Citat:
Ursprungligen postat av
Detdundrar
Det verkar ju som om du inte kan röra dig i några offentliga miljöer utan att bli tafsad på, enligt vad du skrev. Jag var tvungen att fråga dig, för jag har aldrig hört talas om liknande trots att jag är gift med en mycket attraktiv man och tidigare haft snygga pojkvänner.
Fattar inte vad du får "mina fantasier" från. Jag fantiserar inte om att rusa fram och tafsa på främmande män och inte vill jag ha något tafsande heller.
Ser enligt andra själv hyfsad ut men inte har det kommit fram någon karl med litet k. (Karl heter min svärfar) i mataffären och kramat mig. Diskussionen här gick ju åt att det var så mycket gnidande med könsorgan från kvinnornas sida när det skulle kramas. Så gör inte jag själv. Därför skrev jag "normal" kram (typ den man kan ge svärmor)
Ursäkta att jag inte klippte in fler av dina kommentarer. Jag försöker men vet inte hur man gör! Om du kan berätta det vore jag glad.

Utifrån ämnet är det ändå helt ointressant, fast jag har också skrivit ett inlägg.
Ingen kommer att sitta här och skriva, jag är en tafsare, fast de finns.
Flera inlägg från vad man får förmoda är män, blir bara, I'm too sexy for my shirt.
De kommer aldrig ens att förstå vad det handlar om.