumet. Det framkom incidier tidigt som tydde på att JE inte var inblandad men här väger åsikter och förolämpningar tyngre än rim och förstånd.

Dubbla munnar och ett halvt öra.

I denna tråd så är nivån extremt låg. Får verkligen huvudvärk av att följa den.

Nu ska jag dra till med något som inte kommer hamna i god jord: Det märks så enormt mycket att det är två-tre stycken tjejer som är enormt drivande i tråden. (Inget fel i att engagera sig osv inte det jag menar, vill bara poängtera att det märks så enormt mycket. Det tycker jag varit mest intressant att iaktta, att det kan vara så stor skillnad i trådmiljö beroende på vilket kön de drivande har)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in