2026-08-05, 21:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Ångrar att jag ens såg fem sekunder av eländet för att själv må dåligt av chocken av vidrighet.
Lider med dig
Finns inte längre
Citera
2026-08-05, 21:48
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Återigen:

Det finns alltså en Perez Hilton, och en Paris Hilton!?

Perez är alltså nån Miami-kuban eller liknande som tog hennes namn för att göra sig stor på att önska olycka på Hilton, Lohan, Spears och gänget... Asgam.
Citera
2026-08-05, 21:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Men så illa är det ju inte bara man inte fastnar i runket..
Nej
Det är ju fysiskt omöjligt i vart fall
Citera
2026-08-05, 21:50
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag vägrar faktiskt också titta. Stämmer det att han såg ut som en helvetes demon för han var helt insmord i blod?

Jag kommer INTE titta men jag är ok med att läsa om hans psykbryt.

Precis så. Uppenbart possessed av djävulen typ.

Du gör helt rätt faktiskt.
Det går inte att unsee it..
Citera
2026-08-05, 21:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347
Var det här kulmen på en lång manisk period då kanske. Maniska perioder kan ju ofta övergå i psykoser om man inte får den hjälpen man behöver eller om något dåligt händer som "förstärker" den maniska perioden.

Det är ju inget nytt att folk blir maniska och helt plötsligt har dom hittat gud, dom pratar med gud, dom ser gud osv. Även fast dom aldrig pratat om religion innan eller till och med varit emot det innan.

För barnen skull kan man ju bara hoppas att han får den hjälpen han behöver.
Verkar vara skolboksexempel på mani
Faktiskt många som fått skov nu i sommar (som jag känner till)
Är det en ovanligt manisk period just nu??
Citera
2026-08-05, 22:02
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Snubben hade sepsis nyligen. Sepsis kan leda till delerium eller psykoser. Videon var inte så farlig. Obehagligt såklart men såg nog värre ut än det var.
Han lär få fina ärr över hela kroppen, men en del tatuerar ju hela kroppen, så...
Citera
2026-08-05, 22:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Verkar vara skolboksexempel på mani
Faktiskt många som fått skov nu i sommar (som jag känner till)
Är det en ovanligt manisk period just nu??
Mani gör inte att du skär sönder kroppen, mani gör att du handlar till sista kronan, tar lån, skiter i räkningar, ligger med allt och alla, skiter i att sova och äta - sedan börjar det om igen...

Han kan säkert vara/ha varit manisk men jag tror i så fall att han är på väg ned och försöker ta sig upp igen, med centralstimulatia, benso och alkohol.
Citera
2026-08-05, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Precis så. Uppenbart possessed av djävulen typ.

Du gör helt rätt faktiskt.
Det går inte att unsee it..

Ja men typ såhär. Hans njutande av att skära sig överallt på kroppen va obehagligt3000.

Jag blev djupt obekväm av att se denna video.
Citera
2026-08-05, 22:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Mani gör inte att du skär sönder kroppen, mani gör att du handlar till sista kronan, tar lån, skiter i räkningar, ligger med allt och alla, skiter i att sova och äta - sedan börjar det om igen...

Han kan säkert vara/ha varit manisk men jag tror i så fall att han är på väg ned och försöker ta sig upp igen, med centralstimulatia, benso och alkohol.
Ja
Du har rätt
Självskada och det skitet han höll på med blod etc är inte typiskt mani
Möjligtvis det han hade innan
Citera
2026-08-05, 22:20
Avstängd
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Snarare något psykotiskt tillstånd. Men med tanke på vem det är så har jag svårt att släppa tanken på att han bara är ute efter uppmärksamhet.
Citera
2026-08-05, 22:21
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Ja men typ såhär. Hans njutande av att skära sig överallt på kroppen va obehagligt3000.

Jag blev djupt obekväm av att se denna video.

Mm, obehagligt tillstånd.. går nog inte ta sig ur själv?

Klippet kommer igång direkt.. räcker med 1-2 sekunder och kan säkert sätta spår hos vissa personer.
Citera
2026-08-05, 22:24
Medlem
doncroces avatar
Äntligen fick väl Perez en boost av organiska följare på sina sociala medier. Hen har ju alltid varit en riktig attention whore, flamboyant gay, drama queen, så svårt att säga var uppträndandet börjar och tar slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in