2025-11-12, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Den första Anjo kastat under bussen är Julia.

Julia verkar dock inte ha fattat det. Hon skriver att Anjo är en toppenfigur.

Den var faktiskt sjuk, samma dag som Anjo sitter och försöker skylla ifrån sig på Julia i en dokumentär som kommer ses av otroligt mycket människor sitter hon och skriver att han är toppen. Det är nästan lite sorgligt att hon inte fattar att de skiter fullständigt i henne och om det passade deras narrativ skulle skicka henne till vargarna vilken sekund som helst.
Citera
2025-11-12, 16:35
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
Den var faktiskt sjuk, samma dag som Anjo sitter och försöker skylla ifrån sig på Julia i en dokumentär som kommer ses av otroligt mycket människor sitter hon och skriver att han är toppen. Det är nästan lite sorgligt att hon inte fattar att de skiter fullständigt i henne och om det passade deras narrativ skulle skicka henne till vargarna vilken sekund som helst.

Anjo har delat det inlägget på sin IG…men han säger samtidigt att hon är psyksjuk
Citera
2025-11-12, 16:39
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Jag kan inte se Jockes roll i detta , mer än att Kräftan har utnyttjat han och svikit sin bror såsom deras mamma gjorde när han var liten. Men men som kräftan skulle sagt

Om du inte fattar hur drivande Jåcki varit i detta, så måste du vara helt verklighetsfrånvänd. Han har tankat Anjo med info om både det ena och det andra, sant som falskt och så har fettblobben basunerat ut det på sin kanal.
Citera
2025-11-12, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag orkade bara med att lyssna sporadiskt - senaste videon kändes nästan lika ofokuserad som Rasks alster... - men hävdade han verkligen att de fått en brandbomb kastad mot fasaden utan att polisanmäla det...?
"Anjo/Jag har alltid bevis när Anjo/jag yttrar mig om något", tydligen inte för brandbomben eller alla dessa hot. Bättre han stämplar ut innan det är försent.
Citera
2025-11-12, 16:59
Medlem
Oavsett vad några foliehattar tror kommer inte nån dokumentär betyda ett skit för Chrippas öde och framtid.
Alla som vet vem han är, vet vad han gjort och resten skiter i den kortbente, han är över och har inga tittare längre mer än några användare här som ägnar sig åt lyteskomik
Citera
2025-11-12, 17:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vankelaegg
Oavsett vad några foliehattar tror kommer inte nån dokumentär betyda ett skit för Chrippas öde och framtid.
Alla som vet vem han är, vet vad han gjort och resten skiter i den kortbente, han är över och har inga tittare längre mer än några användare här som ägnar sig åt lyteskomik

Det viktigaste med dokumentären är att allt hat och alla drev som sker på YT kommer fram och att de som ligger bakom blir av med sina kanaler.
Citera
2025-11-12, 17:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Exakt vad tror du att "foliehatarna" trodde att det skulle betyda för Chrippas öde och framtid?
För mig låter det som det är du som fantiserat ihop något på egen hand.
Citera
2025-11-12, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Exakt det är inget som har med det sk. drevet att göra , sen att Kräftan betett sig illa mot sin bror kan inte ens ni lovers säga nåt om. Skulle säga Jocke blivit utnyttjad från alla håll då han är för snäll och vill vara till lags. Dock har kräftan gjort dom största påhoppen i sina streams och uppdateringar av alla.
Sen kan man säga vad man vill kontentan av allt är att alla utom Jocke har tjänat pengar på detta , Kräftan , Anjo , Rask sedan har Kräftans fru fått bli känd dock i en mindre publik än hon hade som förhoppning.
Du får komma med exempel på vad du anser är de "största påhoppen i sina streams och uppdateringar av alla".
Blir mycket enklare att förstå dig och eventuellt hålla med om du har nått exempel än bara att påstå något.
Citera
2025-11-12, 17:30
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Du har uppenbarligen inte fattat vad denna dokumentär kommer handla om
Citera
2025-11-12, 18:18
Medlem
Citat:

Varför tror ni att allting handlar om Chrippa hela tiden? Känns som en sjuklig besatthet ni har, tro det eller ej men alllt handlar inte om Christoffer Lundström.

Jag kunde inte bry mig mindre vad som sker med Chrippa eller hans kanal, dom kan brinna inne allihopa. Problemet är att Anjos följare bryr sig om hans kanal brinner inne, de bryr sig så mycket om hans kanal och det han säger till den grad att de trakasserar familjemedlemmar till personer han startar drev emot.
Citera
2025-11-12, 18:37
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag håller INTE med dig, jag tycker att han gjorde det bra fram till sista avsnittet.

Hans intervjuteknik där är samma som Lokal har med sina gäster .. Jag tycker den är bra för att personen får prata ganska fritt. Felet blir när han börjar köra jakt på Lokal för att han använder samma teknik med Joz och Olof.

Jävlar vad Badbollen har bråttom att tycka synd om sig själv nu. Det är alltid någon annans fel, förstås. Dumma, elaka SvT som “lurade” honom att ställa upp i en dokumentär som råkade visa vem han egentligen är, en självgod, överviktig mobbare bakom en dataskärm.

Badbollens mamma måste stråla av stolthet över sin groteskt feta mobbare till son. Hon som skulle rädda internet från mobbare. Ironiskt hur hon fött fram den värsta av dem alla, komplett med dubbelhaka och chipstuttar.
Citera
2025-11-12, 19:21
Medlem
Spritnotas avatar
Vi är många, många som i TUSENTALS, som under flera år kritiserat samtliga inblandade för olika saker, och därför sedan flera ÅR är permanent bannade överallt utom här.

Jag är. Och nu talar jag för mig själv:

- Det var ett oroväckande dygn när Skilleras sträckte ut en hand till Anjo, men tack och lov begrep ingen av dem innan kriget bröt ut att de mött sin tvillingsjäl. Tack och LOV begrep ingen av dem att de mött en likvärdig motståndare som älskar att förstöra liv IRL för att få rätt på "Internet" inför sin sekt.

- Det är fullständigt rimligt att Chrippa blir åtalad för ekobrott (samma åtal har skett förut, han är inte först, men myndigheterna har ignorerat många hundratals varav minst 50 som försnillat större summor) men absolut rättvist åtal. Hoppas han får det straff lagen säger hans brott ska få.

- Det är på tiden att Anjo, Jocke och Rask granskas för sina grova organiserade förtalskampanjer. Motivering överflödig.

Tilägg till Anjo OM den sekt han skapat och är trygg med. Du är så lat, så dum, så äcklig, så blind av att hata på normala människor att du FÖRTJÄNAR det som kommer. Vidriga människa:

- - Att Anjo är för lat för att googla på Axels fiender och kolla om han på riktigt har smutsiga skelett i garderoben och istället bara hugger på vad hans deblia fans postar på dm (som gäller aktuellt drama) och har alla andra blockade är förväntat. Så går det när man blockerar alla som inte hyllar. Anjo hade sedan flera år blockat samtliga med insyn i vilka Axel någonsin haft en dispyt med som BÖR ifrågasättas. Anjo lever HÅRT i youtubebubblan, och får betala priset nu när han ägnat minst 3 år att blockera alla utanför den.

- - Att Axel inte tänker dra upp Anjos offer som Emelie Bumbi är lika förväntat. Försvara inte stupid genom att klandra Anjo, bajsa inte i maten, Axel är inte nybörjare. Horunge absolut, men Anjo får skylla sig själv att han inte vet något om saken, utan nöjt visar ett klipp från den tiden Nick sket i att han hängde med ett jävligt tveksamt klientel. Latmask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in