2026-07-31, 14:25
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Har inga lösa exemplar som är på månadssfaktura men många brudar tar bara o snattar lite dna med sprut i ägglådan från snygga alfor.T.o.m flator gör så o sticker o stealth sen

Stränderna är ändå värst framåt eftermiddag/tidig kväll. Då kommer händerna.
Citera
2026-07-31, 15:08
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Stränderna är ändå värst framåt eftermiddag/tidig kväll. Då kommer händerna.

Strandbaren är risky för oss alfor med eftertraktat dna.

Då skall det tallas på oss.

Skulle vara skönt o vara en lowlife o tjackis som slapp sånt men vi män tar sådant med mod och avisar för unga och för gamla
Citera
2026-07-31, 17:33
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag har lagt handen på många axlar och nackar men det är väl okej för att jag är både söt och snäll Aldrig tänkt tanken att jag tafsat. Hade jag börjat massera hans axlar däremot…

Så tänkte väl stackars Bengt när han blev inkallad till HR också, han som var så populär bland tjejerna, han gör bara som han alltid har gjort, vad hände?
Citera
2026-07-31, 17:36
Medlem
Link04s avatar
Citat:

Skulle vara skönt o vara en lowlife o tjackis som slapp sånt men vi män tar sådant med mod och avisar för unga och för gamla

Nästa sommar får vi turas om att stå i livräddartornet och spana på tjejerna så dom inte tafsar för mycket.
Citera
2026-07-31, 19:16
Medlem
Citat:

Nå, vad säger erfarenheten? Vad händer om man avvisar de kvinnliga tafsare, som man inte godkänner?

Skulle några kvinnor här ens berätta om hur deras tafsande blivit negativt bemött?
Citera
2026-07-31, 21:07
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Nå, vad säger erfarenheten? Vad händer om man avvisar de kvinnliga tafsare, som man inte godkänner?

Skulle några kvinnor här ens berätta om hur deras tafsande blivit negativt bemött?

Nä en man rar aldrig illa upp , blivit nypt i häcken av fjortisar och russin som är oönskade men aldrig ens sagt nått 🤣
Citera
2026-08-01, 02:07
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Så tänkte väl stackars Bengt när han blev inkallad till HR också, han som var så populär bland tjejerna, han gör bara som han alltid har gjort, vad hände?
Ingen aning, du får väl fråga honom?
Citera
2026-08-01, 02:27
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Det verkar ju som om du inte kan röra dig i några offentliga miljöer utan att bli tafsad på, enligt vad du skrev. Jag var tvungen att fråga dig, för jag har aldrig hört talas om liknande trots att jag är gift med en mycket attraktiv man och tidigare haft snygga pojkvänner.

Fattar inte vad du får "mina fantasier" från. Jag fantiserar inte om att rusa fram och tafsa på främmande män och inte vill jag ha något tafsande heller.

Ser enligt andra själv hyfsad ut men inte har det kommit fram någon karl med litet k. (Karl heter min svärfar) i mataffären och kramat mig. Diskussionen här gick ju åt att det var så mycket gnidande med könsorgan från kvinnornas sida när det skulle kramas. Så gör inte jag själv. Därför skrev jag "normal" kram (typ den man kan ge svärmor)

Ursäkta att jag inte klippte in fler av dina kommentarer. Jag försöker men vet inte hur man gör! Om du kan berätta det vore jag glad.

Utifrån ämnet är det ändå helt ointressant, fast jag har också skrivit ett inlägg.

Ingen kommer att sitta här och skriva, jag är en tafsare, fast de finns.

Flera inlägg från vad man får förmoda är män, blir bara, I'm too sexy for my shirt.

De kommer aldrig ens att förstå vad det handlar om.
Citera
2026-08-01, 03:13
Medlem
lakritcs avatar
Så lite action som det är i Sverige numera kan jag inte tänka mig annat än att reaktionen var mycket positiv.
Citera
2026-08-01, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Utifrån ämnet är det ändå helt ointressant, fast jag har också skrivit ett inlägg.

Ingen kommer att sitta här och skriva, jag är en tafsare, fast de finns.

Flera inlägg från vad man får förmoda är män, blir bara, I'm too sexy for my shirt.

De kommer aldrig ens att förstå vad det handlar om.

Du har så rätt. Hybris eller önsketänkande.
Citera
2026-08-02, 18:50
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Ingen aning, du får väl fråga honom?

Det stod mellan raderna sluta tafsa på män innan du blir ful och anmäld.
Citera
2026-08-02, 19:33
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Det stod mellan raderna sluta tafsa på män innan du blir ful och anmäld.
Jag tafsar och hånglar med mina män. Vad du gör skiter jag blanka fan i.

Bli anmäld? Du är verkligen regnbågsflaggan ingen kanske vill tafsa på dig, har den tanken någonsin slagit dig? Vi normala människor vet när ett intresse finns eller man är vänner och då blir man inte ledsen när man rör vid varann..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in