2026-08-04, 23:57
Medlem
Vilken jävla idiot! Samt ser ut att vara värsta WT på sin bild...
Citera
2026-08-05, 00:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Hon trollar för att dra trafik till sin OF, och Expressen svalde betet. Aftonbladet fick samma ”scoop,” men valde att inte gå vidare. Snyggt jobbat!

/AI

Så OF alltså och får med en topples bild av sig på ettan på Expressen! Hon har affärssinne den morsan!
Citera
2026-08-05, 00:09
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Gratis reklam för sin egen Instagram och eventuella Onlyfans?

Troligtvis

Ser ju ut som det är en hel del filter på en del av hennes bilder. Blonderarat hår, tatueringar och lättklätt, och hon kunde ju ta bilderna utan massa smink och filter då om det är så viktigt att inte se ut som nån "stereotyp" över kvinnliga blonda bimbos.
Citera
2026-08-05, 00:10
Medlem
anskrämligt !
men vart hittar ni nakenbild på snuggan som gnäller till media?

edit : såg nu... fy satan vilken snugga ! klart hon gnäller över en påhittad älva....hon vill väl troligen se lite mer så ut, för den där hade otur när Gud delade ut utseenden!
hua. stackars hennes ungar....har nån gjort orosanmälan för hennes nakenbild till tidningen än?
Senast redigerad av noxtrei 2026-08-05 kl. 00:13.
Citera
2026-08-05, 00:13
Medlem
lagfrukts avatar
Fy fan va fånig hon ser ut, jag hoppas verkligen inte att hon är urskandinav. Hon har fördärvat sig med ful frisyr, avslöjande klädsel, fula tatueringar och en ful personlighet. Skäms på dig tokjänta! Sänk skatterna pojkar så dessa horor inte lägger beslag på era pengar.
Citera
2026-08-05, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Vilken jävla idiot! Samt ser ut att vara värsta WT på sin bild...
Inte "bara" WT, utan:
Passa på att hålla handen och kanske pussas i smyg. Här inne kan vem som helst bli förälskad.
https://www.gronalund.com/attraktioner/karlekstunneln

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/par-som-hade-sex-i-karlekstunneln-pa-grona-lund-doms
En artikel från maj 2026 om ett PAR som dömdes för sex i Kärlekstunneln.

AI om Kärlekstunneln på Gröna Lund:
Vad är Kärlekstunneln på Gröna Lund?
Namnet kommer från den tidigaste amerikanska grottbanorna från sekelskiftet 1900. ”Tunnel of Love” lockade unga par till en intim romantisk tur i mörkret i en tid när fysisk kontakt inte ansågs socialt accepterat och speciellt inte mellan ogifta personer.

Varför tar en förälder, en mamma, sitt barn, sin dotter, i kärlekstunneln och sedan när mammans egna bröst inte fick synas tillräckligt mycket så springer hon till media och där får hennes bröst synas?
Barn behöver inga pedofiler i sina liv än mindre att en förälder, en mamma, är pedofilen där hemma.
Det sjuka är att det inte endast är mamman här som behöver orosanmälas utan även media som Expressen.
Citera
2026-08-05, 00:34
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Hur kan skvallerpressen låta sådana här WT mongon få vika ut sig dag efter dag. Inte konstigt att folk avskyr aftonbladet och expressen och flyttar sitt fokus för nyhetsintag till alternativa mediekanaler oavsett om dessa är höger eller vänster. Går det att göra en orosanmälan på denna onlyfansmamna som totalt olämplig som förälder?
Citera
2026-08-05, 00:46
Medlem
Jag antar att henns egna pattar har fått musten sugen ur dom.
Så istället för att köpa plastpattar eller acceptera att andra har perfekta pattar måste hon nu gnälla över sakens tillstånd.
Fula pattar på en smällfet ödla hade hon nog inte klagat över.
Citera
2026-08-05, 00:47
Medlem
Hon har rätt i sak. Då får männen också yt avv sig och bara nakna. Och gärna lite mångfalld gällande hur olika kroppar ser ut.
Citera
2026-08-05, 00:49
Medlem
Hennes barn lär ta mer illa av att mamman måste operera sitt utseende för att känna sig duglig. Än av nakna oskyldiga dockor. Barn tar efter vad vuxna gör.
Citera
2026-08-05, 01:01
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Det märks ju tydligt att folk i den här tråden är smyg-sugna på den här mamman. Varför annars blir man såhär upprörd och frustrerad.

Fullt förståeligt att era kärringar ser ut som skräp. Men ni gör bort er.
Nej, jag är kvinna och sugen på henne är det sista jag är för jag är inte lagd åt det hållet. Jag är ej heller avundsjuk så det kan du ej heller påtala.

Jag blir upprörd för att hon är en hycklare och framstår som svagbegåvad. Hon verkar även ha dålig självkänsla. Så nej, du är och cyklar med din post. Kanske snarare du som är sugen på henne eftersom du kände att du behövde försvara henne på nåt vis. Du har ju ingen aning om vad karlarnas kärringar ser ut som. Men här lyfter du upp den korkade människan och påstår att karlarnas kärringar ser ut som skräp. Så projicering från din sida var det definitivt.
Citera
2026-08-05, 01:01
Medlem
Varför har hon adrenalin tatuerat på armen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in