2026-08-02, 19:39
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Min erfarenhet av finskor i Sverige är densamma. Trots att de inte växt upp i Finland.

Man kan ju också tillägga att finskor är mer öppna för sånt som illustreras på min avatar.
Svarta män?
Citera
2026-08-02, 19:47
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Svarta män?
Ja.

Många mulatter i Sverige är finsk mamma - svart pappa.
Citera
2026-08-03, 09:26
Medlem
Apologs avatar
Jag skulle nog beskriva finska kvinnor som värre versioner av norrländskor. Ett 3:e vägens a-kön och helt utan feminin finess och smak. Det är gummistövlar och lössnus. De är snudd på ett eget kön.

En del finska kvinnor har dessutom ett extremt knarrande i rösten som gör dem outhärdliga att lyssna på.
Citera
2026-08-06, 01:11
Medlem
Skattebrotts avatar
Sånt skiljer sig inte mycket mellan Sverige och Finland, men det skiljer mer beroende på i vilka kretsar du raggar. Du kan ju t ex inte ragga på universitet, på Södermalm, eller bland poppare (på mainstreamfestivaler) exempelvis, för där finns bara vänsterfolk.

Danmark och Nederländerna skiljer sig kanske en aning. De är lite mer frigjorda och mer ofeministiska där.
Citera
2026-08-06, 02:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Nu vet vi att en miljöpartist i Sverige och Finland är detsamma men tänkte på generellt.

Mitt intryck är att finska tjejer är mer framåt och baserar detta på Tinder och övriga Dejtingappar men också kroglivet då jag var i Åbo och Helsingfors för 10 år sedan.

Svårt att sätta fingret men det känns mer naturligt att komma i kontakt med dem och drar man ett sexskämt känner det wir obrydda. Att skickar nakenbilder för det är som att gå ut och hämta posten från brevlådan.

Det skall ju nämnas att prostitution är lagligt. Kan det ha med det att göra?

Finska kvinnor är extremt mycket bättre än svenska. I högre grad jordnära och genuina, till skillnad från de förstörda plast-svenskorna. Jag älskar och har älskat med finska kvinnor. The best!

Den finländska kulturen är guld!
https://www.youtube.com/watch?v=mtCWX6HxbC0
Senast redigerad av WordWarrior 2026-08-06 kl. 02:41.
Citera
2026-08-06, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Sånt skiljer sig inte mycket mellan Sverige och Finland, men det skiljer mer beroende på i vilka kretsar du raggar. Du kan ju t ex inte ragga på universitet, på Södermalm, eller bland poppare (på mainstreamfestivaler) exempelvis, för där finns bara vänsterfolk.

Danmark och Nederländerna skiljer sig kanske en aning. De är lite mer frigjorda och mer ofeministiska där.

Danmark och Nederländerna tillåter prostitution. Känns som aff synen på sex blir annorlunda då.
Citera
2026-08-06, 09:10
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Danmark och Nederländerna tillåter prostitution. Känns som aff synen på sex blir annorlunda då.

Eller det omvända också. Om befolkningen har en mer frigjord syn på sex blir det följdriktigt att inte förbjuda fetischer som den.
Citera
2026-08-07, 16:07
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Ja.

Många mulatter i Sverige är finsk mamma - svart pappa.

Jo men det finns ju en anledning till det. Dom finska damerna som har eller har haft svarta män har
alla varit tjocka feta oattraktiva kvinnor som " söker en riktig man "

https://www.youtube.com/watch?v=K7VPPaPM1X8
https://www.youtube.com/results?search_query=outsiders+gambia
Citera
2026-08-07, 16:22
Medlem
Sedan är det stor skillnad på finskor som pratar finska. Ock finskor som talar svenska. (inga källor. Bara egen åsikt)
Citera
2026-08-07, 16:27
Medlem
Citat:
Nu vet vi att en miljöpartist i Sverige och Finland är detsamma men tänkte på generellt.

Mitt intryck är att finska tjejer är mer framåt och baserar detta på Tinder och övriga Dejtingappar men också kroglivet då jag var i Åbo och Helsingfors för 10 år sedan.

Svårt att sätta fingret men det känns mer naturligt att komma i kontakt med dem och drar man ett sexskämt känner det wir obrydda. Att skickar nakenbilder för det är som att gå ut och hämta posten från brevlådan.

Det skall ju nämnas att prostitution är lagligt. Kan det ha med det att göra?

Det är nog ingen hemlighet att nutida svenska människor är bland de mest hjärntvättade och mest mentalstörda i hela världen. Den nutida svenska människan verklighetsbild som är helt byggd på falska ickefungerande idéer leder till ett dystopiskt samhälle och ickefungerande liv och en överbelastning av psykvården. Även länder som Norge och Danmark är människor mer normala i huvudet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in