2026-08-02, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
"Vi ses på lördag Flashback. Skitenhielm Amino.

De kickade ut mig. Ni anar inte vad DE har kallat mig för saker, men de blir inte anmälda och kickat ur för de har kallat mig för. Nä nä. Men mig lyckas de kicka ut.

Round 2 is waiting 🥊"

https://x.com/i/status/2083886233206370548

Ojoj nu verkar flashback och Amino i synnerhet fått sig en mäktig fiende.

Hur tror ni kirken hämnas på denna oförrätt?

Ger det 2 veckor sen blir han avstängd igen
Citera
2026-08-02, 18:06
Medlem
GertBennys avatar
Free Kirk Lind! Gör er redo för runda 2! Jag står i Kirks hörna utan tvekan baby
Citera
2026-08-02, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
1. Man får liksom inte prata om hur rekryteringen gick till. Jag skrev på ett sekretess papper när jag första gången besökte ambassaden hos en underrättelseofficer att si och så får jag inte yppa mig om.

2. Jag skickade pengar för att få deras extra uppmärksamhet. Liksom, bruna kuvertet under bordet metoden. Jag tog den risken, jag var arrogant och girig att kontakt med de.

3. Jag vet inte vad de pratade och beslutade om mig. Men det gick igenom, trots låg underrättelsevärde. Kanske är det så att om några av mina f.d klasskamrater kommer till hög position i samhället så har ryssarna informationen från mig som kan skada deras trovärdighet och rykte. Ja, jag vet att man kan lätt ta reda på offentliga sociala medier om respektive individ. Men jag har hört saker och tagit reda på saker från gymnasietiden bland skolans korridorer som de inte vill att vad de har sagt om något ska inte komma till kännedom.

4. Kvitto för att ha mottagit betalning från just de, fast det står ett täcknamn från en täckfirma i Sverige som jag inte får yppa mig om. Man är ju seriös vid sådan kontakt. Jag fick instruktion på hur man skulle göra så inte informationen blev spårbar. De tänker på allt.

5. Det är inte alla rum på skolan som är tillgängligt att se på offentliga plattformar. Jag fick bara order, ifrågasatte inte. Jag funderar än idag varför de ville ha inblick i skolans layout.

6. Jag blev inte "rekryterad" utan jag erbjöd mig sälja information. Det var spännande. Jag vet inte vad de tog för beslut och pratade om för mitt ärende. Men det gick igenom.

7. Jag jobbade officiellt inte åt de. Inofficiellt, men inte så länge. Har inte längre kontakt med de. Om man inte gör som vad de vill så kan de utpressa en, det är så de hanterar personer som har haft samarbete med de. Otäckt, ja. De kan avslöja sina inofficiella källor för att man har gått emot ryssarna och gör inte som de vill, det har hänt.

8. Jag har en viss respekt och hänsyn med de ryska kontakter jag har haft samröre med som jobbar åt ryska underrättelsetjänsten. Det finns en lista på suspekta företag som är cover för underrättelseverksamhet. Men jag kommer inte peka ut vilket. Eftersom jag än inte är inplockad av Säkerhetspolisen så vet jag vad kan yppa mig om och inte, de vill helst veta vilket rysk cover företag jag fick kvittot ifrån. Men kvittot har jag slängt för längesen, så dum är jag inte att ha den i förvar allt för länge.

Men du får alltså berätta att du varit spion och vilka uppgifter du lämnat ut?
Citera
2026-08-02, 19:53
Medlem
bigdickricks avatar
Kom in hit bror Kirk, vi är redo för runda 2 du kan aldrig vinna över oss. En vindpust så ligger du i fosterställning
Citera
2026-08-02, 19:59
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
1. Man får liksom inte prata om hur rekryteringen gick till. Jag skrev på ett sekretess papper när jag första gången besökte ambassaden hos en underrättelseofficer att si och så får jag inte yppa mig om.

2. Jag skickade pengar för att få deras extra uppmärksamhet. Liksom, bruna kuvertet under bordet metoden. Jag tog den risken, jag var arrogant och girig att kontakt med de.

3. Jag vet inte vad de pratade och beslutade om mig. Men det gick igenom, trots låg underrättelsevärde. Kanske är det så att om några av mina f.d klasskamrater kommer till hög position i samhället så har ryssarna informationen från mig som kan skada deras trovärdighet och rykte. Ja, jag vet att man kan lätt ta reda på offentliga sociala medier om respektive individ. Men jag har hört saker och tagit reda på saker från gymnasietiden bland skolans korridorer som de inte vill att vad de har sagt om något ska inte komma till kännedom.

4. Kvitto för att ha mottagit betalning från just de, fast det står ett täcknamn från en täckfirma i Sverige som jag inte får yppa mig om. Man är ju seriös vid sådan kontakt. Jag fick instruktion på hur man skulle göra så inte informationen blev spårbar. De tänker på allt.

5. Det är inte alla rum på skolan som är tillgängligt att se på offentliga plattformar. Jag fick bara order, ifrågasatte inte. Jag funderar än idag varför de ville ha inblick i skolans layout.

