2026-08-05, 10:59
Avstängd
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vilken bullshit.
Jag vill tillägga att 'det var ett konstprojekt' är ungefär lika trovärdigt som 'just a prank bro'.
Citera
2026-08-05, 21:05
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Eftersom den länkade artikeln är från 2016 framgår det inte var han bor tio år senare.
Är det så svårt att förstå 🤔?
Är det så svårt att förstå att det inte står i artikeln att han bor i Tyresö, utan att det står på ratsit att han gör det idag? Är du helt dum i hela nyllet?
Citera
2026-08-05, 22:10
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Är det så svårt att förstå att det inte står i artikeln att han bor i Tyresö, utan att det står på ratsit att han gör det idag? Är du helt dum i hela nyllet?
Men lilla vän, du länkar ju till artikeln från 2016 i ditt inlägg. Det framstår som förvirrat att länka till breakit om det är ratsit du läst. Jag förstår inte riktigt på vilket sätt din förvirring gällande dina källor är skvaller om Linda Skugge och hennes nya man. För min del tycker jag att det verkar perfekt att han bor I Tyresö. Lindas vuxna barn bor väl också Stockholms trakten.
Citat:
https://www.breakit.se/artikel/5019/efter-migrationsverkets-beslut-nu-far-justin-phelps-inte-jobba

Om det är den här göken så kommer hon nog pendla mellan Gävle och Tyresö.
Citera
2026-08-06, 07:10
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Men lilla vän, du länkar ju till artikeln från 2016 i ditt inlägg. Det framstår som förvirrat att länka till breakit om det är ratsit du läst. Jag förstår inte riktigt på vilket sätt din förvirring gällande dina källor är skvaller om Linda Skugge och hennes nya man. För min del tycker jag att det verkar perfekt att han bor I Tyresö. Lindas vuxna barn bor väl också Stockholms trakten.
Men lilla vän, du kanske istället för att uttala dig med säkerhet om något du varken läst eller har koll på, fråga vad som menas om din intelligens är otillräcklig.

Poängen är att från L.A är rätt missvisande när artikeln tydligt visar att det är en artikel om en person bosatt i Sverige sedan 10 år tillbaka.

Förvirringen är helt din egen, klappträ.
Citera
2026-08-06, 07:31
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Men lilla vän, du kanske istället för att uttala dig med säkerhet om något du varken läst eller har koll på, fråga vad som menas om din intelligens är otillräcklig.

Poängen är att från L.A är rätt missvisande när artikeln tydligt visar att det är en artikel om en person bosatt i Sverige sedan 10 år tillbaka.

Förvirringen är helt din egen, klappträ.
Jaha. Där kom en tredje version. Hur kan en artikel från 2016 tydligt visa att Justin Phelps bott i Sverige sedan 2016, menar du?
Det är en logisk omöjlighet. Artikeln säger ingenting om Justin Phelps liv efter att den publicerats 2016.
Jag ser fram mot din fjärde version 😊.

Som jag skrev tidigare tycker jag för min del att det verkar perfekt att han bor I Tyresö. Lindas vuxna barn bor väl också Stockholms trakten. Då kanske de kan få se sin mamma kär och lycklig igen.

Citat:
https://www.breakit.se/artikel/5019/efter-migrationsverkets-beslut-nu-far-justin-phelps-inte-jobba

Om det är den här göken så kommer hon nog pendla mellan Gävle och Tyresö.

Citat:
Ja? Bor han inte i Tyresö då?

Citat:
Citera
2026-08-06, 07:34
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Jaha. Där kom en tredje version. Hur kan en artikel från 2016 tydligt visa att Justin Phelps bott i Sverige sedan 2016, menar du?
Det är en logisk omöjlighet. Artikeln säger ingenting om Justin Phelps liv efter att den publicerats 2016.

Som jag skrev tidigare tycker jag för min del att det verkar perfekt att han bor I Tyresö. Lindas vuxna barn bor väl också Stockholms trakten. Då kanske de kan få se sin mamma kär och lycklig igen.
Du verkar dum i huvudet på riktigt. Han var boende redan 2016. Enligt ratsit bor han kvar. Är du så här jävla korkad eller gör du dig bara till?
Citera
2026-08-06, 11:40
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:

Ja hon är värsta vinnaren.

Lady Lazarus är ett verkligt pretto namn för en hora, så mycket spännande kontraster, samtidigt så vet man att Sylvia Plath stoppade in sitt huvud i ugnen och vred på gasen.

Det är ju inte lika kul.
Citera
2026-08-06, 12:59
Avstängd
Fantens avatar
Jag ska pröva att köra den nästa gången snuten vill ha mina kroppsvätskor.
-Jo förstår konstapeln att det var inte jag som rökte spliffen utan jag gjorde det i en roll i ett konstverk. Min rollfigur heter Hasche Holksson.
Citera
2026-08-06, 15:23
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Ja hon är värsta vinnaren.

Lady Lazarus är ett verkligt pretto namn för en hora, så mycket spännande kontraster, samtidigt så vet man att Sylvia Plath stoppade in sitt huvud i ugnen och vred på gasen.

Det är ju inte lika kul.
Försökte inte Linda crowdfunda en fotobok med Lady Lazarus för några år sedan eller missminner jag mig 🤔?
Hur som helst smider Linda medan järnet är varmt:
https://www.sverigestalare.se/talare/linda-skugge/boka
Citera
2026-08-06, 15:45
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Försökte inte Linda crowdfunda en fotobok med Lady Lazarus för några år sedan eller missminner jag mig 🤔?
Hur som helst smider Linda medan järnet är varmt:
https://www.sverigestalare.se/talare/linda-skugge/boka

Kontot inkomstuppgifter postade inkomsterna 2022-2024. Hon drog säkert in en miljon över loppet av ett par år.

Jaha? De emotionella skadorna av att jobba som sexarbetare behöver man ju liksom bara gå tillbaka i tråden för att hitta.

Citat:
Jag ämnar aldrig mer att nedlåta mig till kärlek. Kärlek finns icke. Däremot att bara gå ut och ta sig ett skjut, med VEM SOM HELST. Och känna den djupa samhörigheten med andra kvinnor.

Friskt. Bra att hennes kille vet vad som gäller iaf.
Citera
2026-08-06, 16:01
Avstängd
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Friskt. Bra att hennes kille vet vad som gäller iaf.
Men hallå! Det var ju inte Linda som sa det, det var rollfiguren Lady Lazarus. Fattar du la?
Citera
2026-08-06, 16:43
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Men hallå! Det var ju inte Linda som sa det, det var rollfiguren Lady Lazarus. Fattar du la?

Praktiskt att ha flera personer boendes i huvudet sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in