2026-08-01, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Aha! Så det som "inga killar" vågar gäller samtliga män på jorden förutom just du. Vilken alfa!
Det är ditt mentala avrundningsfel som är problemet. Beklagar din autism.
Citera
2026-08-01, 12:32
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Det är ditt mentala avrundningsfel som är problemet. Beklagar din autism.

Det är för all del gulligt hur vissa börjar ropa om "autism" så fort de inte får de high-fives han tycker sig vara förtjänt av. En annan möjlighet är också att du är en mjuk och svag typ som inte ens vågar försöka stå på för ditt nonsens.
Citera
2026-08-01, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det är för all del gulligt hur vissa börjar ropa om "autism" så fort de inte får de high-fives han tycker sig vara förtjänt av. En annan möjlighet är också att du är en mjuk och svag typ som inte ens vågar försöka stå på för ditt nonsens.
Vilken nonsens syftar du på då? Ditt onödiga punktmarkerande av mig som användare för att deraila tråden? Gå och dö nu din horunge. High fivesen kan du stoppa upp i din mammas anal.
Citera
2026-08-01, 12:40
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Vilken nonsens syftar du på då? Ditt onödiga punktmarkerande av mig som användare för att deraila tråden? Gå och dö nu din horunge. High fivesen kan du stoppa upp i din mammas anal.

Haha! Så otroligt söt och så otroligt svag du är. Bland det mest förloraraktiga jag läst på ett bra tag - och samtidigt har du mage att ens försöka forum-spela alfa och berätta hur "alla" andra män är simps förutom du.
Citera
2026-08-01, 13:09
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kan du ge exempel på vad det är du vill säga/göra på jobbet?
Ingenting, jag skulle aldrig släppas in på en seriös arbetsplats.
Citera
2026-08-01, 14:30
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Är det något jag lärt mig vad gäller mat är att man vänjer sig vid en diet på en vecka och sen vill man ha mer av samma, så man kan lika gärna bli van att äta nyttigt. Sorry för OT. Men en narcissistisk fru går aldrig att omvända till en normal. Det är kört för alltid.

Jag äter mat för att den ska vara god. Sedan är en sallad till maten i och för sig gott när man väl kommer ihåg det. Men kommer aldrig börja med någon diet.

Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
En dum eller obildad kvinna är absolut ingen dealbreaker. Då försvinner 70% direkt. Attribut som lojalitet och mildhet är betydligt viktigare.

Hon kan inte vara för obildad. Det går bort direkt för mig. Hon behöver inte vara supersmart men hon får inte vara helt borta. Det skulle bli olidligt i längden.
Citera
2026-08-03, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Med tanke på att TS köper sex som är den värsta formen av simpande så undrar man om TS verkligen ska kasta sten på andra i glashus.

Du har fått detta om bakfoten. Simpande är när man överröser kvinnor med komplimanger, uppmärksamhet, pengar osv UTAN att få sex tillbaka. Sexköp är snarare raka motsatsen till simpande.
Citera
2026-08-03, 01:53
Medlem
Citat:
Jag förstår att det är bekvämt för dig att se det så. Men nu är det ju inte upp till var och en att själv bestämma om man är en simp eller ej. Det gör omgivningen.
Själv kan jag inte tänka mig något osexigare än en sexköpare. Det skulle isåfall vara en sexköpare som spyr ut kvinnohat på flashback.

Fast det är ju inte vad ordet betyder. Simp betyder att du överröser en person med komplimanger, uppmärksamhet, pengar osv UTAN att få något tillbaka.

Vid sexköp får man ju något för pengarna, dvs de sexuella tjänster man betalat för. Alltså har det inget med simpande att göra överhuvudtaget.

Blir jobbigt för dig i samhället om du ska hitta på egna definitioner på ord och begrepp. Bättre att förhålla sig till de allmämrådande definitionerna.
Citera
2026-08-03, 02:15
Medlem
Pellefant775s avatar
Citat:
Gäller båda könen.

Som kvinna kommer du inte undan lika lätt med sådant där skulle jag gissa på. Som tjock man, så kommer du undan lättare tror jag om du har övervikt och har en massa stålar. Inte riktigt samma sak för kvinnor skulle jag gissa på.

Män bryr sig väldigt mycket om hur en kvinna ser ut. Väldigt mycket.

Jag är hellre ensam än lever med en kvinna som inte ser väldigt bra ut. Jag tycker inte det är värt att investera i en kvinna som inte är riktigt snygg.
Citera
2026-08-06, 02:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag förstår att det är bekvämt för dig att se det så. Men nu är det ju inte upp till var och en att själv bestämma om man är en simp eller ej. Det gör omgivningen.
Själv kan jag inte tänka mig något osexigare än en sexköpare. Det skulle isåfall vara en sexköpare som spyr ut kvinnohat på flashback.

Vet du vad? Jag bryr mig inte det minsta. Jag betalar gärna för att undvika kvinnor som du.
Citera
2026-08-06, 02:53
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vet du vad? Jag bryr mig inte det minsta. Jag betalar gärna för att undvika kvinnor som du.

Du lär knappast behöva betala för att undvika kvinnor. Det kommer de att ordna själva så snart de känner lukten av dig.
Citera
2026-08-06, 03:06
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Du lär knappast behöva betala för att undvika kvinnor. Det kommer de att ordna själva så snart de känner lukten av dig.

Oj, vilken duktig liten woke-hund du är. Du och din mamma är särkerligen stolta över dig...
Du kan dra åt helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in