Citat:
Ursprungligen postat av
Qvagga77
Jag reagerade över hur hätsk tonen snabbt blev i kommentarsfältet under t-shirtinlägget. Känns som att många saknar det bloggen var tidigare? Åtminstone jag är sjukt trött på handen på låret-bilderna och hyllandet av pojkvännen i inlägg efter inlägg, samt bh:n som sticker fram i tid och otid.
(Apropå outfitten så gav de lårhöga stövlarna och megakorta kjolen mig Pretty Woman-vibbar, alltså i början av filmen innan Julia Roberts rollfigur köpte snygga kläder.)
Såklart att hon måste få förändras, men om man läser gamla inlägg från 2-3 år tillbaka höll bloggen verkligen en helt annan kvalitet. Numera känns det mest som att den går på tomgång.
Jag har flera gånger funderat över om hon ibland skriver kommentarer själv, under falska namn...? De i stil med "åh Clara, din blogg blir bara bättre och det är så härligt att se hur du utvecklas". Samma under podd-inläggen, så har det flera gånger varit kommentarer som "tänk att man får allt detta för bara 39 kronor! Det är ju mindre än en kaffe på stan!"
Just "kaffe på stan"-liknelsen dök upp så många gånger förra sommaren i samband med att hon startade premiumtjänsten så att jag tänkte att hon nog skrivit de kommentarerna själv.
Håller med dig, även om jag
själv inte sett de kommentarerna dock, men det låter ju helt otroligt att någon vanlig läsare skulle ha uttryckt sig så. Det är högst troligt att de är skrivna av henne själv.
Vill dock bara förtydliga att hon knappast liknar Julia Roberts i sig med sina lårhöga stövlar och kortkort, utan hennes luderkaraktär. Självgod som Clara är så skulle hon annars ta det som en komplimang att bli jämförd med Julia 😆