Citat:
Ursprungligen postat av
Lilythepixie
Jag håller med om att Claras stil under senare år inte varit speciellt lyckad. Däremot tycker jag att hon är modig som vågar testa nytt och experimentera med olika kombinationer av färger och mönster, men det är inte många (typ inga) outfits hon visat upp under de senaste åren som jag tyckt varit riktigt snygga. Många, inklusive jag, fegar lätt ur när det gäller att tänja på gränserna stilmässigt så just den biten kan jag tycka att hon bidrar till pepp att våga. Men snyggt/sexigt, nej det är det inte. Raffig tant ser för illa ut, kan inte låta bli att jag tycker det.
Jo, det är klart mer uppfriskande att se hennes klädkombinationer än andra influensers som bara klär sig i beige och greige. Men det är ändå något som skaver med hennes korta kjolar och djupa urringningar som gör att det blir så ”tacky” nuförtiden. Det är kanske bara att kontrasten är lite för stor mot för bara några år sedan när hon klädde sig mer smakfullt. Hon tycker säkert själv att hon har en post-skilsmässo-glow up, och det är väl det som gör att det skaver sådant. Det känns så poserande och inte alls genuint i förhållande till den bild hon gett av sig själv till följarna. Hon kanske alltid har önskat att se ut som en mjukporrskådis men inte vågat ge sig hän medan hon var gift med J och kände sig kanske inmålad i ett hörn som en präktig bondjänta…?
Citat:
Ursprungligen postat av
BeritTheQueen
Titta tillbaka på ”klassiska” Clara i brunt långt hår, omlottklänningar och stövlar. Jättefin bondjänta då

Nu tyvärr raffig clown