2026-08-04, 18:07
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Oh... "massvis" och kongressens superspridare Rand Paul....

Du försökte göra det hela till min sammanställning.
Det var en läkare som granskat icke-läkaren Kennedy uttalanden nyss om Fauci, covid och mässlingutbrottet.

Thats it.

RFKjr serverar Fauci på silverfat till seloten Rand Paul.
Hälsofaran RFKjr vill i sin tur skylla på Fauci och covid för sina egna misslyckanden angående akut mässlingutbrott.

Genomskinligt så det förslår.
Lol vilket jävla trams.

Fauci är skyldig och ingen undanmanöver du gör kan ändra på det.
Citera
2026-08-04, 18:09
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Jag kan förklara det för dig, men jag kan inte förstå det åt dig. är väl det jag kan svara på det.

Väldigt märkligt att Fauci beordrade att federala dokument skulle förstöras om han nu gjort allt rätt.

Chairman Rand Paul Uncovers New Evidence of Fauci Deleting Official Records, Calls Him to Testify Before HSGAC
En mycket vanligt förekommande åtgärd när man hanterar information som kan missbrukas eller tolkas fel utanför den kontext som omger informationen - gissa om det känns relevant i det här fallet?

Är det mot lagen att radera email? Då får de väl åtala Fauci för det, men du måste ju förstå att de kan inte åtala Fauci för något som de TROR står i ett email. Förstår du verkligen inte det här?

Hör av dig.
Citera
2026-08-04, 18:12
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
En mycket vanligt förekommande åtgärd när man hanterar information som kan missbrukas eller tolkas fel utanför den kontext som omger informationen - gissa om det känns relevant i det här fallet?

Är det mot lagen att radera email? Då får de väl åtala Fauci för det, men du måste ju förstå att de kan inte åtala Fauci för något som de TROR står i ett email. Förstår du verkligen inte det här?

Hör av dig.
Tror? De har e-mail. Bokstavligen.

Hur var det nu med att sprida missinformation hjärtat?

(FB) Hur mycket desinformation och falsk ryktesspridning är tillåtet?
Citera
2026-08-04, 18:14
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Då är vi ju tillbaka till det här att du återkommande får de bevisen du vill ha men vägrar acceptera dem.

Du har fel om Fauci.

Han har korrumperat regleringsministerierna för egen vinningsskull och han finansierade gain of function som läckte ut och orsakade den värsta pandemin i mordern historia.
Men VAR är bevisen? Du kan ju inte bara SÄGA att du presenterat bevis. Du måste ju VISA bevisen också? Det måste du ju fatta? Nej?

Nu börjar du ju precis som när du satt och ljög om att Zervos påstått att han blivit hotad av sin institution, och när du sedan uppmanades att citera var det skett så ljög du IGEN. Du verkar inte klara annat än att ljuga. Och som vanligt länkar jag...
(FB) Dokumentären "An Inconvenient Study" har släppts. Kopplar vaccin till kronisk sjukdom

Det Rand Paul håller på med är i själva verket mycket likt det du pysslar med. Hittar på en egen tolkning av något och spelar sedan upprörd över att verkligheten inte håller med.

Man förstår att Fauci inte vill leka den där sandlådan. Vi får väl se hur långt killarna är beredda att förnedra sig själva innan de dragit GOP i smutsen.
Citera
2026-08-04, 18:17
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Men VAR är bevisen? Du kan ju inte bara SÄGA att du presenterat bevis. Du måste ju VISA bevisen också? Det måste du ju fatta? Nej?

Nu börjar du ju precis som när du satt och ljög om att Zervos påstått att han blivit hotad av sin institution, och när du sedan uppmanades att citera var det skett så ljög du IGEN. Du verkar inte klara annat än att ljuga. Och som vanligt länkar jag...
(FB) Dokumentären "An Inconvenient Study" har släppts. Kopplar vaccin till kronisk sjukdom

Det Rand Paul håller på med är i själva verket mycket likt det du pysslar med. Hittar på en egen tolkning av något och spelar sedan upprörd över att verkligheten inte håller med.

Man förstår att Fauci inte vill leka den där sandlådan. Vi får väl se hur långt killarna är beredda att förnedra sig själva innan de dragit GOP i smutsen.
Ja de presenteras ju återkommande i de förhör som Paul har hållit. Jag har gett dem till dig också ett antal ggr nu.

