2026-08-04, 10:59
Medlem
Eg0x3s avatar
Jag tycker ofta att hon ser påverkad ut på ögonen…
Citera
2026-08-04, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Hon smygsuper 😂
Citera
2026-08-04, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Hon smygsuper 😂
Ja jag har sagt det innan och därför svullnar hon upp från ena dagen till den andra
Citera
2026-08-04, 13:37
Medlem
Mellon har varit hennes allt sen han föddes. Hon sket fullständigt i de andra barnen. Mellon blev satt på en pedistal. Nu verkar hon tappat intresset för Mellon. Jag tror tyvärr hon dricker igen. Man ser det på ögonen och svullnaden i kroppen. Sen att hon gått upp så fruktansvärt. Hon har ju missbruk problematik innan. Så har hon börjat igen så är det verkligen ILLA. Hon bryr sig inte vad Mellon gör. Han sparkar på Stina. Han får sitta och spela på Wiggos dator. Han spelar tvspel nonstop.
Citera
2026-08-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3

Jag har frågat henne om det. Hon tog inte ens illa upp i liven. Men sen har hon ju haft kartonger med gapapentin eller pregabalin (minns inte vilket) och då antog jag hennes ögon berodde på det. Folk på dessa brukar se påverkade ut, en del beter sig till och med konstigt/påverkat om man vet hur de brukar vara annars.

Får verkligen hoppas det inte är alkohol. Det skulle ju vara en ren katastrof, även om det inte vore så konstigt om hennes hud skulle triggat igång ett missbruk igen.
Citera
2026-08-04, 18:23
Medlem
Jättekul vlogg idag.... Kul att titta på nån dom står i en båt och fiska i 30 minuter. Brist på content. Hon kan låta bli att vlogga fram till bröllopet. Så ointressant varje dag.
Citera
2026-08-04, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Jättekul vlogg idag.... Kul att titta på nån dom står i en båt och fiska i 30 minuter. Brist på content. Hon kan låta bli att vlogga fram till bröllopet. Så ointressant varje dag.
Håller med
Citera
2026-08-04, 19:15
Medlem
Citat:

Håller med…lika kul som att se henne plocka i och ur diskmaskinen och dammsuga hallmattan varje dag. Eller vattna tomaterna.
Som en kass såpa ungefär. Räcker med att titta en gång i veckan 🥱
Citera
2026-08-04, 19:36
Medlem
Citat:

Riktigt sömnpiller…
Och hon gick som att hon hade bajsat på sig och såg helt förskräckt ut när Stefan sa att det såg bra ut i knävecken…
Citera
2026-08-04, 19:57
Medlem
Stjärnan själv var ju med 2 min för att bevisa hur dålig hon är och i behov av pengar som ska gå till sk ”behandling ”
Citera
2026-08-04, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Stjärnan själv var ju med 2 min för att bevisa hur dålig hon är och i behov av pengar som ska gå till sk ”behandling ”
Ha ha exakt och gjorde sig så ynklig hon bara kunde😂😂
Citera
2026-08-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucifer23
Ha ha exakt och gjorde sig så ynklig hon bara kunde😂😂
Ja😂😂😂 hon kunde inte sträcka sig framåt 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto