2026-07-28, 17:40
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Det är väl precis samma som att tafsa på en kvinna, ta på en person utan dennes samtycke.

Kan själv bara komma på två tillfällen jag blivit tafsad på, det ena en uppenbar hora som ville sälja och det andra en väns flickvän som bjöd ut sig och pressade sitt under kjolen nakna skrev mot mitt ben, i vad jag senare förstått ett försök att skapa drama för att få slut på deras förhållande. Båda blev ignorerade.
Jag har lagt handen på många axlar och nackar men det är väl okej för att jag är både söt och snäll Aldrig tänkt tanken att jag tafsat. Hade jag börjat massera hans axlar däremot…
Citera
2026-07-28, 17:47
Medlem
Har vi inga kändisar som kan berätta - Björn Borg - Jan Guillou - Björn Andresen - Zlatan - Ove Thörnqvist - Carli Thornehave - where are you berätta,

Frank Andersson m fl är ju döda
Citera
2026-07-28, 19:19
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Det är ju okej men när främmande fliqqor tallar på en känner man sig som ett föremål - ett objekt som dom bara vill besudla o så men man vänjer sig

Det är ingen fara jag överlever 😂
Citera
2026-07-28, 20:18
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det är ingen fara jag överlever 😂

Vi är den manliga motsvarigheten till smarta bimbos som är åtrovärda objekt
Citera
2026-07-28, 20:34
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Blir kvinnorna oftast avsnästa eller händer det att den utsatte mannen tar det som en invit och blir som en kardborre, svår att bli av med efteråt.

Sunt förnuft säger att man tolkar tafsningen på det sätt den verkar vara avsedd. Och normalt sett menar ju tafsaren det som en komplimang. Har svårt att tänka mig ett scenario där man tafsar för att vara taskig, skulle väl isf vara mitt i ett gräl och feminismen tafsar/slår mot pungen.

Så även om tafsaren inte är min smak så säger man bara detta artigt, eller ler bara för att bekräfta att man märkte vad som hände, men går vidare.

Tjejer som tar initiativ brukar dock vara vilda så jag skulle nog i det läget faktiskt ha försökt få till ett äventyr även om tafsaren var lite mer åt det skabbiga hållet.

Jag följer nämligen inte någon sjuk ideologi som säger "åh nej, man får inte låta sig bli objektifierad, isåfall måste man dra kränkthetskortet".
Senast redigerad av Skattebrott 2026-07-28 kl. 20:36.
Citera
2026-07-28, 20:54
Medlem
Bilderberg78s avatar
Har det fungerat en gång så blir det lätt en omedveten rutin i hjärnan som är vårt största sexorgan.
Och den gången det fungerade var för att, man lyckas inte med alla, men det finns alltid en som alla kan få. Men det är inte effektivt då de flesta känner sig obekväma av det. Även om de hade sett attraktiva ut på ett foto. Så är det saker som detta som gör dem fula fast de inte är medvetna om det. Och alkohol gör att man känner sig mycket snyggare än man upplevs i verkligheten. Där har ni hennes Gm -profil.
Citera
2026-07-29, 13:35
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Vi är den manliga motsvarigheten till smarta bimbos som är åtrovärda objekt

Haha klockrent.

Här är kungen av tafsning kolla 0.15 😂😅

https://www.youtube.com/watch?v=M12hLeYVs_o
Citera
2026-07-29, 14:07
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Har det fungerat en gång så blir det lätt en omedveten rutin i hjärnan som är vårt största sexorgan.
Och den gången det fungerade var för att, man lyckas inte med alla, men det finns alltid en som alla kan få. Men det är inte effektivt då de flesta känner sig obekväma av det. Även om de hade sett attraktiva ut på ett foto. Så är det saker som detta som gör dem fula fast de inte är medvetna om det. Och alkohol gör att man känner sig mycket snyggare än man upplevs i verkligheten. Där har ni hennes Gm -profil.

Nyktra skitunga brudar nyper oss snygga män i rumpan o annat skänderi o kommentarer 🤣 - men vi tar det det som en komplimang.

Så det är inte bara packade tusenåriga russin som TomatKungen som är i farten efter två baginbox o ett paket Gul Blend.Läskiga nikotingula fingrar på våra sjärtar

Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha klockrent.

Här är kungen av tafsning kolla 0.15 😂😅

https://www.youtube.com/watch?v=M12hLeYVs_o

Haha
Citera
2026-07-29, 14:37
Medlem
Tror det finns främst två reaktioner från män som blir tafsade på av kvinnor.

1.) Det tas emot med glädje och som en invit.

2.) Det tas inte emot med glädje men knappast att han snäser emot. Män snäser inte av i samma utsträckning som kvinnor gör. Frågan är om män ens tar det som att de blir tafsade på. De blir väl i regel mest lite förvånade.

Vad kan man säga om detta? Jo, män angriper inte kvinnors ego när det kommer till det sexuella, i alla fall inte alls ens i närheten av samma utsträckning som kvinnor.

Blir man ofrivilligt tafsad på har man så klart rätt att be person att hålla undan tassarna men kvinnor till och med snäser av den de har en relation med. Ja, det har alla män varit med om men inte alla kvinnor.

Hur som, boys, testa att snäsa av kvinnor både utanför och i en relation när de är framme med tassarna ska ni se på egon som fullständigt exploderar. I en relation ska det så klart inte göras på en kvinna som inte snäser. Henne ska man vara rädd om.

Men hon som snäser i en relation och använder närhet och sex som någon jävla känslomässig mutsituation, snäs tillbaka, förgör henne som hon försöker förgöra dig! Hon tror hon är stark och har integritet, eller försöker hävda det, när hon snäser, men frankly speaking är hon bara en häxa och förbunden med Satan.

Nå väl, tveksamt men om någon kvinna som inte kan hålla tassarna i styr kommer svara. Men visst finns dom, men ofta vet de inte själva att de tafsar ty män snäser inte tillbaka.
Senast redigerad av Bremerlyckan 2026-07-29 kl. 15:03.
Citera
2026-07-29, 15:33
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Nyktra skitunga brudar nyper oss snygga män i rumpan o annat skänderi o kommentarer 🤣 - men vi tar det det som en komplimang.

Så det är inte bara packade tusenåriga russin som TomatKungen som är i farten efter två baginbox o ett paket Gul Blend.Läskiga nikotingula fingrar på våra sjärtar

Du menar brunkräm och lösögonfransar, anknäbb, ja smaken är som baken. Det finns en för alla.Det är viljan.
Citera
2026-07-30, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
Har sett en hel del äldre damer tafsa på yngre män på jobbet.

Tänk stort koncern, kontorsjobb, Sverige.

Ofta är de 40-50 och tror fortfarande de är heta och attraktiva och killen brukar vara trevlig och skratta med och prata... men det är så obvious att hon inte lyssnar alls utan bara fokuserar på hur hon ska ta på honom nästa gång

*hmm ok jag skrattar högt här och rör hans arm/axel, låter handen dröja lite*

*hihi jag skrattar här och tar handen på benet lite som del av skrattet*

...

Kallar du en kvinna som är 40 plus för "äldre dam"?
Citera
2026-07-30, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
Ja, mataffären, apotek, vårdcentral, skolan, cafe, tandläkaren, div köer och arbetsplatser, även andras arbetsplatser som jag besökt regelbundet i mitt yrke...

Då kan du egentligen inte visa dig utanför ditt hem utan att kvinnorna kommer fram och börjar tafsa? Har aldrig hört om någon med en sådan attraktionskraft. Berätta vad du har som gör kvinnorna så "wild and craxy" att de inte förmår att behärska sig. I mataffären t.ex., är det personalen som kastar sig över dig eller är det andra kunder som tar sig friheter i gångarna?

Har svårt att tänka mig att t.o.m. ett sådant ställe
som Apoteket skulle kunna inspirera till sexiga närmanden men det förekommer tydligen.

Kan upplysa om att jag, eller mina väninnor aldrig tafsar på män. Men kramat män har vi alla gjort.
Dock anser jag inte att en normal kram är tafseri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in