Idag, 01:21
Medlem
WordWarriors avatar
Killar och män, det här handlar om era relationer till det motsatta könet. Vissa av er tycker att kvinnor är underbara och saknar fel. Lätt hänt i ett land som Sverige, där myndigheter och skola domineras av kvinnor, och media präglas av ett feministiskt narrativ. I synnerhet de unga och mer attraktiva kvinnor som ni bländas av, de som ni är kåta på. Det är en illusion. Dessa kvinnor är de värsta av alla att ha att göra med. Total narcissism och parasitism. Glöm inte bort att även dessa kvinnor bajsar, pruttar, svettas och lider av psykiska problem i stor utsträckning.

Topic:

Hur ska vi förmå killar och män att sluta simpa (fjäska) för unga kvinnor? Det leder bara till mer förnedring och elände. Dessutom föds egot på korkade och ytliga kvinnor som egentligen bara gillar våldsbenägna bad boys och kriminella, och i många fall har diverse psykiska diagnoser.
Citera
Idag, 01:36
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Killar och män, det här handlar om era relationer till det motsatta könet. Vissa av er tycker att kvinnor är underbara och saknar fel. Lätt hänt i ett land som Sverige, där myndigheter och skola domineras av kvinnor, och media präglas av ett feministiskt narrativ. I synnerhet de unga och mer attraktiva kvinnor som ni bländas av, de som ni är kåta på. Det är en illusion. Dessa kvinnor är de värsta av alla att ha att göra med. Total narcissism och parasitism. Glöm inte bort att även dessa kvinnor bajsar, pruttar, svettas och lider av psykiska problem i stor utsträckning.

Topic:

Hur ska vi förmå killar och män att sluta simpa (fjäska) för unga kvinnor? Det leder bara till mer förnedring och elände. Dessutom föds egot på korkade och ytliga kvinnor som egentligen bara gillar våldsbenägna bad boys och kriminella, och i många fall har diverse psykiska diagnoser.
Let's face it, alla kvinnor är störda mer eller mindre.
Citera
Idag, 01:36
Medlem
Citat:

Topic:

Om du är en man så kommer du inte få de problemen.

Du behöver inte vara supermacho, det räcker med att du är skapligt smart, schysst och okej.
Citera
Idag, 01:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Om du är en man så kommer du inte få de problemen.

Du behöver inte vara supermacho, det räcker med att du är skapligt smart, schysst och okej.

Jag är äldre och har familj och vuxna barn. Jag riktar mig till de unga stutarna. Tyvär räcker det inte med det du räknade upp. Det krävs även integritet, alla har inte det...
Citera
Idag, 01:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Let's face it, alla kvinnor är störda mer eller mindre.

Jag uppskattar att minst 25 % av de yngre kvinnorna är skadat gods, på ett eller annat sätt. Bland de mest fysiskt attraktiva - säkerligen mer än 90 %.
Citera
Idag, 01:42
Medlem
Fatiguewars avatar
Dessa korkade och ytliga kvinnor bölar på tinder när de är 35 och inser att de är bara töm och glöm. Låt tiden ha sin verkan.
Citera
Idag, 01:45
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatiguewar
Dessa korkade och ytliga kvinnor bölar på tinder när de är 35 och inser att de är bara töm och glöm. Låt tiden ha sin verkan.

Dessa mer infertila kvinnor utan tecken på evolutionsbiologisk fitness försvinner ju i periferin, och blir osynliga, men det fylls ju på med unga kvinnor som blir mer och mer idiotiska för varje generation.
Citera
Idag, 01:50
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:

I rubriken frågas NÄR fenomenet ska upphöra, men ovan frågar du istället hur andra ska förmås att upphöra? Så vad handlar detta EGENTLIGEN om? Att du är avundsjuk på de som har tjej, och vill försöka vända saken till att "anledningen att jag INTE har tjej är att jag inte fjäskar"?
Citera
Idag, 01:50
Medlem
WordWarriors avatar
Läs på om begreppet hoeflation:
Citat:
Hoeflation is a derogatory neologism blending "hoe" and "inflation," referring to the idea that dating has become more costly or difficult for men as women are perceived to be more selective or demanding.
True!
Citera
Idag, 01:51
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Jag uppskattar att minst 25 % av de yngre kvinnorna är skadat gods, på ett eller annat sätt. Bland de mest fysiskt attraktiva - säkerligen mer än 90 %.

När de släppte av dig här på jordklotet, hade de lovat att nivån av psykisk hälsa skulle vara högre då, än vad du befunnit att den är? Eller vilken är den dissonans som du beklagar dig över?

Eller jämför du med att dejta män?
Citera
Idag, 01:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
I rubriken frågas NÄR fenomenet ska upphöra, men ovan frågar du istället hur andra ska förmås att upphöra? Så vad handlar detta EGENTLIGEN om? Att du är avundsjuk på de som har tjej, och vill försöka vända saken till att "anledningen att jag INTE har tjej är att jag inte fjäskar"?

Som jag redan påpekat så berör detta inte mig själv i större utsträckning. Jag talar till yngre män, om de nu finns här. Givetvis anser jag att fenomenet måste upphöra, eller så ägnar sig killar och män åt cockflation.
Citera
Idag, 01:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
När de släppte av dig här på jordklotet, hade de lovat att nivån av psykisk hälsa skulle vara högre då, än vad du befunnit att den är? Eller vilken är den dissonans som du beklagar dig över?

Eller jämför du med att dejta män?

På 80-talet och 90-talet så såg det inte så illa ut som idag. Dagens unga kvinnor lever i la-la-land.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in