2026-07-31, 02:06
Medlem
Kastrering?
Citera
2026-07-31, 03:49
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Mina råd:

- Ge inte pengar
- Ge inte komplimanger
- Ge inte uppmärksamhet

om du mu har ditt på det torra (stackars sate)
varför bryr du dig?

både män och kvinnor vill väl ha uppmärksamhet och komplimanger? menar du på att man och kvinna ska leva helt känslolösa liv med varandra?

pengar? sure, det finns ju såna kvinnor men idag är väl typ 90% helt självständiga med bättre utbildning och högre lön än männen.

så sätt dig bredvid din fru, säg att hon är oduglig o om hon svarar, smäll till na på käften. sen kan du gå upp till mamma o runka porr.
Citera
2026-07-31, 03:59
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
om du mu har ditt på det torra (stackars sate)
varför bryr du dig?

både män och kvinnor vill väl ha uppmärksamhet och komplimanger? menar du på att man och kvinna ska leva helt känslolösa liv med varandra?

pengar? sure, det finns ju såna kvinnor men idag är väl typ 90% helt självständiga med bättre utbildning och högre lön än männen.

så sätt dig bredvid din fru, säg att hon är oduglig o om hon svarar, smäll till na på käften. sen kan du gå upp till mamma o runka porr.

Haha lol. Har du berättat det för vänstern? De snackar konstant om lönegap och pensionsgap.
Citera
2026-07-31, 04:07
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Haha lol. Har du berättat det för vänstern? De snackar konstant om lönegap och pensionsgap.

jag är vänster.
lönegap, mjaa, kanske för 10 år sedan. men kolla på utvecklingen, kolla på killars betyg, hur många som läser vidare efter gymnasiet (om de ens gick ut med betyg) män har tagit allt för givet o ligger nu o gråtrunkar i en grop o skriver av sin frustration på flashback.

kompetensen är numera på kvinnornas planhalva.
Citera
2026-07-31, 04:15
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
jag är vänster.
lönegap, mjaa, kanske för 10 år sedan. men kolla på utvecklingen, kolla på killars betyg, hur många som läser vidare efter gymnasiet (om de ens gick ut med betyg) män har tagit allt för givet o ligger nu o gråtrunkar i en grop o skriver av sin frustration på flashback.

kompetensen är numera på kvinnornas planhalva.

Så vänsterns argument är alltså skitsnack. Bra att vi rett ut det.
Citera
2026-07-31, 15:29
Medlem
Med tanke på att TS köper sex som är den värsta formen av simpande så undrar man om TS verkligen ska kasta sten på andra i glashus.
Citera
2026-07-31, 19:32
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Bara att gratulera. Börja laga en sallad till varje måltid och bjud henne så har du snart allt. 😀

Sallad är inte riktigt min grej. Jag vet att en sallad kan vara god och så men det blir oftast så att maten serveras utan. Lovar mig själv ofta att börja äta mera grönsaker men det blir aldrig av. Finns sallad inte med i receptet glöms den av.
Citera
2026-07-31, 19:34
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Med tanke på att TS köper sex som är den värsta formen av simpande så undrar man om TS verkligen ska kasta sten på andra i glashus.

Jag är ingen expert men det känns som att till och med den värsta simpen ser ner på de som köper sex. Att köpa sex är bortom partiskt.
Citera
2026-07-31, 19:37
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Jag hade glömt bort hur det var att umgås med en brud av size X, tills ganska nyligen. Fantastiskt att pumpa en sådan doggystyle i soffan. Minns när jag hade en kk relation med en ung bimbo som var väldigt attraktiv fysiskt. En dag när vi snackade om Spanien så nämnde jag att det är riktigt skönt vid Medelhavet. Då frågade hon "var ligger det"?

Herre jävla Gud. En sådan hade man ju dumpat direkt. Hon låter som en mardröm.
Citera
2026-07-31, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Mina råd:

- Ge inte pengar
- Ge inte komplimanger
- Ge inte uppmärksamhet

Och därmed skyndar vi oss mot jämlikhet.
Kvinnor likt män kämpar för topppositioner i arbetslivet inom samtliga branscher.

Att betala hela restaurangnotan för två, är att förminska den andre.

Blir det barn i kärlekens namn är två små lägenheter mycket bättre än hushelvetet.
Citera
2026-07-31, 20:01
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Sallad är inte riktigt min grej. Jag vet att en sallad kan vara god och så men det blir oftast så att maten serveras utan. Lovar mig själv ofta att börja äta mera grönsaker men det blir aldrig av. Finns sallad inte med i receptet glöms den av.

Är det något jag lärt mig vad gäller mat är att man vänjer sig vid en diet på en vecka och sen vill man ha mer av samma, så man kan lika gärna bli van att äta nyttigt. Sorry för OT. Men en narcissistisk fru går aldrig att omvända till en normal. Det är kört för alltid.
Citera
2026-07-31, 20:05
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Herre jävla Gud. En sådan hade man ju dumpat direkt. Hon låter som en mardröm.

En dum eller obildad kvinna är absolut ingen dealbreaker. Då försvinner 70% direkt. Attribut som lojalitet och mildhet är betydligt viktigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in