2026-08-01, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrra1988
Claras hårfärg och hårlängd på barnvälsignelsen. Fint!
Håller med! Fin med mer naturlig frisyr, inte så otroligt tant-piffat. Och färgen var jättefin på henne
Citera
2026-08-02, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Håller med! Fin med mer naturlig frisyr, inte så otroligt tant-piffat. Och färgen var jättefin på henne

Hon har så spetsigt utseende, ryckte till när jag såg senaste bilden på bloggen. Häxigt liksom. Hennes syster har ju så mjuka drag men Clara är liksom.....inte så.
Citera
2026-08-02, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilythepixie
Jag håller med om att Claras stil under senare år inte varit speciellt lyckad. Däremot tycker jag att hon är modig som vågar testa nytt och experimentera med olika kombinationer av färger och mönster, men det är inte många (typ inga) outfits hon visat upp under de senaste åren som jag tyckt varit riktigt snygga. Många, inklusive jag, fegar lätt ur när det gäller att tänja på gränserna stilmässigt så just den biten kan jag tycka att hon bidrar till pepp att våga. Men snyggt/sexigt, nej det är det inte. Raffig tant ser för illa ut, kan inte låta bli att jag tycker det.

Jo, det är klart mer uppfriskande att se hennes klädkombinationer än andra influensers som bara klär sig i beige och greige. Men det är ändå något som skaver med hennes korta kjolar och djupa urringningar som gör att det blir så ”tacky” nuförtiden. Det är kanske bara att kontrasten är lite för stor mot för bara några år sedan när hon klädde sig mer smakfullt. Hon tycker säkert själv att hon har en post-skilsmässo-glow up, och det är väl det som gör att det skaver sådant. Det känns så poserande och inte alls genuint i förhållande till den bild hon gett av sig själv till följarna. Hon kanske alltid har önskat att se ut som en mjukporrskådis men inte vågat ge sig hän medan hon var gift med J och kände sig kanske inmålad i ett hörn som en präktig bondjänta…?

Citat:
Ursprungligen postat av BeritTheQueen
Titta tillbaka på ”klassiska” Clara i brunt långt hår, omlottklänningar och stövlar. Jättefin bondjänta då Nu tyvärr raffig clown
Senast redigerad av Akvarellisten 2026-08-02 kl. 12:45.
Citera
2026-08-02, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvarellisten
Jo, det är klart mer uppfriskande att se hennes klädkombinationer än andra influensers som bara klär sig i beige och greige. Men det är ändå något som skaver med hennes korta kjolar och djupa urringningar som gör att det blir så ”tacky” nuförtiden. Det är kanske bara att kontrasten är lite för stor mot för bara några år sedan när hon klädde sig mer smakfullt. Hon tycker säkert själv att hon har en post-skilsmässo-glow up, och det är väl det som gör att det skaver sådant. Det känns så poserande och inte alls genuint i förhållande till den bild hon gett av sig själv till följarna. Hon kanske alltid har önskat att se ut som en mjukporrskådis men inte vågat ge sig hän medan hon var gift med J och kände sig kanske inmålad i ett hörn som en präktig bondjänta…?

Hon är ju så grov också så passade bättre som bondjänta. Ser alltid ut som sömmarna är påväg att spricka på kläderna.
Citera
2026-08-02, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Hon är ju så grov också så passade bättre som bondjänta. Ser alltid ut som sömmarna är påväg att spricka på kläderna.
Det har du rätt i! Alltid minst en storlek för små kläder…eller plagg som skulle passa bättre på en nätt 20-åring.
Citera
2026-08-02, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvarellisten
Det har du rätt i! Alltid minst en storlek för små kläder…eller plagg som skulle passa bättre på en nätt 20-åring.

Ja! Har också tänkt på det. Även om jag inte är något fan av stilen hon har just nu så skulle allt ändå sitta så mycket bättre om hon valde kläder i rätt storlek för hennes kropp. En smal 20-åring kan ju komma undan med små kläder men på en grov kropp ser det illa ut med sprickfärdiga sömmar och tajta kjolar som klättrar upp på låren. Det är väl det som bidrar till att tant raffa-stilen blir extra vulgär på Clara. Fast jag spår att hennes raffiga period peakar just nu och att hon kommer att leta sig fram mot en annan stil. Om hon går tillbaka till sånt hon haft förr låter jag vara osagt, men tror det blir något annat i alla fall.
Citera
2026-08-02, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilythepixie
Ja! Har också tänkt på det. Även om jag inte är något fan av stilen hon har just nu så skulle allt ändå sitta så mycket bättre om hon valde kläder i rätt storlek för hennes kropp. En smal 20-åring kan ju komma undan med små kläder men på en grov kropp ser det illa ut med sprickfärdiga sömmar och tajta kjolar som klättrar upp på låren. Det är väl det som bidrar till att tant raffa-stilen blir extra vulgär på Clara. Fast jag spår att hennes raffiga period peakar just nu och att hon kommer att leta sig fram mot en annan stil. Om hon går tillbaka till sånt hon haft förr låter jag vara osagt, men tror det blir något annat i alla fall.

Tror hon precis som Elsa Billgren är besatt av numret på storlekslappen, är man grövre byggd och bred om än inte tjock så behöver man ofta gå upp en storlek men de går gärna ned en istället. Clara suger iofs inte in och håller andan för allt hon kan som Elsa men de står båda gärna på tå.
Citera
2026-08-03, 09:56
Medlem
Dagens hand-högt-upp-på-lår-bild… så osmakligt!
Tycker på riktigt synd om hennes barn, fy fasiken vad pinsamt!
Citera
2026-08-03, 11:09
Medlem
Slut på stugcontent, då blir det ytterligare ett separtionsinlägg. Hur mycket kan hon mjölka ur det ämnet?

Hon har väl själv uttryckt att hon tycker att hon upprepar sig, men GÖR inte det då? Måste finnas massor av annat att skriva om. Hur de gör när de röker fisken i stugan och hur det smakar. Jag saknar hennes inlägg där hon i detalj kunde beskriva en liten händelse eller sak, då inläggen blev en hel upplevelse.

Nu har det visserligen varit bildkavalkader från stugan, men väldigt snålt med text. Forcerat. Som med det mesta som lagts upp senaste året.

Och nu ännu ett inlägg där hon ska älta skilsmässans bestyr.
Citera
2026-08-03, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinneibrasan
Slut på stugcontent, då blir det ytterligare ett separtionsinlägg. Hur mycket kan hon mjölka ur det ämnet?

Hon har väl själv uttryckt att hon tycker att hon upprepar sig, men GÖR inte det då? Måste finnas massor av annat att skriva om. Hur de gör när de röker fisken i stugan och hur det smakar. Jag saknar hennes inlägg där hon i detalj kunde beskriva en liten händelse eller sak, då inläggen blev en hel upplevelse.

Nu har det visserligen varit bildkavalkader från stugan, men väldigt snålt med text. Forcerat. Som med det mesta som lagts upp senaste året.

Och nu ännu ett inlägg där hon ska älta skilsmässans bestyr.

Håller med. Jag undrar om inte Clara ändå skulle behöva en redaktör (som duktiga Erika) som pushar henne att bredda vad hon skriver om och inte upprepa sig så infernaliskt mycket. God planering helt enkelt. För det har väl framkommit att just planering inte är Claras starka sida.
Citera
2026-08-03, 12:06
Medlem
Citat:

Men EXAKT!!! 🤮
Citera
2026-08-03, 12:06
Medlem
Citat:

Hur går det till när hon tar såna bilder? ”Älskling, lägg din hand här nu. Liite högre upp. Nästan vid troskanten. Det ska vara hud mot hud! Se till att tatueringarna och den tuffa klockan syns ordentligt.” Klick! ”Perfekt, ut på Insta!”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in