2026-08-02, 20:24
Avstängd
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag ger det MAX två år, sannolikt ett..
Jag ger det en pisskvart. Kanske ett helt halvår. Men å andra sidan så är L.A. en perfekt plats för freaks som Linda så vem vet.
Citera
2026-08-04, 03:35
Medlem
DrJolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Hon verkar ha många olika personligheter. Schizofreni eller liknande.
Tror dock inte hon har den diagnosen. I så fall fungerar man inte och kan uppnå så mycket hon har gjort. Men narcism ligger närmare till hands. Men nån slags brinnande aggressiv revansch och hämndlystnad tycker jag man kan se hon haft och har genom åren. Det är extremt tydligt, oklart varför egentligen. Det där vassa leendet eller grinet hon hela tiden visar upp är inget leende - utan mkt tydligt, ett aggressivt leende med ett brinnande hat. Hon är verkligen inte glad som hon spelar att hon är. Snarare tvärtom.
Citera
2026-08-04, 04:42
Medlem
Fattar inte att hon kommit fram att svenska män är så dåliga fast.

Verkar vara lite rasistiskt.
Citera
2026-08-04, 07:31
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag ger det en pisskvart. Kanske ett helt halvår. Men å andra sidan så är L.A. en perfekt plats för freaks som Linda så vem vet.
https://www.breakit.se/artikel/5019/efter-migrationsverkets-beslut-nu-far-justin-phelps-inte-jobba

Om det är den här göken så kommer hon nog pendla mellan Gävle och Tyresö.
Citera
2026-08-04, 07:55
Avstängd
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
https://www.breakit.se/artikel/5019/efter-migrationsverkets-beslut-nu-far-justin-phelps-inte-jobba

Jaha, bara från L.A., my bad.
Citera
2026-08-04, 09:22
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:

Citat:
Med på tåget är Alexander Bard, som informell rådgivare

Vilken elit. Hur litet är media-Sverige?

Så j-vla trötta människor. Inaveln är total.
Citera
2026-08-04, 11:57
Medlem
DoraFs avatar
Citat:

Artikeln är från 2016.
Citera
2026-08-04, 15:28
Medlem
Coolvid19s avatar
Man får ge henne en sak ändå, hon lyckas "äga" sin sexualitet hur mycket hon än horar ut sig. Det är rätt skickligt faktiskt.
Alltså hon är en skabbig gammal uttorkad kärring. Jag har sett väl valda klipp och bilder från hennes karriär som porrstjärna. Att hon tog sig namnet Lazarus (återuppstod från de döda?) säger kanske mer om hur hon valde att ställa upp som en roll snarare än att andra bara såg Linda Skugge i ful frisyr. Det var nog en överlevnadsknep. Hon behvöde pengar och sålde sin stjärt. I och med att hon gjorde det till "ett projekt" kom hon undan med det och kan fortsätta som kulturtant.
Det är också skickligt att skaffa en ny man och semestra med honom på ett nakenbad. Det var lite mer information än vad vi ville ha kanske, men inte mer än att Linda nu "tvättar" sig efter porren. Vad är ett snyggare steg än nudist? Nästa månad berättar hon om att "nej, det är bara en fördom att vi naturister ligger med allt och alla". Men det är det ju inte. Det ligger i sakens natur att naturister har en starkare sexualitet än normen medger. Det är bara att Linda kliver in från andra sidan. För familjen Svensson är det ett gigantiskt kliv att ens erkänna att man solar topless. För Linda är det rena söndagsskolan.
Det är också fint att hon avslutar som nästan alla fd kändisar, eller kändisar i utförsbacken gör... "Jag har fått en förfrågan, men tackat nej." Allt för att göra sig intressanta, relevanta och samtidigt berätta att "jag finns här om pengarna är rätt." Så Linda är beredda att göra vad som helst för pengar? Ja, tydligen. Men det har vi ju vetat länge nu. Att skriva en bok om hur man blir en porrstjärna och i meningen efter berätta att "om du inte är känd som jag var, är det större chans att vinna på en trisslott än att ens försöka." Det låter som det blir en väldigt tunn bok. Som ju nu ingen behöver köpa.
Citera
2026-08-04, 20:40
Medlem
floraflaps avatar
Ha ha Det här som alla drar till med när allting egentligen havererat, det magiska ordet " Konstprojekt " , Alla visste att det skulle komma precis som med H. Wiederstedt ifall ni minns henne.

Läste detta precis i Aftonbladet:

" – För mig var det där ett konstprojekt och jag såg mig som en skådis. Jag var ju inte Linda utan Lady Lazarus, en persona som jag hade skapat. Jag får fortfarande förfrågningar från Prag om jag vill komma dit och filma".
Citera
2026-08-04, 22:19
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Artikeln är från 2016.
Ja? Bor han inte i Tyresö då?
Citera
2026-08-05, 09:08
Avstängd
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floraflap
Ha ha Det här som alla drar till med när allting egentligen havererat, det magiska ordet " Konstprojekt " , Alla visste att det skulle komma precis som med H. Wiederstedt ifall ni minns henne.

Läste detta precis i Aftonbladet:

" – För mig var det där ett konstprojekt och jag såg mig som en skådis. Jag var ju inte Linda utan Lady Lazarus, en persona som jag hade skapat. Jag får fortfarande förfrågningar från Prag om jag vill komma dit och filma".
Vilken bullshit.
Citera
2026-08-05, 10:37
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ja? Bor han inte i Tyresö då?
Eftersom den länkade artikeln är från 2016 framgår det inte var han bor tio år senare.
Är det så svårt att förstå 🤔?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in