2026-08-05, 22:48
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Snarare något psykotiskt tillstånd. Men med tanke på vem det är så har jag svårt att släppa tanken på att han bara är ute efter uppmärksamhet.
Jag vet inte. Jag håller med om att om det är någon som skulle kunna göra en sån här sak för uppmärksamheten är det han men hade det inte varit lättare att ställa sig vid en bro, starta en livestream där han pratar om att hoppa och sen få liknande respons.

Från vad jag såg tog han inte i hårt med kniven, mer rispade på sig själv, men han kommer fortfarande ha ärr över hela kroppen efter det här. Sen kommer inte dom här videorna försvinna från internet någonsin heller. Det hade inte förvånat mig om det är det här han kommer vara känd för framöver och det är inget man vill vara känd för. Det är bara en för sjuk sak för att folk skulle kunna glömma den och gå vidare. Hör jag hans namn någon gång i framtiden igen är det här definit det första som kommer dyka upp i mitt huvud.

Jag vet de fan vad jag ska tro.
Citera
2026-08-05, 23:01
Medlem
Öl piller och knivarmannen får åka över till USA in kutta ikapp! Haha nej men vilken jävla dåre, han pratar om självmord "why am I not dead yet" naturligtvis inte seriöst, då skulle han skjutit sig i huvudet han är ju amerikan. Kommer svida imorrn dock, 100% 😂
Citera
2026-08-05, 23:15
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347
Jag vet inte. Jag håller med om att om det är någon som skulle kunna göra en sån här sak för uppmärksamheten är det han men hade det inte varit lättare att ställa sig vid en bro, starta en livestream där han pratar om att hoppa och sen få liknande respons.

Om han inte gjorde det för uppmärksamheten, skulle han väl inte ha livestreamat det på sociala medier, vad är annars poängen med att lägga ut det?

Det fungerade uppenbarligen ganska bra eftersom även en Flashback tråd skapades i lilla Svedala om det.
Senast redigerad av doncroce 2026-08-05 kl. 23:21.
Citera
2026-08-05, 23:31
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Om han inte gjorde det för uppmärksamheten, skulle han väl inte ha livestreamat det på sociala medier, vad är annars poängen med att lägga ut det?

Det fungerade uppenbarligen ganska bra eftersom även en Flashback tråd skapades i lilla Svedala om det.

Måste väl finnas bättre saker att bli känd för kan man tycka?

En liten quickfix kan väl inte skada..
Citera
2026-08-05, 23:55
Medlem
Självklart inget han gjorde planerat, strategiskt, helt medvetet bara för uppmärksamhet, för att göra sig ”relevant” etc.
Alldeles för urspårat för det. Med marginal.
Citera
2026-08-06, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Åh, fifan! Tänk smärtan när man tvättar rent honom och när smärtisarna går ur kroppen

Okej så han gjorde allt det där drogpåverkad?

Men ju absurdare "content" desto fler klick. Samma sak med "kontroversiella tagningar" vad gäller vad som helst i princip.

Nej jag har ingen lust att glo på en snubbe som blodar ner sig själv på film. Har vettigare saker och har inte lust att bli äcklad just nu.
Citera
2026-08-06, 07:42
Medlem
MyJustices avatar
Bipolär kändis som behöver uppmärksamhet ?
Citera
2026-08-06, 08:24
Medlem
Vilken karma. Rätt åt honom. Han drev en mobbningsksmpanj mot Britney Spears 2007 när hon trakasserades mycket värre än prinsessan Diana på sin tid. Och hennes narcisstiska golddigger till man både tog barnen ifrån henne och såg till att få igenom ett förmyndarskap där han blivit försörjd på hennes förmögenhet sen dess.
Citera
2026-08-06, 10:05
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Aldrig hört talas om människan tidigare. Jag trodde först att det var felstavat i TS, alltså att det gällde Paris Hilton. Vilken dåre skära sig framför kameran, ett rop på hjälp eller bara kåt på uppmärksamhet?
Citera
2026-08-06, 10:17
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Aldrig hört talas om människan tidigare. Jag trodde först att det var felstavat i TS, alltså att det gällde Paris Hilton. Vilken dåre skära sig framför kameran, ett rop på hjälp eller bara kåt på uppmärksamhet?

Det är sånt här man blir rik på. Ibland funderar man på varför man jobbar.
Istället så hade man kunnat varit en psykiskt störd bloggare och tjänat miljoner.

Världen har blivit sjuk.
Citera
2026-08-06, 10:20
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Det är sånt här man blir rik på. Ibland funderar man på varför man jobbar.
Istället så hade man kunnat varit en psykiskt störd bloggare och tjänat miljoner.

Världen har blivit sjuk.

Han kanske får vård inom psykiatrin? Vet inte hur det fungerar i USA.
Citera
2026-08-06, 10:28
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Det där såg ju inte så friskt ut.

Det är väl så de är innerst inne, influencers. Han visade sina rätta färger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in