6. Jag blev inte "rekryterad" utan jag erbjöd mig sälja information. Det var spännande. Jag vet inte vad de tog för beslut och pratade om för mitt ärende. Men det gick igenom.

7. Jag jobbade officiellt inte åt de. Inofficiellt, men inte så länge. Har inte längre kontakt med de. Om man inte gör som vad de vill så kan de utpressa en, det är så de hanterar personer som har haft samarbete med de. Otäckt, ja. De kan avslöja sina inofficiella källor för att man har gått emot ryssarna och gör inte som de vill, det har hänt.

8. Jag har en viss respekt och hänsyn med de ryska kontakter jag har haft samröre med som jobbar åt ryska underrättelsetjänsten. Det finns en lista på suspekta företag som är cover för underrättelseverksamhet. Men jag kommer inte peka ut vilket. Eftersom jag än inte är inplockad av Säkerhetspolisen så vet jag vad kan yppa mig om och inte, de vill helst veta vilket rysk cover företag jag fick kvittot ifrån. Men kvittot har jag slängt för längesen, så dum är jag inte att ha den i förvar allt för länge.

Bra att du delar med dig av denna informationen som nu kommer skickas till Regeringskansliet och UD samt SÄPO
återstår bara att fylla i din adress, personnummer och lite mer information. Kanske blir en kopia till militärattachén på ryska ambassaden när vi ändå är i farten.

Tänk på att det vi skickar till Regeringskansliet diarieförs och blir allmän handling

Är det adressen på trädgårdsgatan eller till Veckopengstanten Helena som man ska använda för kopian och
svarsadress ifall myndigheterna vill dig något??

Broder Kjell-Olov
Citera
2026-08-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Free Kirk Lind! Gör er redo för runda 2! Jag står i Kirks hörna utan tvekan baby

Han ska ge igen för gammal ost när han kommer tillbaka. Som man är redo för det!
Citera
2026-08-02, 23:42
Medlem
För bara ett par dar sen kände jag faktiskt sympati för kirken, av de jag såg på tiktok, han verkade va en lite egen individ men ändå god inombords. Sen hittade jag denhär tråde där man tydligt ser hur han visar upp sitt riktiga jag, även på twitter.
Men jag har nog absolut ingen sympati för han kvar, av de man ser här och på twitter verkar han va en riktigt rutten snubbe med en massa vanföreställningar och en skev kvinnosyn, bland annat.

Hur han fortfarande har en tjej är bortom mig, vet hon om allt han spyr ur sig?
Citera
2026-08-02, 23:48
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Finns ju andra ställen än bara Europa att migrera till. Asien, Afrika, Sydamerika.
Nice av dig att tycka folket som inte har nå hus ska ha råd med ett flyg till sydamerika
Citera
2026-08-02, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumriken1808
För bara ett par dar sen kände jag faktiskt sympati för kirken, av de jag såg på tiktok, han verkade va en lite egen individ men ändå god inombords. Sen hittade jag denhär tråde där man tydligt ser hur han visar upp sitt riktiga jag, även på twitter.
Men jag har nog absolut ingen sympati för han kvar, av de man ser här och på twitter verkar han va en riktigt rutten snubbe med en massa vanföreställningar och en skev kvinnosyn, bland annat.

Tror inte hon gör det. Är därför han blir så arg när folk delar hans tweets osv. Hon har troligen inte Twitter. Han vet ju inte vad digitalt footprint är.

Är sånt otroligt hyckleri av honom. Ska måla upp sig som en goofy, hyvens kille medan han samtidigt sitter och trycker ut massa hat och skit på Twitter. Tex på senaste har han sagt att Pride paraden är "Vänster och kommunist skit" som han inte stödjer. Sen lägger han upp en TikTok där han är på Pride i Sthlm o säger hur bra stämning det är där. Så falsk
Citera
2026-08-03, 00:07
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrTerror
Jag undrar om Kirk själv förstår att han är lolcow och att hans följare endast följer honom pga ett gott skratt.

Läst en del vad han skrivit i tråden och han svävar alltid ut i någon jämförelse, där han jämför sig själv med någon affärsman, politiker eller liknande.

Är det någon som träffat Kirk IRL som har upplevt hur han är som person? Såg en video där han träffar några ungdomar på en bilträff/biluppvisning, och han morrar åt ungdomarna i ett försök att vara rolig eller charmig?
Nervösa skratt som Kirk tolkar som något positivt? Tror han att det är fans som ser upp eller beundrar honom?
Har träffat, riktigt awkward snubbe utan vettiga gränser på vad man kan å inte kan säga till folk man inte känner
Citera
2026-08-03, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Har träffat, riktigt awkward snubbe utan vettiga gränser på vad man kan å inte kan säga till folk man inte känner
Morrade han åt dig?
Citera
2026-08-03, 00:18
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumriken1808

Du är välkommen in i värmen tillsammans med oss som lyckats se bortom tiktok. Detta har försigått allt för länge. Nästan så man ska göra en insändare i söderhamns-kurriren

Är helt ärligt inte säker på hur han har tjej ännu, speciellt på det vis som han uttryckt sig på forum som Tellonym. Där har han pratat om att han inte tycker att hans tjej lever upp till hans fantasier om pinup-brudar i högklackat med #D-Byst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in