Är det demens du har? Eller sprider du bara missinformation?
Citera
2026-08-04, 18:17
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Tror? De har e-mail. Bokstavligen.

Hur var det nu med att sprida missinformation hjärtat?

(FB) Hur mycket desinformation och falsk ryktesspridning är tillåtet?
Jaha, ja då skall det bli intressant att läsa de emailen för att få bevis för att SARS-CoV-2 läckte från WIV.

Är du bussig och länkar?

Hur tror du Fauci känner när han ser hur Rand Paul och killarna gör bort sig i senatsförhöret? Tror du han undrar om der verkligen inte har något mer att komma med? Det tror jag.
Citera
2026-08-04, 18:18
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ja de presenteras ju återkommande i de förhör som Paul har hållit. Jag har gett dem till dig också ett antal ggr nu.

Är det demens du har? Eller sprider du bara missinformation?
Har du? Är du bussig och länkar.
Citera
2026-08-04, 18:19
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Har du? Är du bussig och länkar.
Du kan hitta dem på första sidan i det infogade meddelandet från mod som andra inlägg.
Citera
2026-08-04, 18:26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Det är bara du som anser att om man skapar ett virus och sen slutar på jobbet så är man inte längre ansvarig för vad viruset orsakar. Därför förhåller inte vi andra oss till din gräns 2022. Du hittade inget i konstitutionen som backade upp det du påstod, otippat... Som sagt, tycker du det är häxjakt att utreda grundligt när miljontals människor har dött får du tycka det, för oss andra låter det som ett sjukt argument vi vill till och med att det utreds om man bara är ansvarig för en persons död, sjukt va?
Moderatorerna har gett dig vart du ska prata om konspirationerna.

Fauci har svarat på frågorna om detta, och svaren kommer inte ändra sig eller sakligheten och fakta.
Det är fascinerande hur menlös "dagboken" var, man inser det var bara ett försök till att trolla Fauci och få han irriterad eller arg.
Fauci gick inte på det, och avslutade häxjakten med sopa banan fullständigt och berätta det är över nu.
Och försöker dom i delstater och försöker miljoner har dött pga Fauci, ja, då är det direkt tillbaka i det federala, och där är Fauci immun.
Citera
2026-08-04, 18:31
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Fauci har svarat på frågorna om detta, och svaren kommer inte ändra sig eller sakligheten och fakta.
Det är fascinerande hur menlös "dagboken" var, man inser det var bara ett försök till att trolla Fauci och få han irriterad eller arg.
Fauci gick inte på det, och avslutade häxjakten med sopa banan fullständigt och berätta det är över nu.
Och försöker dom i delstater och försöker miljoner har dött pga Fauci, ja, då är det direkt tillbaka i det federala, och där är Fauci immun.
Fauci sa att alla som påstod att det var en labbläcka var galna konspirationsteoretiker.

Har han erkänt att han hade fel i det och bett om ursäkt till dom han ondskegjorde.
Citera
2026-08-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Du tänker att du ska få spy ur dig galla ingen får bemöta, hade vart lite bekvämare så va? Har du bevis för att det är en häxjakt eller återupprepar du dom talking points du fått som en papegoja? Personligen tycker jag att när miljontals människor dör och det visar sig att en regering har starka kopplingar till att lura dess befolkning kopplat till det så ska det i ett demokratiskt land utredas ordentligt så jag håller inte med dig.
Citera
2026-08-04, 18:37
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Du tänker att du ska få spy ur dig galla ingen får bemöta, hade vart lite bekvämare så va? Har du bevis för att det är en häxjakt eller återupprepar du dom talking points du fått som en papegoja? Personligen tycker jag att när miljontals människor dör och det visar sig att en regering har starka kopplingar till att lura dess befolkning kopplat till det så ska det i ett demokratiskt land utredas ordentligt så jag håller inte med dig.
Klyban är en galen konspirationsteoretiker som tror Paul har förfalskat bevis mot Fauci för att han är besatt av honom.

Det är tröttsamt när dessa foliehatar ger sig in och förstör trådar.

Konspirationsteorin går så långt att t.o.m. Fauci själv erkänner att mailen och dagboken är skriven av honom och hans kollegor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in