2026-08-03, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Gäller inte det Anjo också? Han lägger en jäkla massa av sin tid på personer han av olika anledning inte tycker om, t.ex. Chrippa. Som du vet sitter Chrippa i fängelse så man kan inte heller skylla på att Anjo är tvungen att svara på något Chrippa sagt eller gjort.
Ja jag kan hålla med han skita i honom.

Men alla deras kanaler är väl på väg ner nu.
Citera
2026-08-03, 21:05
Medlem
Chrippa, Anjo, Clue news inte sett nått nytt finns ju väl inget nytt prata om längre. (Chrippa är inte ute och härjar.)
Men vad vet jag.
Det känns som att dom är som en klubb som pratar om varandra hela tiden.
Nu drar jag bara vilda slutsatser. Hur blev dom ens kända.
Senast redigerad av Freedom46 2026-08-03 kl. 21:08.
Citera
2026-08-03, 21:16
Medlem
På Flashback diskuteras att Youtubern Anjo (Pontus Björlund) och Lisen Björlund åker till Spanien och använder en svart bil ("städbilen"/"städ-Skodan") som kommer från Lisens systers företag Pamlis Clean AB, alternativt köpts loss av Anjos bolag. Trådarna diskuterar ifall fordonet används under resor till Spanien och spekulerar kring familjens ekonomi och resvanor. Detaljer från diskussionerna:Fordonet: Den svarta Skoda som kopplas till städbolaget Pamlis Clean AB (ägt av Lisens syster Pamela), eller senare Anjo Productions AB.Resan: Återkommande bilresor och vistelser i Spanien, bland annat i familjebostad i Spanien .Spekulationer: Används flitigt av transporter till och från Norrköping till Spanien enligt Ai
Citera
2026-08-03, 21:26
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende2
På Flashback diskuteras att Youtubern Anjo (Pontus Björlund) och Lisen Björlund åker till Spanien och använder en svart bil ("städbilen"/"städ-Skodan") som kommer från Lisens systers företag Pamlis Clean AB, alternativt köpts loss av Anjos bolag. Trådarna diskuterar ifall fordonet används under resor till Spanien och spekulerar kring familjens ekonomi och resvanor. Detaljer från diskussionerna:Fordonet: Den svarta Skoda som kopplas till städbolaget Pamlis Clean AB (ägt av Lisens syster Pamela), eller senare Anjo Productions AB.Resan: Återkommande bilresor och vistelser i Spanien, bland annat i familjebostad i Spanien .Spekulationer: Används flitigt av transporter till och från Norrköping till Spanien enligt Ai
Det är rätt anmärkningsvärt att ta bilen till Spanien överhuvudtaget....
Citera
2026-08-03, 21:56
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Lisens syskon är:
R*drig* S*ldes V*rg*s
Cl*udi* S*ldes V*rg*s
P*mel* S*ldes V*rg*s
Vilket sladdbarn hinken är!? Eller har hon inte samma mamma som syskonen?
Citera
2026-08-04, 00:43
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Inte så jag menade jag fattar inte allt som hänt.
Menade bara jag ser inte på drama om jag älskar skräckfilmer.

Jag har lite annan infallsvinkel, jag gillade att kolla på Anjos kanal tidigare. T.ex. Anjos videos om Pontus Rasmusson var mycket bra, Anjo stod på den goda sidan den gången. Men nu har Anjo gjort en dokumentär om barnvåldtäktsmannen Antonio Book, där Anjo tog parti för barnvåldtäktsmannens sida. Anjo har gått från att kriga för barnen, till att kriga för en barnvåldtäktsman som han senaste veckan varit utomlands med.

Nu när jag såg att Anjo var i Spanien tillsammans med Antonio Book så skrev jag ett mejl till Dumpen och frågade om dom ändrat ståndpunkt om Anjos dokumentär. Sara Nilsson (ansvarig utgivare för Dumpen) svarade mig såhär:

https://imgur.com/a/MjlDsaQ

Jag svarade henne med en länk till följande klipp:

