2026-08-05, 13:37
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Nu är han relevant igen!

Och dääär försvann relevansen.

Jag vet inte ens vem han är. Och det mår han lite dåligt av. För det är inte nyttigt mentalt att definiera sig själv som sin relevans på nätet.

En redig comeback på plattformen! Go big or go home!
Citera
2026-08-05, 13:53
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Tragiskt såklart MEN om han verkligen hade velat göra sig illa hade han inte använt en brödkniv. Hoppas han får den hjälp han behöver, har alltid sett honom som en "attention seeker".
Citera
2026-08-05, 13:59
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleev
Eller colognen Florida water, en legendarisk parfym som bland sjömän kallas blomvatten. Man drack det i gamla dagar till sjöss när det var brist på sprit ombord.

https://en.wikipedia.org/wiki/Florida_Water

Åfan. Det visste jag inte. Nuförtiden lägger de väl i kräkmedel har jag för mig..

Det är en ut av influencer snubbarna som dyker upp på kamerasamtalet i slutet:
”You have to get out of Florida! You have been drinking water out of the sink, huh?!”

Hahah.. mm precis rätt orsak. TikTok gör folk dumma!
Citera
2026-08-05, 14:08
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Läste något om att han hade haft sepsis i våras och varit svårt fysiskt sjuk. Kan ha fel, men har inte han omgärdats av knarkrykten etc tidigare?

Oavsett vad så ser det här ju brutalt ut och hoppas det uppdateras hur han mår. Han verkade ju varit själv hemma och inte hade sina barn hos sig.

Men efter att ha sett bilderna och viss stream, definitivt rejält påtänd. Frågan är om han är suicid eller ”enbart” att få effekt. Rop på hjälp är det ju definitivt.

https://pagesix.com/2026/08/04/celebrity-news/perez-hilton-livestreams-apparent-self-harming-video-cops-respond/

https://www.yahoo.com/entertainment/celebrity/articles/perez-hilton-health-scares-explained-194419030.html

Ja han hade en sepsis i våras och efter det någon slags religiöst uppvaknande. Lagt ut många videos om hur han hittat gud. Emellanåt har dessa upplevts som att han är hög eller manisk eller dylikt.
Citera
2026-08-05, 14:49
Medlem
Såg filmen i Facebookflödet i morse och det spekuleras i om han kan ha fått en sepsis-associerad encefalopati.
Inte helt omöjligt men det kan ju ha snurrat för honom ändå om man tänker på hans sk religiösa uppvaknande.

Läste någonstans om hans plötsliga ånger över hur han behandlat andra människor när han var som mest aktiv men det tar jag med en rejäl nypa salt.
Det passar nog bara bra tillsammans med resten av gudasvamlet och är inte genuin ånger.
Han har vad jag vet alltid varit en rövhatt och kommer högst troligt fortsätta vara det.
Citera
2026-08-05, 15:26
Medlem
Någon som provat ringa honom? Han säger sitt telefonnummer i videon. 718 813 12 96
Citera
2026-08-05, 15:28
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Ja han hade en sepsis i våras och efter det någon slags religiöst uppvaknande. Lagt ut många videos om hur han hittat gud. Emellanåt har dessa upplevts som att han är hög eller manisk eller dylikt.
Var det här kulmen på en lång manisk period då kanske. Maniska perioder kan ju ofta övergå i psykoser om man inte får den hjälpen man behöver eller om något dåligt händer som "förstärker" den maniska perioden.

Det är ju inget nytt att folk blir maniska och helt plötsligt har dom hittat gud, dom pratar med gud, dom ser gud osv. Även fast dom aldrig pratat om religion innan eller till och med varit emot det innan.

För barnen skull kan man ju bara hoppas att han får den hjälpen han behöver.
Senast redigerad av Lemonade.347 2026-08-05 kl. 15:34.
Citera
2026-08-05, 16:37
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Translesbisk
Syns ju att det är fejkblod.

Du verkar aldrig sett någon blodig isf
Citera
2026-08-05, 16:58
Medlem
Han hade en av världens största skvallerbloggar för c.a 15 år sen, tjänade miljoner och fick frottera sig med kändiseliten.
Inte följt honom på många år, men läste att han har barn, flyttade nyligen till Miami och hade en nära döden upplevelse för ett tag sen som påverkade honom mycket mentalt.
Citera
2026-08-05, 17:15
Medlem
Ångrar qtt jag såg 5 sek av skitet. Fy.
Citera
2026-08-05, 17:18
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Ångrar qtt jag såg 5 sek av skitet. Fy.

Hur menar du? Är tiden så dyrbar?
Citera
2026-08-05, 17:24
Medlem
ziracorns avatar
Finns det en Perez Hilton nu oxå!?

Trodde det bara fanns en Paris Hilton...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in