2026-08-05, 01:27
Medlem
Om leva som man INTE lär var en person
Citera
2026-08-05, 01:29
Medlem
Jag tror inte att hon är naken på bilden, utan har en rosa tröja. På hö sida kan man se ärmen på tröjan.
Citera
2026-08-05, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Jag tror inte att hon är naken på bilden, utan har en rosa tröja. På hö sida kan man se ärmen på tröjan.
Jag ser inte det
Citera
2026-08-05, 02:09
Medlem
burialhexs avatar
(FB) Ny trend: Idioter får utrymme i kvällspressen.

opassande bild att skicka med budskapet.
idiot...
Citera
2026-08-05, 02:17
Avstängd
Hon ska orosanmälas stackars barn psyk sjuk mor!!
Citera
2026-08-05, 02:21
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det är garanterat medvetet - eftersom det då hade skjutit hela gråtchock-historian i sank, om folk hade fått se hur "hemska" de där 70-tals gipsdockorna är.... I synnerhet när man jämför med våpet som gråter i artikeln

Han kanske tyckte att artikeln skulle bli ett för stort skämt om han hade med bild på dom nakna dockorna bredvid bild på den nakna klagande mamman
Citera
2026-08-05, 02:23
Medlem
en snabbtitt på hennes öppna instagram är exakt vad jag misstänkte, som som vad många andra gör. Snacka om nyhetsvärde.
Citera
2026-08-05, 02:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, det där var en människa helt utan självinsikt. Hon lär alltså varje dag med sin egen uppenbarelse sin stackars lilla dotter att:

- En kvinna måste visa bröstet, bysten och axlarna - och det är särskilt viktigt när man ska framträda i media; nakenhet är kvinnans sätt att få uppmärksamhet

- En kvinna måste göra sig vacker (efter bästa förstånd, som inte är så stort i det här fallet) genom att blondera håret i slingor, spruta in silikon i läpparna, använda massor med smink, tatuera och pierca sig

Något säger mig att de där älvorna var mer diskreta och förnuftiga - fast de var gjorda av trä...
Plus alla synliga ingrepp hon har gjort!
Citera
2026-08-05, 02:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Ganska oskyldig jämfört med hennes egen uppenbarelse kan jag tycka.
Kan inte annat än hålla med. Vilken extremt dålig förebild för alla flickor, unga kvinnor och övriga kvinnor med alla hennes ingrepp och hur hon väljer att framställa sig själv. Snacka om dålig förebild och hycklare!
Citera
2026-08-05, 02:26
Medlem
Incendios avatar
Alltså,om hon inte vill sprida osunda ideal så bör hon börja med att sluta spruta in skit i läpparna....
Älvorna i fråga har jag inte sett och kan inte uttala mig om. Dock - ser älvorna verkligen ut som älvor så ser jag inte problemet. Barn brukar särskilja mellan riktiga människor och "figurer" av olika slag.
Citera
2026-08-05, 02:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Det märks ju tydligt att folk i den här tråden är smyg-sugna på den här mamman. Varför annars blir man såhär upprörd och frustrerad.

Fullt förståeligt att era kärringar ser ut som skräp. Men ni gör bort er.
Du verkar lite för personligt engagerad 😏
Citera
2026-08-05, 02:42
Medlem
Pillerburks avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/eMV9jl/par-hade-sex-pa-grona-lund-polisen-ryckte-ut

"Polisen fick rycka ut till Gröna Lund under söndagen. Anledningen var att ett par hade sex i Kärlekstunneln, rapporterar Expressen".....

Kärlekstunneln engagerar många människor. En sexuell (åk)attraktion, min "ståndpunkt" är att folk blir überkåta när de åker Kärlekstunneln. Män som pullar tjejer till fontänorgasmer, avsugningar samt vilda sex-ritter har varit vanligt förekommande på Kärlekstunneln sedan öppningen för många år sedan. Det finns en anledning till att de tog bort UV-belysningen som fanns under vissa delar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in