https://www.youtube.com/watch?v=hF1k6OQYuxE&t=2190s

Sedan dess har det varit total tystnad från Sara Nilsson. Ljuger Anjo om att Dumpen fått se en förhandsvisning av filmen? Eller är det Sara Nilsson som inte vill kännas vid att hon tidigare sett dokumentären och att hon tagit parti för dokumentären direkt till Anjo? Anjo vill alltid fokusera på vem som ljuger av Chrippa och Linnea angående misshandeln. Jag kontrar med att fråga, vem av Dumpen och Anjo som ljuger?
Senast redigerad av STALK3R 2026-08-04 kl. 01:36.
Citera
2026-08-04, 06:16
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Jag har lite annan infallsvinkel, jag gillade att kolla på Anjos kanal tidigare. T.ex. Anjos videos om Pontus Rasmusson var mycket bra, Anjo stod på den goda sidan den gången. Men nu har Anjo gjort en dokumentär om barnvåldtäktsmannen Antonio Book, där Anjo tog parti för barnvåldtäktsmannens sida. Anjo har gått från att kriga för barnen, till att kriga för en barnvåldtäktsman som han senaste veckan varit utomlands med.

Nu när jag såg att Anjo var i Spanien tillsammans med Antonio Book så skrev jag ett mejl till Dumpen och frågade om dom ändrat ståndpunkt om Anjos dokumentär. Sara Nilsson (ansvarig utgivare för Dumpen) svarade mig såhär:

https://imgur.com/a/MjlDsaQ

Jag svarade henne med en länk till följande klipp:

https://www.youtube.com/watch?v=hF1k6OQYuxE&t=2190s

Sedan dess har det varit total tystnad från Sara Nilsson. Ljuger Anjo om att Dumpen fått se en förhandsvisning av filmen? Eller är det Sara Nilsson som inte vill kännas vid att hon tidigare sett dokumentären och att hon tagit parti för dokumentären direkt till Anjo? Anjo vill alltid fokusera på vem som ljuger av Chrippa och Linnea angående misshandeln. Jag kontrar med att fråga, vem av Dumpen och Anjo som ljuger?
Dumpen gillar Motvikt och Jocki.
Citera
2026-08-04, 07:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Dumpen gillar Motvikt och Jocki.

Med all tydlighet.
Dumpen har, vad jag fått veta, haft skygglappar mer än en gång när pedofiljakten visat sig handla om kända personer. Jag kan inte bevisa om det skett några utväxlingar med pengar, men jag kan misstänka det. Hur mycket har i så fall Dumpen tjänat på att blunda för vissa Gäddor.
Och vem var det som hjälpte Sara med den akuta pengakrisen när Kronofogden knackade på dörren. Hur kan det komma sig att det så lägligt löste sig strax efter Olof K erbjöd henne pengarna?
Citera
2026-08-04, 14:11
Medlem
Läste lite i tråden och uppmärksammade att många nämnt både den extremt snabba viktnedgången och håravfallet.

Han förnekade väl att han använt sig av sprutor för tappa all denna vikt ?

Biverkningar

Vanliga (kan förekomma hos upp till 1 av 10 användare)

- Håravfall har rapporterats av patienter som behandlas för viktkontroll.
Senast redigerad av zsarp 2026-08-04 kl. 14:15.
Citera
2026-08-04, 14:20
Medlem
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Läste lite i tråden och uppmärksammade att många nämnt både den extremt snabba viktnedgången och håravfallet.

Han förnekade väl att han använt sig av sprutor för tappa all denna vikt ?

Biverkningar

Vanliga (kan förekomma hos upp till 1 av 10 användare)

- Håravfall har rapporterats av patienter som behandlas för viktkontroll.

Japp han lurar i folk att det är kost och motion som har gjort hans kropp smal 😂
Lustigt att när han träffa Alex ceesay så rasade han lisen och jonna i vikt samtidigt
När den dumme fan fattade fel vad biggest loser gick ut på och gick upp istället för ner
Citera
2026-08-04, 20:47
Medlem
Telepatisks avatar
Har han verkligen börjat tappa håret då? För han är väl en person som har 0 håravfall? I så fall talar det starkt för medicin eller bristsjukdom ifall han tappar hår nu.
Citera
2026-08-05, 16:28
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Har han verkligen börjat tappa håret då? För han är väl en person som har 0 håravfall? I så fall talar det starkt för medicin eller bristsjukdom ifall han tappar hår nu.

Förmodligen har Anjo ägnat sig åt självsvält så pass länge att den osympatiska grisen lider av kraftig näringsbrist. I senaste videon ser man att hårfästet har börjat krypa uppåt på fetröven, medan chipstuttarna hänger ner till midjan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in